4 τρόποι να τρως υγιεινά στις διακοπές

Καλύτερα να επιστρέψεις γεμάτη ενέργεια και αναμνήσεις. Τα επιπλέον κιλά, άφησέ τα στο νησί.

Οι διακοπές είναι σίγουρα μια περίοδος που χαλαρώνουμε, αφήνουμε τον εαυτό μας ελεύθερο και θέλουμε να απολαύσουμε το τοπίο, την παρέα, τη θάλασσα, τα ποτά μας και το φαγητό.

Μαζί σου σε όλα αυτά. Όχι στην καταπίεση και στη στέρηση τις ημέρες των διακοπών. Το μόνο που θα σου πω με αυτό εδώ το θεματάκι, είναι ορισμένες συμβουλές, ώστε να μην επιστρέψεις στην πόλη και μετανιώσεις που έφυγες με το που ανέβεις στη ζυγαριά.

Δε θέλει κόπο και σίγουρα δε θα στερηθείς αυτά που λαχταράς να φας.

1. Κάνε ένα πλάνο γευμάτων

Είναι καλό να έχεις στο μυαλό σου ότι θα φας πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και δυο σνακ ενδιάμεσα, αφού αν είσαι όλη μέρα στην παραλία ή την πισίνα, είναι πολύ πιθανό να ξεχνιέσαι και να παραγγέλνεις συχνότερα μεζεδάκια και λιχουδιές που δεν έχεις ανάγκη να φας.

2. Γίνε επιλεκτική

Μπορεί να θες να φας όλα τα γλυκά του κόσμου, αλλά είμαστε οι επιλογές μας και στην περίπτωση που έκανες αιματηρή δίαιτα για να πας διακοπές, σίγουρα δε θα θες να πάρεις πίσω τα κιλά αυτά για να φας ένα παγωτό από το περίπτερο. Άκου τον οργανισμό και τις λιγούρες σου και φάε τη λιχουδιά που πραγματικά θες, όχι αυτή που μόλις είδες μπροστά σου.

3. Πάρε μαζί σου ένα μπουκάλι νερό

Η αφυδάτωση πολλές φορές μεταφράζεται από τον οργανισμό και σαν πείνα, γι' αυτό το να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι νερό, θα σε ξεδιψάσει και θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πότε έχεις πραγματικά ανάγκη να φας.

4. Μοιράσου το φαγητό σου

Όταν θες να δοκιμάσεις κάτι ανθυγιεινό και το σκέφτεσαι, η λύση είναι να το μοιραστείς με την παρέα σου. Και θα ικανοποιήσεις την ανάγκη σου και δε θα νιώθεις τύψεις για τη γουρουνιά που έκανες.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ