SUSTAINABILITY

Βιώσιμη μόδα και ομορφιά: Ένα ακόμη trend ή συνειδητή επιλογή;

Ανακαλύψτε τις απαντήσεις στις 20 Οκτωβρίου και στο Sustainable Fashion & Beauty Conference που θα πραγματοποιηθεί online από την BOUSSIAS.

Οι όροι κλιματική αλλαγή, αειφορία, ηθική παραγωγή και κυκλική οικονομία σίγουρα βρίσκονται πολύ ψηλά στις αναζητήσεις του Google, αλλά και στην ατζέντα προτεραιοτήτων των μεγαλύτερων εταιρειών παγκοσμίως. Αποτελεί, όμως συνειδητή επιλογή ή αντιμετωπίζεται ως ένα ακόμη trend; Πώς το διαχειρίζονται οι εταιρείες και ποιες ανάγκες μεταφέρει το καταναλωτικό κοινό ως feedback;
Απαντήσεις σε όλα αυτά θα δοθούν μέσα από το Sustainable Fashion & Beauty Conference που θα πραγματοποιηθεί online από την BOUSSIAS, στις 20 Οκτωβρίου.

Τι περιλαμβάνει το Sustainable Fashion & Beauty Conference

Όπως μας εξηγεί η Μαρία Σαγάνα, Παραγωγός του συνεδρίου, «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υψηλόβαθμα στελέχη από τους κλαδους της Μόδας και της Ομορφιάς, strategists, ακαδημαϊκοί, θεσμικοί εκπρόσωποι και πρωτοπόροι του sustainability από το εξωτερικό, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για ένα τόσο σημαντικό και επίκαιρο θέμα.

Στο Sustainable Fashion & Beauty Conference |Redesign, Reproduce, Recycle θα συζητηθούν θεματικές και όροι όπως get greener, κυκλική οικονομία, ψηφιακός μετασχηματισμός, ηθική μόδα, πρώτες ύλες και περιβαλλοντικό αποτύπωμα, πρότυπο πράσινου καταναλωτή. Οι συμμετέχοντες θα μοιραστούν με το κοινό τις πρωτοβουλίες, τις καινοτομίες και τις πρακτικές τους για ένα αειφόρο μέλλον».

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί online υπό την Αιγίδα του ΠΣΒΑΚ και του ΣΕΠΕΕ, με τη συμμετοχή των διεθνών ομιλητών Clare Farrell, Tamsin Lejeune, Erinch Sahan και Preeti Arya, ενώ κορυφαία στελέχη από brands όπως Sarantis Group, Apivita, Caudalie, Korres, Wella, Aegli – Premium Organics, Salty Bag, H&M, Adidas, Funky Buddha, MomCycle και Circular Independence θα μιλήσουν για τις δικές του δράσεις.
Επισκεφθείτε το www.sustainablefashionbeauty.gr για να δείτε την agenda και να το παρακολουθήσετε.