MADE IN GREECE

Ψάχνεις το τέλειο μαγιό; Αυτές οι 7 Ελληνίδες designers το έχουν ήδη σχεδιάσει για σένα

Το Καλοκαίρι 2020 είναι σίγουρα διαφορετικό. Μετά από την πιο περίεργη άνοιξη της ζωής μας και μια πανδημία που έχει φέρει τα πάνω-κάτω παγκοσμίως, το φημισμένο “greek summer” φέτος, θα είναι σίγουρα διαφορετικό.

Aκόμα, λοιπόν, κι αν θα είσαι την παραλία σε απόσταση 2 μέτρων από τον άλλον, τις διακοπές σου θα τις κάνεις. Κάπου κοντά στην Αθήνα; Στο αγαπημένο σου νησί; στο χωρίο σου; Κάπου θα πας. Και από τη βαλίτσα διακοπών σου, σίγουρα δεν θα λείπει το μαγιό.Όποιο στιλ μαγιό κι αν είναι το αγαπημένο σου, εμείς φέτος σου προτείνουμε ένα πράγμα: να επιλέξεις ένα piece μιας Ελληνίδας designer.

Στηρίζουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις, αγοράζοντας ένα μαγιό Ελλήνων/ίδων σχεδιαστών

Η βιομηχανία της μόδας είναι ένας από τους τομείς που επηρεάστηκαν αρκετά από την πανδημία του COVID-19, ειδικά στην Ελλάδα. Φέτος, λοιπόν, προτείνουμε να κάνεις το εξής: εφόσον αγοράσεις ένα νέο μαγιό για τη συλλογή σου, να επιλέξει ένα Έλληνα/ίδας σχεδιαστή/στριας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι κρίσιμο να στηρίξουμε τις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν επηρεαστεί από την πανδημία του Covid-19. Ειδικά, από την στιγμή, που υπάρχουν τόσο εκπληκτικά ελληνικά fashion brands μαγιό που δεν έχουν τίποτα απολύτως να ζηλέψουν από τα διεθνή.

Κάναμε, λοιπόν, το εξής, με τη Γωγώ Θωμά. Τα βάλαμε κάτω και βρήκαμε μερικές από τις αγαπημένες μας Ελληνίδες σχεδιάστριες μαγιό. Μιλήσαμε μαζί τους και μας είπαν λίγα λόγια για τις νέες τους συλλογές, πώς ο Covid-19 είχε αντίκτυπο στα brands τους μέχρι και την αγαπημένη τους παραλία. Αν, λοιπόν, έψαχνες το τέλειο μαγιό για το φετινό καλοκαίρι, μόλις το βρήκες.

Maaboo

Για τις Άννα Τζελέπη και Ιλόη Χατζησπυρίδη, δημιουργούς του brand Maaboo καλοκαίρι σημαίνει ότι η καθημερινότητά τους στην παραλία. Καλοκαίρι είναι να περνάς όλη τη μέρα στη θάλασσα. «Καλοκαίρι σημαίνει ανεμελιά, ξεγνοιασιά, cocktails στον ήλιο».

Την καλοκαιρινή τους συλλογή για το 2020, με μια λέξη θα την περιέγραφαν ως “Rock ‘n’ Roll”. Ενώ τα αγαπημένα τους σχέδια είναι τα Monty python , Free kicks , Inland , Free willy. Το καλοκαίρι δε, δεν αποχωρίζονται το φορητό ηχείο για την παραλία και αντηλιακά.

Στην ερώτηση «πώς επιβιώνει μια μικρή ελληνική επιχείρηση εν καιρώ κρίσης κι αν έχει επηρεάσει το brand τους ο COVID-19», οι ίδιες απαντούν: «Για να επιβιώσει μια ελληνική επιχείρηση μέσα στην κρίση χρειάζεται σκληρή δουλεία, ψυχραιμία, νέες ιδέες και αυτοχρηματοδότηση. Φυσικά και η κρίση έχει επηρεάσει και εμάς, όπως και όλες τις εταιρείες διεθνώς. Στη δική μας περίπτωση, επειδή εξαρτόμαστε σημαντικά από τον τουρισμό έχουν μειωθεί αρκετές παραγγελίες μας στην χονδρική, αλλά αισιοδοξούμε πως τα πράγματα θα αλλάξουν τους επόμενους μήνες».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

You are mer-mazing 🧜‍♀️ @dorettapapadimitriou_official 🌺 INLAND 🌺 SURF SUIT #rocknrollmermaids

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη maaboo (@maabooswimwear) στις

Φέτος το καλοκαίρι θα πάνε στην Πάρο και την Κίμωλο, ενώ περιμένουν με ανυπομονησία να πάνε στην αγαπημένη τους παραλία. Η Ιόλη στα νερά της Πολύαιγου στην Κίμωλο και η Άννα στην παραλία “Νταϊάνα” στην Γαύδο.

Bρες τα μαγιό Maaboo, εδώ.

Boogaloo

Για την Μελίνα Γκιόλβα, ιδρύτρια και σχεδιάστρια του Boogaloo, καλοκαίρι σημαίνει ευτυχία, νοσταλγία. «Καλοκαίρι σημαίνει αλατισμένος γιαρμάς από το νερό της θάλασσας. Τζιτζίκια».

Βρίσκει τη συλλογή της για το Καλοκαίρι 2020 ταξιδιάρικη. Και όχι μόνο αυτή η συλλογή αλλά και κάθε καινούριο Boogaloo print που δημιουργεί. Είναι από τα βασικά values του brand, εξάλλου. Το αγαπημένο της κομμάτι από τη συλλογή, είναι κάθε print  που έχει τη δική του ταξιδιωτική ιστορία και inspiration behind it. «Τα βλέπω σαν ξεχωριστά έργα τέχνης, οπότε εξαρτάται από το vibe στο οποίο στοχεύω!»

Το item που δεν αποχωρίζεται ποτέ είναι το Boogaloo μαγιό της, ένα ψηλόμεσο vintage τζιν, ένα υπέροχο χρυσό βραχιόλι της μητέρας της και την αλυσίδα της γιαγιάς της.

Σχετικά με το πώς έχει επηρεάσει ο Covid-19 την επιχείρησή της, λέει σχετικά: «Δύσκολοι καιροί! Ζούμε ένα disruption crisis. Το Boogaloo αν και εδρεύει στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας έχει επηρεαστεί πολύ. Σε μια περίοδο που όλοι σε παγκόσμιο επίπεδο έχουμε σταματήσει να ταξιδεύουμε είναι πιο δύσκολο να πουληθεί το μαγιό. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν έχουν επηρεαστεί τόσο γιατί υπάρχει εύκολη πρόσβαση στις παραλίες μας. Υπάρχουν όμως πολλές χώρες που δεν έχουν αυτό το πλεονέκτημα άρα αυτόματα είναι πιο δύσκολο να πραγματοποιηθεί μια πώληση. Επίσης η παραγωγή των Boogaloo γίνεται στην Ελλάδα και λόγω του lockdown δυστυχώς τα καινούρια prints καθυστέρησαν. Not happy about it, αλλά it is what it is! Γενικότερα όμως μ’ αρέσει που βλέπω τα Boogaloo σε όλο τον κόσμο σαν statement pieces που μπορούν να φορεθούν τέλεια με ένα ψηλόμεσο παντελόνι και ένα ανοιχτό πουκάμισο στην πόλη! H Boogaloο γυναίκα ξέρει πώς να το αναδείξει».

Όσον αφορά τα πλάνα της για το καλοκαίρι, έχει αποφασίσει τους τελευταίους 6 μήνες να μην κάνει άπειρα πλάνα, γιατί έρχονται τα πάνω-κάτω! Μετά την πανδημία και έπειτα αποφάσισε “to go with the flow” αυτό το καλοκαίρι. «Προς το παρόν τα αεροπλάνα και εγώ είμαστε grounded in Amsterdam!»

Αν βρισκόταν όμως στην Ελλάδα, θα ήθελε με λαχτάρα να βουτήξει κάπου στη μέση του πουθενά στο αγαπημένο της Αιγαίο πέλαγο.

Βρες τα μαγιό Boogaloo, εδώ.

Stefania Frangista

Για την Στεφανία Frangista, ιδρύτρια του ομώνυμου brand μαγιό, καλοκαίρι σημαίνει ήλιος, θάλασσα, ελληνικά νησιά και η αίσθηση της απόλυτης ανεμελιάς.

Η τελευταία συλλογή της για το Καλοκαίρι 2020 εμπνέεται απ’ όλα τα παραπάνω, ενώ η ίδια την περιγράφει με μια λέξη “Nostalchic” (nostalgia+chic). Από τη νέα συλλογή έχει ξεχωρίσει το “Amaryllis“, ένα ολόμαυρο ολόσωμο με περίτεχνα κοψίματα, το οποίο παρά το ιδιαίτερο design του, εφαρμόζει υπέροχα στο σώμα.

Η ίδια δηλώνει book lover, μιας και το καλοκαίρι εκτός του μαγιό της, δεν αποχωρίζεται ποτέ το βιβλίο της.

Μιλώντας δε για το πόσο έχει επηρεάσει ο Covid-19 την επιχείρησή της και το πώς επιβιώνει μια ελληνική επιχείρηση, η ίδια απαντάει: «Με ευελιξία! Η εποχή που διανύουμε είναι πρωτόγνωρη, επομένως επιβάλλεται να σκεφτούμε out of the box ώστε να βρούμε λύσεις για να «σώσουμε» τη φετινή σεζόν. Οι επιχειρηματίες του κλάδου καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε θέματα π.χ. από τη διαχείριση του μεγαλύτερου αποθέματος με το οποίο θα βρεθούμε στο τέλος της χρονιάς, μέχρι την εξεύρεση νέων τρόπων προώθησης των προϊόντων μας, λόγω των ειδικών συνθηκών.
Επιπλέον οφείλουμε να επιδείξουμε κατανόηση και να χτίσουμε σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Στην παρούσα φάση πρέπει ο ένας να βοηθήσει τον άλλο προκειμένου να συνεχιστεί η λειτουργία των επιχειρήσεων όσο πιο ομαλά γίνεται. Εμείς ευτυχώς με την πλειοψηφία των καταστημάτων που συνεργαζόμαστε καταφέραμε να βρούμε τη χρυσή τομή που εξυπηρετεί αμφότερες πλευρές, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο τη μεταξύ μας σχέση».

Η επιχείρησή της, λοιπόν, επηρεάστηκε αναπόφευκτα. Πέραν των αναγκαστικών καθυστερήσεων στην όλη διαδικασία παραγωγής, οι ειδικές συνθήκες στο κομμάτι της λιανικής και η κρίση στον τουρισμό λόγω της πανδημίας προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις στις παραγγελίες που είχαν μπει. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας η ίδια εργάστηκε από το σπίτι μελετώντας με ψυχραιμία τα επόμενά μας βήματα και καταστρώνοντας από κοινού με τους συνεργάτες μας στην αγορά εναλλακτικά σενάρια. Η ίδια όμως προσπαθεί να στηρίξει την ελληνική αγορά και τα καταστήματα λιανικής. «Βλέπετε, για τις online πωλήσεις είναι μια ευνοϊκή συγκυρία, όμως οφείλουμε να στηρίξουμε και τα καταστήματα λιανικής που απασχολούν με τη σειρά τους τόσο προσωπικό. Παρακολουθώ τις εξελίξεις και είμαι συγκρατημένα αισιόδοξη ότι θα τα καταφέρουμε με τις λιγότερες δυνατές απώλειες ελπίζω.»

Σε άλλα νέα, το φετινό της καλοκαίρι έχει σκοπό να «ανακαλύψει» τη Χάλκη, τα Κύθηρα και το ακριτικό Καστελλόριζο. Ενώ δηλώνει φαν της παραλίας Διακόφτη στην Κάρπαθο, με τα κρυστάλλινα τιρκουάζ νερά και τη λευκή άμμο.

Βρες τα μαγιό της Stefania Frangista, εδώ.

 

Paolita

Η Άννα Πάολα Παπακωνσταντίνου, δημιουργός και σχεδιάστρια του brand Paolita, καλοκαίρι σημαίνει Ελλάδα. «Συνδέω πάντα τα καλοκαίρια μου με την Ελλάδα και φροντίζω πάντα να επιστρέφω και να περνάω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ εδώ. Λατρεύω την αίσθηση του ήλιου στο δέρμα μου και τη φανταστική «στεγνή ζέστη», ενώ ακούω τον ήχο των κυμάτων. Επίσης, μου αρέσει η απλότητα του να κάθομαι στην ταβέρνα δίπλα στη θάλασσα και να τρώω τις πεντανόστιμες ελληνικές λιχουδιές. Ανυπομονώ να ζήσω και πάλι αυτές τις στιγμές».

Βρίσκει τη συλλογή της για το Καλοκαίρι 2020 ονειρική και αν και είναι δύσκολο να επιλέξει το αγαπημένο της από την καινούργια της συλλογή, ξεχωρίζει δυο. Από τα ρούχα το αγαπημένο της το Arabian Nights Boiler Suit και όσον αφορά τα μαγιό, το Tulip One Piece.

Από την βαλίτσα διακοπών της δεν λείπει ποτέ ένα μπικίνι διπλής όψεως. «Ακόμα κι αν ταξιδεύεις με λίγα, με τον τρόπο αυτό μπορείς να έχεις παραπάνω από ένα look στην παραλία».

Όσον αφορά τον COVID-19, αντιμετωπίζει την πανδημία με αισιοδοξία. Είναι για εκείνη μια ευκαιρία να επικοινωνήσει με τον κόσμο και με τους πελάτες του Paolita. «Αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ, και που συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε. Παρ’ όλα αυτά, προσπαθώ να βλέπω την κάθε πρόκληση ως μια ευκαιρία και προσπαθώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ με τους πόρους που έχω.

Έχω αφοσιωθεί βαθιά στην επικοινωνία με το φανταστικό κοινό μας, online αλλά και μέσω e-mails. Προσφέρουμε επίσης, δωρεάν μεταφορικά σε όλους τους πελάτες μας στη Ελλάδα που δεν νιώθουν άνετα ακόμη να αγοράσουν τα προϊόντα μας από φυσικά καταστήματα. Απαντάω η ίδια προσωπικά σε κάθε άνθρωπο που επικοινωνεί με την εταιρία, μιας και είμαι της άποψης ότι τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να έρθουμε σε επαφή με τους ανθρώπους γύρω μας.

Επίσης, εφόσον μας επιτραπεί, θα ανοίξουμε το δεύτερο κατάστημά μας στο Notting Hill, όπου θα προσφέρουμε μια ασφαλή εμπειρία shopping για τους πελάτες μας. Το κατάστημα θα έχει δυο ορόφους και θα μιμείται την μπουτίκ μας σε κάθε όροφο. Αυτό θα επιτρέψει στους πελάτες μας να έχουν μια πολυτελή και ασφαλή εμπειρία, ενώ έχουν όλη την μπουτίκ για εκείνους! Επιπλέον, αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να επικοινωνήσω και με φανταστικούς, ανεξάρτητους σχεδιαστές, όπως το brand Vjera V. Με το brand θα κυκλοφορήσουμε μια limited edition συλλογή 30 μαγιό, με το όνομα Paolita x Vjera V. Τα μαγιό της συλλογής θα είναι custom made, με χειροποίητες χάντρες και θα τα φτιάχνει η ίδια η Vjera και θα είναι στα χρώματα του ουράνιου τόξου!»

Από το φετινό της καλοκαίρι, δεν λείπουν οι διακοπές στην Ελλάδα. Προγραμματίζει να έρθει στην Ελλάδα, από τον Αύγουστο ως τον Σεπτέμβριο. Τότε έχει προγραμματίσει και μερικά ταξιδάκια σε όλη την χώρα. «Το ένα μόνο μέρος που ξέρω ότι θα επισκεφθώ είναι το Imaret Hotel στην Καβάλα όπου θα γυρίσουμε και την νέα καμπάνια του brand. Είναι ένα από τα πιο όμορφα ξενοδοχεία που έχω πάει ποτέ!»

Bρες τα μαγιό Paolita, εδώ.

Ένα μαγιό Paolita μπορεί να γίνει δικό σου. Αρκεί να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό του Ladylike. Μάθε περισσότερα, εδώ.

MAAN

Για τη Μαριλένα Ανδρεάδη δημιουργό του brand ΜΑΑΝ καλοκαίρι σημαίνει θάλασσα, ηρεμία, οικογένεια, αγάπη, φίλοι, καλό φαγητό, ωραία μαγιό και άνετα ρούχα. Αυτό ακριβώς ονειρεύεται να ζήσει και φέτος το καλοκαίρι στα αγαπημένα της νησιά Αντίπαρο και Σέριφο.

Στη βαλίτσα της θα έχει το κομμάτι που δεν αποχωρίζεται ποτέ το καλοκαίρι, το μαγιό AMELIE στο κλασικό πια πικέ ύφασμα του brand, αλλά και το νέο της αγαπημένο από τη φετινή συλλογή του MAAN.

Ένα φανταστικό μαύρο ψηλόμεσο μπικίνι, στο οποίο έχουν κεντηθεί στοιχεία της θάλασσας σε απαλό γαλάζιο και φούξια (το ίδιο μπορείς να βρεις και σε ολόσωμο).

Η Μαριλένα περιγράφει με μία λέξη την καλοκαιρινή συλλογή 2020 “for beachcombing” και δεν μπορεί να αφήσει ασχολίαστο τον τρόπο που επηρέασε το brand της ο κορονοϊός. «Με το επιβεβλημένο lockdown φοβήθηκα ότι θα επηρεαστεί πολύ το brand.

Με την άρση των μέτρων όμως, ο κόσμος έδειξε τρομερή διάθεση και αμέσως πήραν μπρος οι πωλήσεις» λέει η δημιουργός του αγαπημένου ελληνικού brand MAAN.

Bρες τα μαγιό MAAN, εδώ.

Sun.Set.Go!


Αν ρωτήσεις την Αλεξάνδρα Αναγνώστου, τη σχεδιάστρια και ιδρύτρια του brand Sun.Set.Go! τι σημαίνει για εκείνη «καλοκαίρι», η απάντηση που θα πάρεις είναι αφοπλιστική.

«Για εμένα το καλοκαίρι ήταν και είναι το παν. Αυτό άλλωστε με οδήγησε στη δημιουργία και του brand μου» λέει. Αν μπορούσε να περιγράψει με μία λέξη τη συλλογή της για το καλοκαίρι 2020, αυτή θα ήταν «ηλιόλουστη».

Η Αλεξάνδρα δηλώνει πως το brand της Sun.Set.Go! πήρε μεγάλες δόσεις αγάπης και υποστήριξης από τον κόσμο κατά τη δύσκολη για κάθε ελληνική επιχείρηση περίοδο του Covid-19, γεγονός που της έδωσε τη δύναμη να συνεχίσει με μεγαλύτερο ζήλο.

«Θεωρώ ότι η κρίση με τον κορονοϊό έδωσε την αφορμή στο καταναλωτικό κοινό να στραφεί περισσότερο από ποτέ στα μικρά ελληνικά brands και στις μικρές τοπικές επιχειρήσεις» δηλώνει.

Αυτό καλοκαίρι θα τη βρει στις Σπέτσες. Πιθανότατα μέσα στα αγαπημένα της bikini που είναι σεταρισμένα με τις μίνι φούστες σε μονόχρωμα ή printed υφάσματα από τη φετινή της συλλογή. Η βαλίτσα της θα περιλαμβάνει πολλά από τα μαγιό της. Τα οποία θα φορέσει από το πρωί μέχρι το βράδυ με τα κατάλληλα αξεσουάρ.

Bρες τα μαγιό Sun.Set.Go!, εδώ.

Sophie Deloudi


«Θάλασσα, ήλιος, απέραντο γαλάζιο, Ελλάδα». Με αυτές τις λέξεις κλείνει σε μία φράση την έννοια του δικού της καλοκαιριού η Σόφη Δελούδη, σχεδιάστρια και δημιουργός του ομώνυμου brand.

Ναι, όταν περιγράφει τη συλλογή της για το Καλοκαίρι 2020 «θηλυκή» έχει κάθε λόγο να το κάνει. Βλέποντας τα υπέροχα μαγιό της θα προσθέταμε και τον όρο κομψότητα.

Και παρόλο που δεν μπορεί να ξεχωρίσει ένα ως αγαπημένο της item από τη φετινή της συλλογή, αφού όπως λέει είναι όλα μέρος ενός συνόλου, το οποίο τη χαρακτηρίζει και φέρει τη δική της ταυτότητα και υπογραφή, μπορεί να πει με σιγουριά πως το μαγιό της είναι το must item που δεν αποχωρίζεται το καλοκαίρι.

Και με αυτό λαχταρά να βουτήξει στα αγαπημένα της νερά. Στην παραλία του Καΐάφα, στην Πελοπόννησο.

Και όπως είναι αναμενόμενο ο Covid-19 επηρέασε και το δικό της brand. «Δεν φαντάζομαι καμία επιχείρηση, μικρή, μεσαία ή μεγάλη να έχει μείνει ανεπηρέαστη. Ο τρόπος είναι ίδιος για όλους (εκτός των προϊόντων πρώτης ανάγκης, όπως τρόφιμα και φάρμακα). Η μείωση του τζίρου και οι επιπτώσεις είναι αντίστοιχες, ο καθένας όμως έχει διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης» λέει η δημιουργός του brand, Sophie Deloudi.

Bρες τα μαγιό Sophie Deloudi, εδώ.