FASHION TRENDS

Οι 780€ σαγιονάρες του The Row είναι το It item του καλοκαιριού. Και ναι, είναι sold out

Christian Vierig/Getty Images/Ιdeal Image

Οι αδερφές Mary-Kate και Ashley Olsen, δημιούργησαν το πιο hοt item της σεζόν. Οι γυναίκες που βρίσκονται «πίσω» από το brand The Row, σχεδίασαν τα παπούτσια που είναι ο ορισμός της έννοιας του quiet luxury: ρούχα και αξεσουάρ με «ήσυχο» design, χωρίς λογότυπα και φανφάρες που στοχεύουν στο exclusivity και την υψηλή ποιότητα και που φυσικά, σαν είδη πολυτελείας, κοστίζουν πάρα πολλά.

Το The Row, έχει κερδίσει το κοινό του, χάρη στη φιλοσοφία του quiet luxury κάτι που έχει οδηγήσει σε «δυνατές» πωλήσεις και σε κομμάτια που λατρεύουν οι fashionstas σε όλο τον κόσμο, και που φυσικά, βγαίνουν γρήγορα sold out. Πέρσι, ήταν τα ημιδιάφανα flat παπούτσια και jelly shoes (Mara flats), φέτος, είναι οι σαγιονάρες The Row αξίας 780€.

Οι σαγιονάρες του The Row είναι το viral item του καλοκαιριού και ακόμα κι αν μπορείς να βρεις ένα παρόμοιο σχέδιο με 20€-30€, αυτές προσφέρουν κάτι πολύ σημαντικό για κάποιους/ες: status.

Οι σαγιονάρες του The Row ο ορισμός του quiet luxury

Μετά τον περσινό χαμό των flat shoes του The Row, ο οίκος για το καλοκαίρι του 2025, κυκλοφόρησε το It shoe της χρονιάς: τις σαγιονάρες The Row, που έχουν το όνομα Dune sandals. Πώς είναι αυτά τα παπούτσια; Η αλήθεια είναι ότι δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από τα παραδοσιακά σχέδια. Διαθέτουν ένα πάτο από καουτσούκ και παχιά λουράκια από βαμβάκι. Κυκλοφορούν σε διάφορα χρώματα, αλλά αυτές που έχουν λατρέψει celebrities και fashionistas σε όλο τον κόσμο, είναι αυτές με τον κόκκινο πάτο και τα μαύρα λουράκια.

Οι συγκεκριμένες σαγιονάρες του The Row, έγιναν viral χάρη σε διασημότητες όπως τη Jennifer Lawrence, τη Zoe Kravitz, την Kendall Jenner, αλλά και τον Jonathan Bailey. Ο τελευταίος εμφανίστηκε πρόσφατα στο κόκκινο χαλί με τα παπούτσια αυτά, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο buzz γύρω από τις σαγιονάρες του brand.

Σύμφωνα με έρευνα της Lyst, οι σαγιονάρες του The Row είναι το πιο δημοφιλές προϊόν μόδας του δεύτερου τριμήνου για το 2025, με αύξηση στις αναζητήσεις κατά 162%, πράγμα που έφερε το brand στην 6η θέση των πιο πετυχημένων fashion brands.

Το μυστικό της επιτυχίας των Dune sandals όμως, δεν είναι ούτε στο design ούτε στην άνεση που προσφέρουν (πολλοί μάλιστα, online σχολιάζουν πόσο basic είναι το σχέδιό τους, συγκριτικά με το υψηλό κόστος τους), αλλά στον τρόπο που προωθούν αυτή τη φιλοσοφία της ανεπιτήδευτης και «ήσυχης» πολυτέλειας.

Κάπως έτσι, ακόμα κι αν αυτές οι απλές, φαινομενικά, σαγιονάρες, δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο design, αποτελούν ένα σύμβολο status και πολυτέλειας για όσους/ες τις φοράνε. Τόσο ώστε να φοριούνται με τζιν, με κοστούμια, με φόρμες ακόμα και στο κόκκινο χαλί.

Υπάρχει φυσικά, και το κομμάτι της αποκλειστικότητας, που ανεβάζει ακόμα περισσότερο το «κασέ» τους, με την περιορισμένη διάθεσή τους και τις λίστες αναμονής που χρειάζεται να μπεις για να τις αποκτήσεις. Γεγονός που τις κάνει ακόμα πιο θελκτικές στο κοινό το οποίο αποκτώντας τες, ίσως νιώθει πιο relevant ή ότι έρχεται πιο «κοντά» με τον συχνά σνομπ χώρο της μόδας. Όλα αυτά, έχουν κάνει viral τις σαγιονάρες του The Row, μετατρέποντας αυτό το basic είδος παπουτσιού σε statement κομμάτι.

Η επιτυχία τους δε, συναντάει και τη σταθερά ανοδική πορεία που έχουν οι σαγιονάρες τα τελευταία χρόνια, με το φετινό καλοκαίρι να αγγίζουν το απόλυτο peak δημοτικότητας.

Οι σαγιονάρες, που κάποτε ήταν ένα item που προοριζόταν μόνο για την παραλία, μετά την πανδημία και την στροφή στην άνεση στο ντύσιμό μας, επανατοποθετήθηκαν στον κόσμο της μόδας, αποκτώντας premium χαρακτήρα και status.

Από τις πασαρέλες του οίκου Hermès μέχρι και τις viral σαγιονάρες του The Row, τα παπούτσια αυτά έχουν γίνει το σύμβολο της σύγχρονης πολυτελούς μόδας.

Exit mobile version