FASHION NEWS

Ο Jacquemus επαναπροσδιορίζει το storytelling μέσα από μία καμπάνια-ωδή στα παιδικά του χρόνια

Launchmetrics Spotlight

Η ταυτότητα ενός brand είναι το πιο σημαντικό πράγμα, τόσο σε δημιουργικό, όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Σε αυτό ο Simon Porte Jacquemus έχει επενδύσει πολύ στον οίκο του και εκεί οφείλεται σε μεγάλο βαθμό η επιτυχία του. Μέσα από τη signature αισθητική του και φυσικά τα άμεσα αναγνωρίσιμα αξεσουάρ του (από τις mini bags μέχρι και τα τεράστια ψάθινα καπέλα του), που γίνονται γρήγορα viral, ο σχεδιαστής έχει ταυτιστεί και με το storytelling. Βάζοντας την προσωπικότητά του μπροστά, μας αγγίζει συναισθηματικά με τα projects του αλλά και με τη στάση ζωής του.

Υπάρχει κάτι το τρομερά οργανικό σε ό,τι κάνει, ειδικά όσον αφορά τις καμπάνιες του, πράγμα που σχετίζεται απόλυτα με τον τρόπο που αφηγείται κάθε τι που θέλει να μας παρουσιάσει. Μας συνδέει με ένα συναίσθημα, με μια νοσταλγική ανάμνηση που σε μαγνητίζει και σε κάνει να «εθίζεσαι» στην αισθητική του.

Γράφοντας τους δικούς του κανόνες στο storytelling, λοιπόν, ο Simon Porte Jacquemus παρουσιάζει μια σαγηνευτική καμπάνια για την επερχόμενη συλλογή του, που θα παρουσιάσει σε μερικές μέρες.

Le Paysan: Τα παιδικά χρόνια του Jacquemus στη γαλλική εξοχή

Για τη νέα του συλλογή, ο σχεδιαστής επιστρέφει στις ρίζες του. Με τον τίτλο Le Paysan (Ο αγρότης), ο Jacquemus εμπνέεται από τα παιδικά του χρόνια. Ο σχεδιαστής που μεγάλωσε στην Προβηγκία, στην καμπάνια για την επερχόμενη συλλογή του, άντλησε έμπνευση από την «αγνότητα» και την ησυχία της γαλλικής εξοχής. Οι αναφορές στα παιδικά του χρόνια, αλλά και στις γυναίκες της ζωής του, όπως τη μαμά και τη γιαγιά του, είχαν πάντα κυρίαρχο ρόλο στο DNA του brand του και με αυτή την καμπάνια, ο σχεδιαστής απογειώνει αυτό τις νοσταλγικές αυτές αναφορές μέσα από τα εκπληκτικά βίντεο και visuals.

Το χρυσό φως του καλοκαιριού, οι απλές στιγμές δίπλα στη φύση και οι καθημερινές πράξεις των ανθρώπων που ζουν στην επαρχία, πρωταγωνιστούν στην καμπάνια. Το homage στην οικογένειά του, την κουλτούρα του αλλά και τη ζωή του πριν γίνει γνωστός, δίνουν στην καμπάνια ουσία και μια γλυκιά νοσταλγία που είναι αξεπέραστη.

Μια -απ’ ότι φαίνεται- εκδοχή του παιδικού εαυτού του πρωταγωνιστεί στην καμπάνια: ένα ξανθό αγόρι που βρίσκεται σε μια καρότσα, που κοιτάει τη μητέρα του να εφαρμόζει το κραγιόν της, που βλέπει τη γιαγιά του να καθαρίζει φασόλια και που περιφέρεται στη φάρμα της οικογένειας που «σφύζει» από το πράσινο της φύσης, συνθέτουν τις πιο όμορφες εικόνες που δεν μπορούν παρά να μας αγγίζουν.

Η καμπάνια είναι άκρως προσωπική και σχεδόν ποιητική, όπως πολλά από τα projects του Jacquemus. Μετά από το άνοιγμα μερικών μπουτίκ στην Αμερική και την Ευρώπη (και στην Ελλάδα) και μετά από την τελευταία, μέτρια συλλογή του που δεν συνάντησε τα υψηλά standards των παλαιότερων συλλογών του, χαιρόμαστε πολύ που βλέπουμε τον σχεδιαστή να επιστρέφει στη γνώριμη αισθητική του που μας έκανε να τον αγαπήσουμε τόσο.

Exit mobile version