FASHION NEWS

H Stella McCartney συνεργάζεται με την H&M ξανά μετά από 20 χρόνια

Πολύ πριν ξεκινήσει το trend της βιωσιμότητας στη μόδα, η Stella McCartney ήταν υπέρ αυτής της φιλοσοφίας. Μέσα από εναλλακτικές που είναι λιγότερο επιβλαβείς για το περιβάλλον, η σχεδιάστρια είναι από τις λίγες περιπτώσεις creative ανθρώπων στον χώρο της πολυτελούς μόδας που σχεδιάζει ρούχα με υψηλή αισθητική και design, με βιώσιμα και άλλα καινοτόμα υλικά που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Η συνεργασία της με την H&M, λοιπόν, βγάζει απολύτως νόημα, μιας και πρόκειται για ένα fashion brand που είχε πάντα το βλέμμα στραμμένο στο sustainability. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, ότι οι 2 ξανασυνεργάζονται, με την Αγγλίδα Stella McCartney να είναι η πρώτη σχεδιάστρια που συνεργάζεται για 2η φορά με την H&M.

Stella McCartney x H&M 2.0

Το 2005, η H&M και η Stella McCartney ένωσαν τις δυνάμεις τους για μια συλλογή που «πάτησε» απόλυτα πάνω στους βασικούς κώδικες της αισθητικής της σχεδιάστριας: εντυπωσιακά πλεκτά, λεπτά φουλάρια, metallic blouses και skinny παντελόνια, απάρτιζαν την 1η συλλογή της σχεδιάστριας με την H&M -μια άκρως πετυχημένη συνεργασία, που εκπροσωπούσε απόλυτα τη μόδα της δεκαετίας.

20 χρόνια μετά, η Stella McCartney «τιζάρει» την καινούργια συνεργασία της με την H&M, στο χαλί των British Fashion Awards 2025, με It girls όπως τις Amelia Gray, Anitta, Emily Ratajkowski και Yasmin Wijnaldum να φοράνε looks από την επερχόμενη συλλογή Stella McCartney x H&M, δίνοντάς μας μια πρώτη γεύση του τι πρόκειται να δούμε στην κολεξιόν.

Η συλλογή που θα κυκλοφορήσει την Άνοιξη του 2026 θα περιλαμβάνει πιστοποιημένα, «υπεύθυνα» υλικά, πολλά από τα οποία είναι ανακυκλωμένα, παρουσιάζοντας εναλλακτικές προτάσεις απέναντι στα συμβατικά υφάσματα και textiles. Η συλλογή αναδεικνύει, επίσης, το μοναδικό design DNA της Stella McCartney, με signature γραμμές, iconic σιλουέτες και house codes που προέρχονται από διαφορετικά κεφάλαια της ιστορίας του brand της.

Η νέα αυτή συνεργασία, επαναπροσδιορίζει τη φιλοσοφία των designer συνεργασιών της H&M, επεκτείνοντας τον διάλογο πέρα από τη δημιουργία μιας συλλογής και δίνοντας έμφαση στην προώθηση της βιωσιμότητας μέσα από συζήτηση, ανταλλαγή απόψεων και δράση.

Κεντρικό στοιχείο της συνεργασίας είναι η δημιουργία ενός νέου Insights Board, μιας πρωτοβουλίας που συγκεντρώνει διαφορετικές φωνές και οπτικές από τον χώρο της μόδας, με στόχο να καλλιεργήσει έναν ανοιχτό χώρο περιέργειας και ουσιαστικής ακρόασης. Το Insights Board, έχει σκοπό να αναζητήσει νέους τρόπους ώστε τα brands, αλλά και ολόκληρος ο κλάδος, να επηρεάσουν και να σχεδιάσουν την αλλαγή, καθώς και να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση για την καλύτερη ποιότητα ζωής των ζώων και τις λύσεις που βασίζονται στην καινοτομία.

Στόχος της συνεργασίας, από τη συλλογή έως το Insights Board, είναι ο ουσιαστικός διάλογος, ο εξαιρετικός σχεδιασμός και ένα μακροχρόνιο θετικό αποτύπωμα. Στην καρδιά του οράματος της Stella McCartney και της H&M βρίσκεται η πεποίθηση ότι η βιωσιμότητα πρέπει να παραμένει ένα θέμα το οποίο ο χώρος της μόδας συζητά με τρόπο που προάγει τη διαφάνεια, τον διάλογο και πάνω απ’ όλα την ελπίδα.

 

 

 

«Είμαι ενθουσιασμένη που επανασυνδέομαι με τη H&M, 20 χρόνια μετά την πρώτη μας συνεργασία. Το να επαναφέρω κομμάτια από το αρχείο μού έφερε απίστευτη ενέργεια και χαρά. Η δεύτερη αυτή συνεργασία μοιάζει σαν μια ευκαιρία να δούμε πόσο μακριά έχουμε φτάσει στη βιωσιμότητα, στις cruelty-free πρακτικές και στο conscious design και να παραμείνουμε ειλικρινείς σχετικά με το πόσο δρόμο έχουμε ακόμη να διανύσουμε, μαζί. Είμαι πραγματικά χαρούμενη που η H&M είναι δίπλα μου σε αυτό το ταξίδι. Η πραγματική αλλαγή συμβαίνει μόνο όταν πιέζουμε από μέσα και από έξω, και πάντα πίστευα ότι ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσει ο κλάδος είναι να τον εξελίξουμε από μέσα», δήλωσε σχετικά η Stella McCartney.

«Η Stella είναι πραγματική πρωτοπόρος. Από την αρχή, ανέτρεψε τους κανόνες της μόδας, προτείνοντας μια νέα, απελευθερωμένη θηλυκότητα. Η συλλογή αυτή είναι γεμάτη κομμάτια-κλειδιά που τιμούν αυτή την κληρονομιά. Η ηθική της πυξίδα και η αδιάκοπη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα αποτελούν για εμάς στην H&M πηγή έμπνευσης εδώ και χρόνια, γι’ αυτό και είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε μαζί της σε ένα τόσο φιλόδοξο project», δήλωσε η Creative Advisor της H&M, Ann- Sofie Johansson.

Η συλλογή Stella McCartney x H&M θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα και online την Άνοιξη του 2026.

Exit mobile version