FASHION CAMPAIGN

H Gigi Hadid στην πιο καλλιτεχνική ως τώρα, καμπάνια για τον οίκο Miu Miu

Launchmetrics Spotlight

Για έναν οίκο μόδας, είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της προώθησης μιας καινούργιας συλλογής ή ενός προϊόντος, παίζει (και) η καμπάνια που θα παρουσιάσει. Από το πρόσωπο (ή πρόσωπα) που θα επιλέξει να πρωταγωνιστήσει σε αυτή, την επιλογή του φωτογράφου μέχρι και το concept της καμπάνιας, είναι απαραίτητο όλα να λειτουργήσουν αρμονικά για το τελικό αποτέλεσμα.

Γιατί, πολλές φορές, η επιτυχία μιας συλλογής κρίνεται από αυτή την καμπάνια, το ίδιο και πόσο θα συζητηθεί στα social media -μιας και αποτελούν ένα τεράστιο μέρος της προβολής των fashion brands. Δεν έχει περάσει, λοιπόν, πάνω από μια εβδομάδα από την ημέρα που ο οίκος Miu Miu κυκλοφόρησε την καινούργια του καμπάνια με την Gigi Hadid και έχουμε ήδη δει τις φωτογραφίες να «στολίζουν» το feed μας στο Instagram.

Ο οίκος Miu Miu, λοιπόν, επέλεξε την Gigi Hadid για το νέο του project που αφορά τη νέα It τσάντα του οίκου, Arcadie -το όνομα της οποίας εμπνέεται από την δική μας, Αρκαδία. Ας πάρουμε όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Η νέα καμπάνια Miu Miu για την Arcadie bag με πρωταγωνίστρια την Gigi Hadid

Τo supermodel Gigi Hadid είναι το νέο πρόσωπο της νέας It bag του οίκου Miu Miu: της Arcadie bag. Ο οίκος και το μοντέλο έχουν ξανασυνεργαστεί στο παρελθόν, οπότε αυτή η συνύπαρξη βγάζει απόλυτα νόημα.

Ο Steven Meisel απαθανατίζει την Hadid σε μια άκρως arty φωτογράφιση η οποία εμπνέεται τους πίνακες της Αμερικανίδας ζωγράφου, Margaret Keane. Η Keane ήταν γνωστή για τα μεγάλα μάτια που είχαν οι άνθρωποι που ζωγράφιζε, αλλά και για τον τρόπο που παρουσίαζε την έννοια του χώρου, μέσω των έργων της.

Αυτά τα στοιχεία ταιριάζουν αρκετά με το “matelassé” στοιχείο που έχει η τσάντα (και πολλές ακόμη τσάντες του οίκου). Το “matelassé” είναι αυτό το εφέ με τις πτυχώσεις που έχουν κάποιες από τις τσάντες του brand -ένα signature στοιχείο του που δίνει βάθος και περισσότερο ενδιαφέρον στο σχέδιο της τσάντας.

Ο Meisel «εκμεταλλεύεται» το ύφος της ζωγράφου και μεταφέρει το ίδιο συναίσθημα που προκαλούν οι πίνακές της στην καμπάνια Miu Miu με την Gigi Hadid. Αλλά είναι και το ίδιο το μοντέλο που με την κίνηση του σώματός της, το βλέμμα, αλλά και το συναίσθημα που προσφέρει στις φωτογραφίες κάνει το project αυτό, τόσο, μα τόσο πετυχημένο.

Από τη χρωματική παλέτα των φωτογραφιών μέχρι και τα όρια του αληθινού και του φανταστικού που διαστρεβλώνουν οι εικόνες, αυτή η καμπάνια είναι από τις καλύτερες για τη φετινή σεζόν.

Αν και η Gigi Hadid κλέβει τις εντυπώσεις στις φωτογραφίες της καμπάνιας Miu Miu, είναι και η τσάντα που ξεχωρίζει.

Η νέα hot bag της σεζόν, η οποία εμπνέεται από την ελληνική, φυσική ομορφιά.

Η έμπνευση της Arcadie bag από την Ελλάδα

Παίρνοντας το όνομά της από την περιοχή της Ελλάδας, η τσάντα εμπνέεται από τα βουνά της Αρκαδίας και της Πελοποννήσου. Αυτή η αφιλτράριστη και άγρια φυσική ομορφιά των βουνών που εμείς θεωρούμε δεδομένη, για πολλούς ξένους αποτελεί ένα μοναδικό φυσικό τοπίο που έχει κάτι το ουτοπικό, το ονειρικό.

Αυτή η ελευθερία των ψηλών βουνών αλλά και η επιβλητική τους όψη, έπαιξαν ρόλο στον σχεδιασμό της Arcadie bag η οποία με το μακρόστενο και λιγότερο παραδοσιακό σχήμα της, είναι μοναδική.

Στην καμπάνια της Miu Miu, βέβαια, βλέπουμε την Gigi Hadid να ποζάρει και με την Wander bag, μια μίνι τσάντα με ημικύκλιο σχήμα που αποτελεί από τα hits του οίκου. Μετά από αυτή την καμπάνια όμως, είμαστε σίγουρη ότι και η Arcadie bag θα έχει την ίδια επιτυχία.