H Dakota Johnson με φόρεμα αξίας 7.000€ είναι η νέα μούσα της καμπάνιας Valentino
- 16 ΝΟΕ 2025

Με τις «μουσικές καρέκλες» που παίζουν οι πολυτελείς οίκοι μόδας με τους καλλιτεχνικούς τους διευθυντές, είναι δύσκολο να θυμηθείς ποιος/α celebrity ανήκε στο “clan” κάποιου οίκου και ποιος/α όχι. Τα ερωτήματα πολλά: θα διατηρήσουν οι ambassadors τις σχέσεις τους με τους οίκους μετά την αποχώρηση των creative directors ή θα τους ακολουθήσουν στις νέες τους στέγες; Πολλοί/ες φαίνεται να επιλέγουν το 2ο, κρατώντας ζωντανές τις σχέσεις που είχαν χτίσει με τους ανθρώπους πίσω από τα brands. Ο A$AP Rocky ακολούθησε τον Matthieu Blazy από τον οίκο Bottega Veneta στον οίκο Chanel, και τώρα η Dakota Johnson ακολουθεί τον Alessandro Michele από τον οίκο Gucci στον οίκο Valentino, αποδεικνύοντας ότι, στον κόσμο της μόδας, οι φιλίες και η εμπιστοσύνη μετράνε περισσότερο απ’ όλα.
Η σχέση των 2 κρατάει χρόνια και ξεκίνησε κατά τη θητεία του Michele στον Gucci, οπότε ήταν αναμενόμενο να δούμε την ηθοποιό να τον ακολουθεί στο νέο brand που διευθύνει. Κάπως έτσι, η Dakota Johnson γίνεται το νέο μέλος της οικογένειας Valentino.
Η Dakota Johnson στη νέα καμπάνια Valentino
Η Dakota Johnson, η οποία μόλις πρόσφατα ανακοινώθηκε ως η νέα ambassador του οίκου Valentino, πρωταγωνιστεί στη νέα του καμπάνια, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το brand, υπό την καλλιτεχνική καθοδήγηση του Michele.
Η καμπάνια, με το όνομα Nocturne, αφορά τη συλλογή Resort 2026 Valentino και ξεφεύγει από τις παραδοσιακές εικόνες μόδας. Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Michele και σε εικόνες της φωτογράφου ελληνικής καταγωγής Marili Andre, το σκηνικό τοποθετείται σε ένα ξενοδοχείο, όπου κάθε δωμάτιο λειτουργεί σαν το δικό του σύμπαν. Εκεί είναι που βλέπουμε και την Dakota Johnson, να ποζάρει ξαπλωμένη στο παχύ χαλί ενός δωματίου φορώντας ένα κόκκινο μίνι φόρεμα με cut-outs από σιφόν στην εμβληματική κόκκινη απόχρωση του οίκου Valentino (Valentino Red), που κοστίζει 6.900€. To φόρεμα συνοδεύεται από λευκό διαφανές καλσόν με floral μοτίβο, γαλάζιες πλατφόρμες και την τσάντα Panthea του ιταλικού brand.
Το πλάνο αυτό της καμπάνιας έχει μια πιο προσωπική ματιά, ενώ η χρήση του κλασικού κομματιού Nocturne in E Flat του Frédéric Chopin ενισχύει αυτό το αίσθημα της αιώρησης μεταξύ 2 καταστάσεων. Αυτό πετυχαίνουν και οι φωτογραφίες με την Dakota Johnson. Μέσα από το styling των συνόλων της, βλέπουμε τις αντιθέσεις: τα χρώματα έχουν ένταση (όπως το χαρακτηριστικό Valentino Red), αλλά οι πόζες, η ατμόσφαιρα και οι φωτογραφίες είναι νωχελικές και πιο προσωπικές -ένα στιγμιότυπο που τονίζει τη statement διάθεση αλλά και την «ήσυχη» δύναμη που έχει ταυτόχρονα η συλλογή.