PUBLI

LILT and Yamamay, μαζί για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Η δημοφιλής μάρκα εσωρούχων θα αγωνίζεται παράλληλα με τη LILT, προωθώντας εκστρατείες για την πρόληψη του καρκίνου στα κανάλια  επικοινωνίας της, απευθύνοντας μηνύματα σε όλες τις γυναίκες, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σ’εκείνες που έχουν ήδη υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση από καρκίνο του μαστού. 

Η Yamamay και η LILT ανανεώνουν μια συνεργασία που εξελίσσεται εδώ και αρκετά χρόνια, στηρίζοντας την Pink Ribbon Campaign, τον Οκτώβριο αλλά και με ειδικά προγράμματα για το 2019, που θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες.

Η LILT ως το μoναδικό Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου που εποπτεύεται από το Υπουργείο Υγείας, της Ιταλίας δεσμεύεται για την καταπολέμηση του καρκίνου, και λειτουργεί σε μη κερδοσκοπική βάση σε όλη την Ιταλία από το 1922.  Με 106 επαρχιακά τμήματα, περίπου 400 ιατρεία και πάνω από 700 τοπικές αντιπροσωπείες προσφέρει συμπληρωματικές υπηρεσίες κοινωνικής υγείας για την καταπολέμηση του καρκίνου και υψηλότερου επιπέδου από αυτές που προσφέρονται από το Ιταλικό Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Για περισσότερα από 95 χρόνια, προωθεί και διαδίδει σε όλη την Ιταλία  πληροφορίες σχετικά με  την πρόληψη του καρκίνου, σε συνεργασία με τους σημαντικότερους εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό.

Εδώ και 26 χρόνια κάθε Οκτώβριο, η LILT προωθεί την εκστρατεία Pink Ribbon για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, τα καταστήματα Yamamay, κατά τον μήνα Οκτώβριο επικεντρώνονται στη διάδοση ενός και μόνο μηνύματος: η μαστογραφία και ο ετήσιος έλεγχος μπορούν να βοηθήσουν στην ανίχνευση του καρκίνου του μαστού εγκαίρως, ώστε να θεραπευτεί.

Επίσης, διαθέτουν ad hoc παρουσιάσεις στις βιτρίνες με τις πωλήτριες να φορούν ειδικό T-shirt με το motto PINK IS LIFE.  Όλα τα μοντέλα εμφανίζονται φορώντας σουτιέν χωρίς μπανέλα, σε διαφορετικά χρώματα και υφάσματα – από μικροΐνες έως δαντέλες ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στα κοινωνικά μέσα με το hashtag #yamamayforlilt για ώστε να διαδοθεί άμεσα ένα τόσο ζωτικής σημασίας μήνυμα.

“Ο καρκίνος του μαστού είναι ο κύριος «δολοφόνος» των γυναικών. Παρά την ετήσια αύξηση της συχνότητας εμφάνισης αυτής της παθολογίας, υπάρχει μια αργή αλλά σταθερή μείωση του ποσοστού θνησιμότητας “, λέει ο καθηγητής Francesco Schittulli, ειδικός χειρουργός και ογκολόγος, πρόεδρος της Εθνικής Ιταλικής Ενωσης για την Καταπολέμηση του Καρκίνου, σημειώνοντας ότι:            “Το ποσοστό επιβίωσης του καρκίνου του μαστού σήμερα, είναι περίπου     80-85%. Αυτό σημαίνει ότι το 15-20% των γυναικών που νοσούν δεν επιβιώνουν. Γνωρίζουμε όμως, ότι η έγκαιρη ανίχνευση και διάγνωση του καρκίνου του μαστού, όταν ο όγκος είναι μόλις λίγα χιλιοστά σε μέγεθος, μπορεί να δώσει ποσοστό επιβίωσης μέχρι και 95%. “

Τα στοιχεία της Lilt δείχνουν ότι μέσα σε 30 χρόνια, το 79% των Ιταλών είναι περισσότερο ενημερωμένοι σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι υποβάλλονται σε προληπτικούς ελέγχους. Περισσότεροι από 700 εθελοντές συμβάλλουν καθημερινά στην ευαισθητοποίηση σχετικά με το θέμα της πρόληψης, υποστηρίζοντας τους ασθενείς και τις οικογένειές τους στην καθημερινή τους μάχη.

Η Yamamay και η Lilt υποστηρίζουν τις γυναίκες και την έρευνα.

Exit mobile version