OPINIONS

Διαδώστε! Η ελληνική οικογένεια ΔΕΝ απειλείται από τον μπαμπά στο γάλα Δέλτα

iStock

Ξύπνα Έλληνα, ο νεοταξίτης ήρθε να αλλάξει τις συσκευασίες γάλακτος. Από χρήσιμους ανόητους, η αρτηριοσκληρωτική συντηρητική κοινωνία είναι γεμάτη. Και κατάφεραν να κάνουν viral το γάλα Δέλτα, επειδή σε μια από τις 5 οικογενειακές συσκευασίες, εμφανίζεται ένας πατέρας και η μικρή κόρη του. Και μετά από μια παράλογη σειρά συλλογισμών και ένα guest star του Βελόπουλου, κατέληξαν ότι το γάλα Δέλτα θέλει να αλλοιώσει την ελληνική οικογένεια. Μιλάμε για τραγέλαφο.

Πρέπει να εξηγήσει κάποιος δικαιωματιστής τι σημαίνει μονογονεϊκή οικογένεια στους ακροδεξιούς; Να υπογράψω κάποια διαδικτυακή διαμαρτυρία για την έλλειψη παππού, γιαγιάς και μπατζανάκη από την οικογενειακή συσκευασία γάλα Δελτα; Μας αλλοιώνουν μήπως το DNA και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι;

Τι συμβαίνει με το γάλα Δέλτα; 

Τίποτα. Κανένας σημειολογικός μηχανισμός marketing. Υπάρχουν 5 διαφορετικές συσκευασίες μμμMilk Οικογενειακό στη διαφημιστική καμπάνια γάλα Δέλτα, η πυρηνική οικογένεια είναι παρούσα στο παραδοσιακό σχήμα «μπαμπάς- μαμά- παιδί». Μόνο σε μια από αυτές απουσιάζει η μορφή της μητέρας, χωρίς ωστόσο να υποδηλώνεται ή να υπονοείται ότι αυτό είναι πρότυπο. Η συγκεκριμένη (viral) συσκευασία, αποτυπώνει μια καθημερινή στιγμή ενός πατέρα και της κόρης του.

Δεν αφαιρέθηκε η εικόνα της μητέρας από όλες τις συσκευασίες στο όνομα της ορθοπολιτικής προοδευτικότητας. Κανείς δεν αφαιρεί την έννοια της μητρότητας από την ελληνική κοινωνία και επιβάλλει μια νέα κανονικότητα. Βέβαια, αν η κοινωνική ρευστότητα πρέπει να γίνει ορατή σε συσκευασία γάλακτος για να αντιληφθούμε ότι η οικογένεια έχει αλλάξει μετά από τα διαζύγια, τους νέους γάμους, τους θανάτους, τα νέα κοινωνικά τεκταινόμενα, κάτι πάει λάθος και μάλλον κυκλοφορούμε με παρωπίδες

Γιατί αντιδρούν οι ακροδεξιοί με τον πατέρα που βάζει γάλα Δέλτα στο παιδί του;

Γιατί αν δεν κεράσουν το (πρόθυμο να παραπλανηθεί) ποίμνιο τους με μια νέα συνωμοσία πώς θα το κρατήσουν ζωντανό;

Ο Κυριάκος Βελόπουλος θεώρησε ότι η συσκευασία που φαίνεται μόνο ο πατέρας με το παιδί, χωρίς την μητέρα, είναι μια προκλητική επίθεση στην παραδοσιακή οικογένεια.

Πρέπει πίσω από μια αθώα συσκευασία γάλα Δέλτα να υπάρχει η σκοπιμότητα της woke κουλτούρας να περάσει το νομοσχέδιο για την τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών και να διαλύσει την πατροπαράδοτη ελληνική οικογένεια. Στο σημείο αυτό θα ρίξω λάδι στη φωτιά τονίζοντας ότι οι γυναικοκτόνοι (τζιζ λέξη) είναι συνήθως οι σύντροφοι και σύζυγοι των θυμάτων (έχουν δηλαδή τα κλειδιά του σπιτιού τους). Δεν το λέμε εμείς, τα στατιστικά της αστυνομίας το επιβεβαιώνουν.

Η ακροδεξιά δεν επιτρέπει τον απογαλακτισμό από τα fake news 

Η μέση ελληνική οικογένεια (με 1 ή 2 παιδιά) για το μηνιαίο κόστος διαβίωσης χρειάζεται τουλάχιστον 2000€ (με ενοίκιο, λογαριασμούς, φροντιστήρια και δραστηριότητες). Δεν ξέρω πώς φτάσαμε να διαφωνούμε για τη χάρτινη συσκευασία ΔΕΛΤΑ και να βλέπουμε φανταστικούς εχθρούς, την ίδια στιγμή που οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι βγήκαν στους δρόμους γιατί δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν την τροφή της αγελάδας; Η τοξικότητα δεν επιτρέπει την έκβαση λογικών συμπερασμάτων.

Βρήκα πολύ επιτυχημένη τη συσκευασία γάλα Δέλτα με τον πατέρα και την κόρη. Η μητέρα μου ξυπνούσε χαράματα κι έφευγε πολύ νωρίς από το σπίτι για τη δουλειά της και με ξυπνούσε ο μπαμπάς μου για να πάω σχολείο. Μου έφτιαχνε και πρωινό.

Δόξα και τιμή σε αυτόν το διαφημιστή που αντιλήφθηκε ότι η σύγχρονη γυναίκα εργάζεται και η μητρότητα δεν σημαίνει ότι η μάνα είναι η αποκλειστική φροντίστρια/τροφός του παιδιού. Αυτά τα στερεότυπα δημιουργούν ψυχολογικά και ενοχές στις γυναίκες. 

Προσοχή στο κενό μεταξύ αυτογελοιοποίησης και φανατισμού.