PUBLI

Πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion – The 6 Senses»

Για έκτη χρονιά πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 στο Hilton Αθηνών το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion - The 6 Senses», με μεγάλο χορηγό την IWC Schaffhausen, χορηγούς την Affinity Card, την Coca-Cola Τρία Έψιλον και το LURPAK και με σκοπό τη στήριξη του έργου της Επιτροπής «ELPIDA YOUTH» του Σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».

Γιορτάζοντας 6 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς το Taste the Fashion ονομάστηκε φέτος «The 6 Senses» προτείνοντας ως 6η αίσθηση του ανθρώπου την ενσυναίσθηση, την ιδιαίτερη ικανότητά του να «συναισθάνεται» που κινητοποιεί κάθε ειλικρινή πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης και με την πολύτιμη βοήθεια των ταλαντούχων συντελεστών του δημιούργησε μία βραδιά γεμάτη ερεθίσματα που το κοινό απόλαυσε με όλες του τις αισθήσεις και, κυρίως, με την καρδιά του.

Η φετινή διοργάνωση έστρεψε τους προβολείς αποκλειστικά σε καταξιωμένους Έλληνες δημιουργούς που με το ταλέντο τους προβάλουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό το σύγχρονο, ανταγωνιστικό πρόσωπο της χώρας μας. Ο Χριστόφορος Πέσκιας του Balthazar και του Different & Different, ο Στέλιος Παρλιάρος των Sweet Alchemy και o Κώστας Αθανασίου του Hilton Aθηνών εμπνεύστηκαν φέτος από τις κολεξιόν των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών Deux Hommes, Vrettos Vrettakos και Yiorgos Eleftheriades, που παρουσιάστηκαν με ιδιαίτερα εντυπωσιακό και θεατρικό τρόπο υπό την στυλιστική και σκηνοθετική καθοδήγηση του fashion editor Μιχάλη Πάντου.

Ο Κώστας Αθανασίου άνοιξε το δείπνο με «Φθινοπωρινές ρίζες σε 3 διαφορετικές υφές, άγρια μούρα, στήθος καπνιστής πάπιας καψαλισμένης σε βούτυρο Lurpak, αφράτη κρέμα Νιώτικου τυριού με χλωροφύλλη, «σφουγγάρι» ελιάς και cranberry dressing», ενώ ταυτόχρονα παρουσιάστηκε η συλλογή του Yiorgos Eleftheriades για τη σεζόν fall-winter 2018/19, με κεντρική σχεδιαστική ιδέα μια «ματιά στην ανδρική γκαρνταρόμπα», εκλεπτυσμένη και cool, με ιδιαίτερα σύνολα σε φθινοπωρινές αποχρώσεις αποτελούμενα από κομμάτια που ενθαρρύνουν τους μεταξύ τους συνδυασμούς, με σκοπό να αναδείξουν το προσωπικό στυλ. Ο Κώστας Αθανασίου απάντησε με το πιάτο του σε κάθε στοιχείο της κολεξιόν, πλαισιώνοντάς τη με ένα οπτικό και γευστικό φθινοπωρινό τοπίο, με πλούσια υλικά, προσεκτικά επιλεγμένα, ώστε κάθε συνδυασμός τους να τα αναδεικνύει, ακολουθώντας την mix and match λογική του σχεδιαστή.

Ο Χριστόφορος Πέσκιας ανέλαβε το κυρίως πιάτο της βραδιάς εμπνεόμενος από την συλλογή «ART DARK LUMIERE» του Βρεττού Βρεττάκου για τη σαιζόν F/W 2018/19, στην οποία η υψηλή ραπτική συναντήθηκε με την τέχνη μέσα από φόρμες με όγκους και αρχιτεκτονική ραπτική που θύμιζαν μοντέρνα γλυπτά. Ο διεθνώς καταξιωμένος σχεδιαστής μετέφερε το κοινό στη σαγηνευτική ατμόσφαιρα ενός παριζιάνικου atelier, δημιουργώντας παράλληλα μία νέα couture street αισθητική μέσα από την urban στυλιστική προσέγγιση στα haute couture κομμάτια της συλλογής του. Σε απόλυτη αρμονία, ο κορυφαίος Έλληνας chef ταξίδεψε και γευστικά το κοινό στην μητρόπολη της μόδας και της γαστρονομίας, με ένα από τα διασημότερα πιάτα της γαλλικής κουζίνας. Το «Bœuf Bourgignon από αμερικάνικο μοσχάρι black Angus μαγειρεμένο σε κόκκινο κρασί με μανιτάρια και pearl onions, συνοδευόμενο από πουρέ πατάτας με βούτυρο Lurpak» αποδείχτηκε το ιδανικό ταίρι της συλλογής του Βρεττού Βρεττάκου, όχι μόνο λόγω της καταγωγής του αλλά και γιατί παρότι εμπεριέχει όλη τη μαεστρία και τη φινέτσα της υψηλής γαλλικής γαστρονομίας, παρουσιάζεται με ιδιαίτερα απλό, καθημερινό styling, παραπέμποντας στην couture street αισθητική του σχεδιαστή.

Η συλλογή F/W 2018/19 των Deux Hommes στο κλείσιμο της εκδήλωσης αποτέλεσε την ιδανική έμπνευση για το επιδόρπιο του Στέλιου Παρλιάρου, αφού κι εκείνη επιχείρησε να αφήσει την ίδια γλυκιά γεύση μιας όμορφης ζωής! Στο επίκεντρο της συλλογής ένα μείγμα, γεμάτο τόλμη και ελευθερία, από couture αναφορές και ισχυρές δόσεις μέλλοντος, εξωτικούς προορισμούς και λάμψεις από μεγαλουπόλεις τη νύχτα, που εναρμονίστηκαν απόλυτα με την μοντέρνα γεωμετρία και τις tropical επιρροές των πολύτιμων ‘’Metallika’’ κοσμημάτων της Αναστασίας Καίσαρη. Στον ίδιο τόνο, το «Γλυκό των 5 αισθήσεων» του Στέλιου Παρλιάρου, όπου το πλούσιο άρωμα του Lurpak και της σοκολάτας συνυπήρχε με το ντελικάτο άγγιγμα της κρέμας και την τραγανή εκρηκτικότητα του μπισκότου και της πραλίνας, ενσάρκωσε το ζητούμενο του σύγχρονου sophistication. Τα ετερόκλητα υλικά και υφές που συμμετείχαν στη σύνθεση καθώς και το dessert cocktail Negroni που τη συνόδευσε, λειτούργησαν σαν προέκταση της λάμψης και του ωμού αισθησιασμού που επιζητούν οι Deux Hommes, προσκαλώντας το κοινό σε μια απελευθέρωση όλων των αισθήσεων. Η πρωτοποριακή αυτή σύμπραξη παρουσιάστηκε στο μοναδικά διακοσμημένο από τη Μυρτώ Πεζούλα της «Rtdeco» και τον Παύλο Ρουσιάκη του «Pavlos the Flower Workshop» ballroom του Hilton, με θέμα ένα φθινόπωρο για όλες τις αισθήσεις, εντυπωσιάζοντας τους εκλεκτούς προσκεκλημένους της βραδιάς, ένα πολύ ενδιαφέρον μείγμα από σημαντικούς εκπροσώπους της επιχειρηματικής ζωής της χώρας, λάτρεις της μόδας και της γαστρονομίας, διακεκριμένους αθλητές, όπως ο Παραολυμπιονίκης κολυμβητής Αντώνης Τσαπατάκης και η κορυφαία Ελληνίδα τεννίστρια Μαρία Σάκκαρη, αλλά και αγαπημένους καλλιτέχνες και παρουσιαστές, όπως η Μαίρη Συνατσάκη, η Ντορέτα Παπαδημητρίου, η Μαρία Μπεκατώρου, η Αθηνά Οικονομάκου, η Ελιάνα Χρυσικοπούλου, ο Μύρωνας Στρατής, η Ράνια Θρασκιά, η Τόνια Σωτηροπούλου και η Σίσσυ Χρηστίδου, που παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση εκτιμώντας την αξία τόσο μιας πρωτότυπης και υψηλής αισθητικής εμπειρίας όσο και αυτήν της κοινωνικής προσφοράς. Mε τη συμμετοχή τους στο «Taste the Fashion The 6 Senses» στήριξαν παράλληλα το έργο της Επιτροπής «ELPIDA YOUTH» του Σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο» και πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα θεραπευτικής κατασκήνωσης «Elpida Youth Summer Camp», που λειτουργεί με πρωτοβουλία της Επιτροπής «Elpida Youth» από το 2017 με σκοπό να επαναφέρει την ελπίδα και τη χαρά στις καρδιές των παιδιών που δίνουν αγώνα ζωής από τόσο τρυφερή ηλικία.

Η Επιτροπή Elpida Youth ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2015 από μια ομάδα νέων ηλικιακά μελών του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοδοξούν να χτίσουν πάνω στο ισχυρό όραμά του με καινούργιες ιδέες και δράσεις αλλά πάντα με την ίδια αγάπη για το άρρωστο παιδί και την οικογένειά του. Αποστολή της είναι η ευαισθητοποίηση και δραστηριοποίηση σχετικά με την ψυχολογική φροντίδα των παιδιών που πάσχουν από νεοπλασματικές ασθένειες. Μέχρι στιγμής, η Elpida Youth έχει καταφέρει να ανακαινίσει ένα σημαντικό μέρος του Ξενώνα της ΕΛΠΙΔΑΣ, ώστε αυτός να συνεχίσει να αποτελεί ένα φιλόξενο σπίτι, όπου αμβλύνεται η ανασφάλεια που απορρέει από τη διάγνωση του καρκίνου και δημιουργείται ένα υποστηρικτικό κοινωνικό πλαίσιο, ενώ επίσης έχει προχωρήσει στη λειτουργία για δύο συνεχόμενες χρονιές του θεραπευτικού κατασκηνωτικού προγράμματος “Elpida Youth Summer Camp”, στο πλαίσιο του οποίου τα παιδιά συμμετέχουν σε δράσεις που στοχεύουν στη βελτίωση της σωματικής, πνευματικής και ψυχικής τους κατάστασης, φιλοδοξώντας μακροπρόθεσμα να δημιουργήσει μιας μόνιμη κατασκήνωση, όπου θα εφαρμόζεται μια συνολική προσέγγιση στην αντιμετώπιση του καρκίνου.

Το Taste the Fashion The 6 Senses υποδέχτηκε τους προσκεκλημένους του με ένα απολαυστικό Campari & Schweppes Tonic, ενώ στον χώρο υποδοχής η IWC Schaffhausen είχε δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό interactive installation, στο οποίο οι προσκεκλημένοι μπορούσαν να γνωρίσουν μοντέλα της μάρκας και να τα «εξερευνήσουν» με όλες του τις αισθήσεις.

Κατά τη διάρκεια του δείπνου οι παριστάμενοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε κλήρωση για σημαντικά δώρα και συγκεκριμένα:

Αυθεντικά γάντια του Lewis Hamilton από αγώνα F1, συλλεκτικής αξίας, από την IWC, πακέτο τριήμερης διαμονής σε προεδρική σουίτα με ιδιωτική πισίνα στο Elounda Peninsula All Suite Hotel, δερμάτινο μαύρο μίνι φόρεμα Vrettos Vrettakos από επεξεργασμένη ύφανση νάπας με δερμάτινα oversize μανίκια καπιτονέ, πακέτο τριήμερης διαμονής στο Blue Palace, a Luxury Collection Resort & Spa στην Ελούντα της Κρήτης, σκουλαρίκια κρεμαστά Kessaris σε σχήμα disco balls και χρώμα μπλε από υποστηρικτεσ μεγαλοσ χορηγοσ χορηγοι τιτάνιο και διαμάντια από τη συλλογή Metallika της Αναστασίας Καίσαρη, 2 εισιτήρια μετ’ επιστροφής για πτήσεις εξωτερικού διακεκριμένης θέσης και 2 εισιτήρια μετ’ επιστροφής για πτήσεις εσωτερικού διακεκριμένης θέσης από την AEGEAN, βραχιόλι με «μάτι» από τη συλλογή AVRA της Marianna G. με λευκά και μπλε διαμάντια, ροζ, λιλά, πορτοκαλί και κίτρινα ζαφείρια και πράσινους τσαβορίτες, φόρεμα Deux Hommes από μεταλλικό ζέρσει με ασύμμετρο κόψιμο, εγγραφή και συνδρομή ενός έτους στη λέσχη “Salon de Bricolage” από την PANAS GROUP, έργο «Donut» διαμέτρου 50cm της Έμιλυ Βαφειά, clutch Edie Parker από PVC σε ροζ χρώμα από τα καταστήματα Καλογήρου, συνδρομή 6 μηνών στο γυμναστήριο του Hilton Αθηνών και την εσωτερική πισίνα του Hiltonia Spa, τρισδιάστατο κρεμαστό σταυρό Amberly Cross σε λευκόχρυσο 18K, χρυσό κολιέ 14k από την σειρά Infinite από την Λητώ Καρακωστάνογλου, πουκάμισο Yiorgos Eleftheriades σε στυλ κιμονό από βαμβάκι και μετάξι με μακριά μανίκια και ζώνη που δένει με διαφορετικούς τρόπους ανάλογα με τον τύπο σώματος, δωροεπιταγή €500 για αγορές στα καταστήματα Zara Home από την Affinity Card, πακέτο διαμονής στο ξενοδοχείο St. George Lycabettus, και γυαλιά ηλίου Gucci από τη νέα συλλογή του Οίκου από την Panaidis Eyewear Boutique. Την κλήρωση πραγματοποίησαν ζωντανά στην εκδήλωση η Μαίρη Συνατσάκη και η Ντορέτα Παπαδημητρίου, όσο οι προσκεκλημένοι απολάμβαναν τα αρωματικά βότανα της «Saristi».

Στο τέλος της εκδήλωσης, στους παρευρισκόμενους μοιράστηκαν goody bags με ιδιαίτερα δώρα, όπως το Fix+Pinklite face mist της MAC, gift voucher €200 από το Hiltonia Spa, ένα απολαυστικό κέικ με βούτυρο Lurpak από τον Στέλιο Παρλιάρο, ένα αρωματικό κερί και ένα slider box με τα αρωματικά βότανα της Saristi, μία συσκευασία με ελιές Lelia κ.α.

Στην επιτυχία του «Taste the Fashion The 6 Senses» συνέβαλαν αποφασιστικά και πολλοί ακόμα κορυφαίοι επαγγελματίες που υποστηρίζοντας τον κοινωνικό σκοπό του έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους με άψογο αποτέλεσμα, όπως ο Νικόλας Φαράκλας που σχεδίασε τα λογότυπα και όλα τα έντυπα της εκδήλωσης, η APG, που ανέλαβε την παραγωγή και τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, ο Γιάννης Κακαβελάκης που επιμελήθηκε τη μουσική, η Different & Different που ανέλαβε το catering του backstage της εκδήλωσης και η Οινοποιία Tsantali που προσέφερε τους οίνους της εκδήλωσης. Επίσης, τα υψηλών προδιαγραφών fashion shows υπέγραψαν οι κορυφαίοι συντελεστές τους: H ομάδα της MAC με επικεφαλής την Αλεξάνδρα Σπυριδοπούλου που επιμελήθηκε το μακιγιάζ, ο κορυφαίος hair stylist Νικόλας Βιλλιώτης, ο φωτογράφος Χάρης Φαρσαράκης του 2.2 Studio, τα καταστήματα ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ για τα υποδήματα του show του Yiorgos Eleftheriades, η ομάδα του Fashion Workshop by Vicky Kaya και η Άννα Αλμπάνη με το ΝΥΧΙ-ΝΥΧΙ Nail Academy.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής και χάρη στην ευαισθησία όλων όσων συμμετείχαν στις 5 πρώτες διοργανώσεις, το «Taste the Fashion» έχει συγκεντρώσει συνολικά το πολύ σημαντικό ποσό των €160.000, χάρη στο οποίο πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο έργο ανακαίνισης στο Σπίτι Φιλοξενίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» στην Αρχαία Κόρινθο, ενισχύθηκε ο Ξενώνας του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοξενεί παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και νοσηλεύονται στην «Ογκολογική Μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ», καθώς και τις οικογένειές τους, χρηματοδοτήθηκε η δημιουργία ειδικά προσαρμοσμένης παιδικής χαράς στο χώρο του Κέντρου της «ΕΛΕΠΑΠ» Αθήνας, υποστηρίχθηκαν τα εθνικά προγράμματα του «ΕΛΙΖΑ» για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής κακοποίησης σε νοσοκομεία και σχολεία σε όλη τη χώρα και ενισχύθηκαν τα προγράμματα του «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» που αγκαλιάζουν πάνω από 5.000 παιδιά κάθε χρόνο. Αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα οδήγησε στη συνέχιση του καθιερωμένου πλέον θεσμού «Taste the Fashion», πάντα με στόχο την υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται σε κάθε είδους ανάγκη. Άλλωστε, το «Taste the Fashion» είναι κυρίως η απόδειξη του πόσο όμορφα και σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν ενώνουν τις δυνάμεις και τα ταλέντα τους.