PUBLI

Mε την υποστήριξη της IWC Schaffhausen το “Taste the Fashion The 5th Element”

Ο Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας, IWC Schaffhausen, έδωσε το ''παρών'' στο πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο ''Taste the Fashion The 5th Element'', που πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη στήριξη του έργου της Ένωσης ''Μαζί για το Παιδί'', στο Hilton Αθηνών.

Το ”Taste the Fashion The 5th Element” γιόρτασε φέτος τα 5 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς, και για μία ακόμη χρονιά, πρόσφερε μία ολοκληρωμένη εμπειρία στους εκλεκτούς προσκεκλημένους, συνδυάζοντας γευστικές προτάσεις κορυφαίων chefs με fashion shows Ελλήνων δημιουργών. H IWC, δε θα μπορούσε να λείπει από μία τέτοια προσπάθεια υποστήριξης παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη, αποδεικνύοντας τη σημαντική συμβολή της και σε δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Τα νέα ρολόγια Da Vinci της IWC

Στην έναρξη του δείπνου η IWC ”ταξίδεψε”, όσους παρευρέθηκαν, στον κόσμο των νέων γυναικείων ρολογιών της οικογένειας Da Vinci. Σε μία άκρως μυστηριώδη ατμόσφαιρα, τα μοντέλα περπάτησαν στην πασαρέλα φορώντας τις νέες – μοναδικής σχεδίασης – δημιουργίες της IWC και μέσω ενός video που προβλήθηκε, όλοι οι παρευρισκόμενοι ”μεταφέρθηκαν” σε ένα palazzo της Φλωρεντίας, ανακαλύπτοντας τον κώδικα της ομορφιάς.

Η Μαριάννα Σμπώκου και η Χαρά Χρυσικοπούλου-Καίσαρη

Το 2017 είναι αφιερωμένο στην οικογένεια Da Vinci της IWC και η νέα συλλογή αποτελεί αναμφισβήτητα μια μοντέρνα εκδοχή του θρυλικού σχεδιασμού των ρολογιών Da Vinci της δεκαετίας του 1980, διατηρώντας την κλασική στρογγυλή κάσα.

 

Κεντρική Φωτογραφία: Ο Χάρης Ντάβλας, η Έλενα Δεδούση – IWC Marketing Manager Greece & Cyprus και ο Θοδωρής Μουστάκας – IWC Brand Manager Greece & Cyprus