PUBLI

Made to Fit: Ένας κόσμος γεμάτος θηλυκότητα με την υπογραφή των Marks & Spencer

Ποιο είναι το μυστικό πίσω από μια γυναίκα γεμάτη αυτοπεποίθηση και αυθεντική κομψότητα; Η απάντηση βρίσκεται στη σωστή επιλογή εσωρούχων για εκείνη· εσωρούχων που είναι… made to fit στη σιλουέτα της, στον τρόπο ζωής της και στις ανάγκες της!

Αναγνωρίζοντας τη διαχρονική σημασία των εσωρούχων για τη γυναίκα, τα Marks & Spencer προσκάλεσαν την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, στο “The Image Gallery”, δημοσιογράφους, fashion editors και bloggers για να ανακαλύψουν έναν κόσμο θηλυκότητας με την υπογραφή του βρετανικού brand, που εδώ και περίπου έναν αιώνα αποτελεί ένα από τα πιο πρωτοπόρα στο σχεδιασμό εσωρούχων.

Μέσα από ένα πρωτότυπο Lingerie Master Class, με βασική ομιλήτρια την Dawn Myers, Design Lead στα εσώρουχα των M&S, οι καλεσμένες είχαν για πρώτη φορά τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για την μακρά παράδοση, την τεχνογνωσία και τις καινοτομίες του brand στο σχεδιασμό εσωρούχων. Παράλληλα, μέσα από ένα επιμορφωτικό βίντεο, ανακάλυψαν μικρά μυστικά, που βοηθούν στη σωστή επιλογή σουτιέν, για τέλεια εφαρμογή και άνεση.

 

Μετά την παρουσίαση οι καλεσμένες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν την υπηρεσία M&S Bra Fit Service – που παρέχεται σε όλα στα καταστήματα M&S – από εξειδικευμένο προσωπικό με τις απαραίτητες γνώσεις για να συμβουλεύσει και να προτείνει το σωστό νούμερο και τύπο σουτιέν. Τέλος, ανακάλυψαν τη μεγάλη ποικιλία σουτιέν M&S, που καλύπτουν κάθε περίσταση. Από τα εύκολα, καθημερινά t-shirt bras και τα ρομαντικά bralettes, μέχρι τα πιο εξειδικευμένα post – surgery και maternity και ενημερώθηκαν για τα τελευταία trends, παίρνοντας έμπνευση για looks γεμάτα θηλυκότητα, απολαμβάνοντας τον καφέ τους και γλυκές λιχουδιές από τα M&S Food!

 

Οι τάσεις για τη σεζόν Φθινόπωρο / Χειμώνας ‘17

Τα Marks & Spencer υποδέχονται τη νέα σεζόν Φθινόπωρο / Χειμώνας ‘17, με μια συλλογή εσωρούχων σχεδιασμένη για να ταιριάζει στον τρόπο ζωής κάθε γυναίκας, να την κολακεύει σε κάθε περίσταση, χαρίζοντας της αυτοπεποίθηση, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα.Φέτος, το ρομαντικό ταξίδι στον κόσμο των εσωρούχων «υφαίνεται» με δαντέλα, απαλά σατέν και βελούδινα υφάσματα σε θηλυκά σχέδια. Πρωταγωνιστές της σεζόν αναδεικνύονται, τα σουτιέν χωρίς μπανέλα και χωρίς ενίσχυση, τα bralettes, καθώς επίσης και τα bodies, που φοριούνται είτε ως βασικό top για ενημερωμένες street style εμφανίσεις, είτε μέσα από τα ρούχα, για απόλυτη στήριξη και σμίλευση της σιλουέτας.

5 χρόνια Rosie for Autograph

Τα Marks & Spencer γιορτάζουν φέτος πέντε χρόνια συνεργασίας με το γνωστό μοντέλο Rosie Huntington – Whiteley, η οποία μαζί με τη σχεδιαστική ομάδα των M&S, έχει δημιουργήσει μοναδικές συλλογές εσωρούχων που έχουν αγαπηθεί από εκατομμύρια καταναλωτές στον κόσμο, χάρη στο σύγχρονο ρομαντισμό που αποπνέουν. Στη φετινή εορταστική συλλογή, προστίθενται εσώρουχα, νυχτικά, πιζάμες και άνετα ρούχα για το σπίτι, σε νέα σχέδια και πολυτελή υφάσματα, ενώ τα διαχρονικά κομμάτια εξελίσσονται ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε γυναίκας.

Η ιστορία των εσωρούχων M&S ξεκίνησε όταν η εταιρεία κυκλοφόρησε το πρώτο της σουτιέν, το 1926 -δηλαδή, σχεδόν έναν αιώνα πριν! Από τότε μέχρι σήμερα, τα Marks & Spencer έχουν αναδειχθεί, μέσα στο πέρασμα των χρόνων, σε ένα από τα πιο πρωτοπόρα brands εσωρούχων, προσφέροντας κομψές και άνετες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες γυναικών όλων των ηλικιών, σωματότυπων και μεγεθών, ακολουθώντας παράλληλα τις διεθνείς τάσεις. Στην καρδιά των Μ&S βρίσκεται η δέσμευση της δημιουργίας συλλογών εσωρούχων που συνδυάζουν το σύγχρονο σχεδιασμό με τις επαναστατικές καινοτομίες.

Με 32 εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο και πωλήσεις που ξεπερνούν τα 21 εκ. τεμάχια σουτιέν ετησίως, τα M&S έχουν καθιερωθεί ως ο απόλυτος προορισμός για την αγορά εσωρούχων, καθώς προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα μεγεθών σε όλα τα στυλ, που καλύπτουν ιδανικά τις ανάγκες κάθε γυναίκας.