ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Ο ηθοποιός που «κρύβεται» πίσω από τα κείμενα του Νίκου Μουτσινά στο «Καλό Μεσημεράκι»

Instagram.com/nikosmoutsinas

Η αποκάλυψη της Παρασκευής ήρθε μέσα από την εκπομπή “Happy Day” του Alpha. Με αφορμή τις δηλώσεις της Νάντιας Κοντογεώργη σχετικά με τη νέα της εκπομπή «φλΕΡΤ» που κάνει πρεμιέρα την ερχόμενη Δευτέρα, 15 Ιουνίου, η Σταματίνα Τσιμτσιλή αποκάλυψε το πρόσωπο το οποίο υπογράφει κάποια από τα κείμενα του Νίκου Μουτσινά στο «Καλό Μεσημεράκι». Πρόκειται για τον ηθοποιό Μίνω Θεοχάρη.

Ο Μίνως Θεοχάρης είναι καλός φίλος με τη Νάντια Κοντογεώργη ήδη από τα χρόνια της δραματικής σχολής. Οι δυο τους είχαν συζητήσει το ενδεχόμενο να συνεργαστούν στην εκπομπή «φλΕΡΤ» συμπαρουσιάζοντάς την, ωστόσο ο Μίνως Θεοχάρης τελικά αποφάσισε να μην βγει μπροστά από τις κάμερες. Σχολιάζοντας το γεγονός στην εκπομπή “Happy Day” και απαντώντας σε σχετική ερώτηση της Σταματίνας Τσιμτσιλή, η Τίνα Μεσσαροπούλου είπε: «Έχουν μια πάρα πολύ καλή σχέση, αλλά ο Μίνως είναι ένα περίεργο παιδί. Τελευταία στιγμή νομίζω ότι το φοβήθηκε αυτό, την έκθεση. Δεν του αρέσει πολύ η έκθεση». Κι έπειτα ήρθε η ώρα της αποκάλυψης για το «Καλό Μεσημεράκι».

«Μου λέει η Μαίρη στο αυτί μου, ο Μίνως Θεοχάρης είναι αυτός που γράφει τα κείμενα του Νίκου Μουτσινά», είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή με την Τίνα Μεσσαροπούλου να συμπληρώνει: «Είναι ο άνθρωπος που γράφει ατάκες στον Νίκο αλλά δεν θέλει ποτέ να αναφέρεται το όνομά του».

Ο Μίνως Θεοχάρης και η Νάντια Κοντογεώργη αγαπήθηκαν πολύ από το τηλεοπτικό κοινό μέσα από τη συμμετοχή τους στη σειρά «Κάτω Παρτάλι». Στο θέατρο είχαν συνεργαστεί πιο πρόσφατα στην παράσταση «Αναζητώντας τον Αττίκ».

Ο δραστήριος Μίνως Θεοχάρης και το «Καλό Μεσημεράκι»

Ο δραστήριος ηθοποιός Μίνως Θεοχάρης, έχει στο ενεργητικό του τηλεοπτικούς και θεατρικούς ρόλους, δισκογραφία, απαιτητικές εμφανίσεις σε μιούζικαλ, σκηνοθεσία, κείμενα αλλά και στίχους για τραγούδια που αγαπάμε. Η συμμετοχή του με κείμενα στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά, είχε αναφερθεί πρώτη φορά από την Τίνα Μεσσαροπούλου και πριν την εποχή που αυτή ονομάστηκε «Καλό Μεσημεράκι». Σύμφωνα με σχετικό δημοσιεύματα, ο Μίνωας Θεοχάρης έγραφε κείμενα και για την εκπομπή «Για την Παρέα» που παρουσίαζε ο Νίκος Μουτσινάς στο Open. Ο Μίνως Θεοχάρης σε συνέντευξή του έχει δηλώσει ότι όταν επιστρέψει στην τηλεόραση θα είναι με άλλη ιδιότητα από αυτή του ηθοποιού. Σε άλλη συνέντευξη διευκρίνιζε ακόμα περισσότερο τη δήλωσή του αυτή.

«Θα δούμε με τι ιδιότητα και αν φυσικά θα επιστρέψω ποτέ. Άλλωστε μπορεί και να έχω επιστρέψει ήδη απλώς να μην το γνωρίζετε… Ευτυχώς η τηλεόραση είναι ανεξάντλητο μέσο και πολύ γοητευτικό. Την προβολή δεν αποζητώ! Η δουλειά σε όλα τα μέσα θεάματος με αφορά και θα με αφορά αισθάνομαι. Έχω κάποια σχέδια τηλεοπτικά, έχω κάνει τις συζητήσεις μου και όταν η ώρα έρθει μπορεί και να ξαναπαίξω. Το σημαντικό είναι να βρεθεί η κατάλληλη συνθήκη και να υπάρχει λόγος να είμαι σε μία δουλειά χωρίς να επαναλαμβάνομαι», έλεγε χαρακτηριστικά ο Μίνως Θεοχάρης.

Μίνως Θεοχάρης – Νάντια Κοντογεώργη: Μια φιλία ζωής

Όσο για τη φιλία του με τη Νάντια Κοντογεώργη η τελευταία είχε περιγράψει για τη γνωριμία τους σε συνέντευξή της στο ΟΚ!: «Μπήκαμε στο Εθνικό τσακωμένοι αλλά μετά γίναμε κολλητοί. Στις εισαγωγικές μου είχε κάψει με το τσιγάρο το φόρεμα. Εγώ πήγα να του κάνω αστειάκι «Εσύ με το τσιγάρο μακριά μου» εκείνος σήκωσε το φρύδι και πάγωσε ο κόσμος γύρω μου και όταν είδαμε ότι θα είμαστε στο ίδιο έτος δεν το πολυθέλαμε. Η πρώτη μου ευχάριστη ανάμνηση ήταν όταν τον άκουσα να τραγουδάει. Μας είχε βάλει ο διευθυντής της σχολής μας ο Τάσος Ρούσος να πούμε από ένα τραγούδι για να γνωριστούμε με τους συμφοιτητές μας και τον άκουσα και έπαθα».

«Έχει λειτουργήσει ο ένας στη ζωή του άλλου σαν σταθερά. Έχει να κάνει με την εκτίμηση με το μυαλό, αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο την πραγματικότητα, αγαπάμε πολύ με τον ίδιο τρόπο τη μουσική και το θέατρο, υπάρχουν πολλά πράγματα που μας δένουν. Είμαστε οικογένεια πια. Είναι ένας άνθρωπος που εμπιστεύομαι πάρα πολύ στη ζωή μου, την αποζητώ και την αναζητώ και στις δυσκολίες και στα ερωτηματικά και στη χαρά μου», συμπλήρωνε για το γεγονός ότι κατάφεραν πάντα να είναι ο ένας στη ζωή του από την ημέρα των εξετάσεων στο Εθνικό Θέατρο μέχρι σήμερα.