POP CULTURE

“Nothing Beats a Jet2 Holiday”: Πώς οι αποτυχημένες διακοπές έγιναν το απόλυτο viral στο TikTok

Joan Valls/Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

Τι ακριβώς είναι οι διακοπές με Jet2 και γιατί όλο το TikTok έχει ενθουσιαστεί με το σλόγκαν “Nothing Beats a Jet2 Holiday”. Το voiceover και το soundtrack (η χαρούμενη Jet2 μελωδία) από μια διαφήμιση που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2024, έχουν γίνει viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενάμιση χρόνο αργότερα. Γιατί;

Πώς έγινε η η μόνη πραγματική επιλογή για τραγούδι του καλοκαιριού το meme Jet2 Holiday;

Η viral μελωδία περιλαμβάνει το τραγούδι της Jess Glynne Hold My Hand καθώς ακούγεται η φωνή από μια διαφήμιση για μια ταξιδιωτική προσφορά για τις καλοκαιρινές διακοπές: «Τίποτα δεν συγκρίνεται με τις Jet2 Holiday», λέει μια γυναικεία φωνή. Και έγινε viral στο TikTok γιατί συνοδεύεται από ένα βίντεο που δείχνει κάποια άτυχη/ άβολη/ από τη μιζέρια βγαλμένη ταξιδιωτική στιγμή που πιθανότατα είναι ξεκαρδιστική σε όλους εκτός από εκείνους που τη βιώνουν.

Η ατάκα έχει γίνει συνώνυμο στο TikTok για διακοπές που πήγαν όλα λάθος

Το 2025 η χιουμοριστική χρήση του ηχητικού αυτού υλικού στα social media «ανέστησε» τη διαφήμιση: χρήστες στο TikTok, το X και το Instagram επαναδημοσίευαν βιντεάκια με αποτυχημένες ή παράδοξες στιγμές από διακοπές. Η αντίθεση ανάμεσα στη ζωντάνια του ήχου και στη άθλια πραγματικότητα των διακοπών έκανε το διαδίκτυο να βρει το viral troll ήχο του.

Εκατομμύρια χρήστες του TikTok τις τελευταίες εβδομάδες έχουν ακούσει —επανειλημμένα— μια Βρετανίδα να δηλώνει «τίποτα δεν συγκρίνεται με τις  διακοπές με Jet2», ένας ήχος που έγινε ο αγαπημένος του TikTok και προέρχεται από μια διαφημιστική καμπάνια ετών για τη βρετανική αεροπορική εταιρεία Jet2, η οποία έχει γίνει viral  καθώς οι χρήστες χρησιμοποιούν το marketing σλόγκαν σε  βίντεο που απεικονίζουν εντελώς fail διακοπές. Παράδειγμα: έναν ελέφαντα που αρπάζει το πρόσωπο μιας γυναίκας με την προβοσκίδα του καθώς αυτή κάνει διακοπές στην Ταϊλάνδη.

Jet2 Holidays Meme: Πώς το TikTok μετέτρεψε μια διαφήμιση σε viral φαινόμενο

Η Jet2, μια βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους που προσφέρει πακέτα διακοπών μέσω της θυγατρικής της Jet2holidays, χρησιμοποιεί το τραγούδι της Jess Glynne σε διαφημίσεις εδώ και χρόνια και ο ήχος που έγινε viral στο TikTok προέρχεται από μια διαφήμιση του 2024 με αφηγήτρια τη φωνή της ηθοποιού Zoe Lister.

 Η διαφήμιση που προβλήθηκε στις αρχές του 2024, η Jet2 διαθέτει μια προσφορά για οικογένειες που θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα στις διακοπές, λέγοντάς τους ότι μπορούν να εξοικονομήσουν 50 λίρες ανά άτομο – ή 200 λίρες για μια τετραμελή οικογένεια – εάν κάνουν κράτηση μέσω της Jet2holidays, του πωλητή πακέτων διακοπών της αεροπορικής εταιρείας. Η διαφήμιση έχει πλέον 3,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube.

Η Jet2 μπήκε στο παιχνίδι του trolling. Με προσφορές, βίντεο και προκλήσεις, αξιοποίησε την τάση αντί να την απορρίψει. Κι έτσι, η Jet2 έγινε ο ήχος του καλοκαιριού 2025 σε όλο το internet. Όμως η χρήση του από πολιτικά προφίλ, όπως ο Λευκός Οίκος σε βίντεο για απελάσεις μεταναστών, προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις. Η τραγουδίστρια Jess Glynne και το κοινό κατήγγειλαν την πολιτική εκμετάλλευση του ήχου.

Η Jet2 επέλεξε να μην εκδώσει επίσημη δημόσια δήλωση, πιθανότατα για να αποφύγει περαιτέρω πολιτική ανατάραξη και να διατηρήσει την επικέντρωση στις διακοπές και τις νέες πτήσεις προς την Ελλάδα για το 2026.

Η διαφήμιση αποτελεί πλέον ένα case‑study για ειδικούς στο marketing.

Exit mobile version