ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Η Βιολέττα στις “Άγριες Μέλισσες” έπαθε “Κατήφορο”. Το Twitter σε αλλαλαγμό

Η Θεοφανία Παπαθωμά ως Βιολέττα και ο Γιάννης Κουκουράκης ως Κωνσταντής σε στιγμιότυπο από τη σειρά.

Οι «Άγριες Μέλισσες» είναι η σειρά που από την αρχή της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, έχει εξελιχθεί σε φαινόμενο στα social media. Σκηνή-σκηνή αναλύουν τη σειρά οι χρήστες του Twitter και την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου ήρθε η σειρά να σχολιάσουν το σκληρό τέλος της σχέσης της Βιολέττας και του Κωνσταντή.

Η Θεοφανία Παπαθωμά, που υποδύεται τη Βιολέττα είχε αποκαλύψει σε συνέντευξή της ότι η σχέση του χαρακτήρα της στη σειρά με τον Κωνσταντή Σεβαστό (τον υποδύεται ο Γιάννης Κουκουράκης) θα τελειώσει με τρόπο βίαιο. Στο επεισόδιο της Πέμπτης, λοιπόν, είδαμε τον τρόπο με τον οποίο γράφτηκε το τέλος. Δεν ήταν με χρυσά γράμματα, αλλά με «ασπρόμαυρα» στο στιλ της κινηματογραφικής ταινίας σε παραγωγή Finos Films «Ο κατήφορος» του 1961.

Ο Κωνσταντής ως άλλος Νίκος Κούρκουλος, αφού ερωτοτροπούσε με τη Βιολέττα (σε ρόλο νέας Ζωής Λάσκαρη) της πήρε τα ρούχα κι έφυγε. Η Βιολέττα έχει μείνει με το κομπινεζόν της σε έναν στάβλο στο Διαφάνι. Οι τηλεθεατές έχουν απομείνει με την αγωνία να παρακολουθήσουν το walk of shame της που θα ακολουθήσει. Προς το παρόν μπήκαν στο Twitter και ξεκίνησαν να σχολιάζουν, την ομοιότητα με το σενάριο του «Κατήφορου» αλλά και τα χίλια δίκια που θα έχει η Βιολέττα αν εκδικηθεί τον Κωνσταντή. Τον τελευταίο όπως υποψιάζεσαι δεν θέλουν ούτε να τον βλέπουν.

Τα σχόλια στο Twitter

Το δύσκολο γύρισμα

Εν τω μεταξύ η Θεοφανία Παπαθωμά σε τηλεφωνική της επικοινωνία με την εκπομπή «Πρωινό» μίλησε για το συγκεκριμένο γύρισμα, αποκαλύπτοντας ότι η ίδια ζήτησε να γίνει ακόμα πιο δραματική από τη σεναριογράφο Μελίνα Τσαμπάνη.

«Το συνεργείο είναι πολύ καλό, ο συμπρωταγωνιστής μου είναι άψογος, οπότε δεν ήταν και τόσο δύσκολο. Το μόνο δύσκολο ήταν το ότι ήμασταν στον στάβλο, σε έναν αληθινό στάβλο όπου ζουν άλογα. Είχε καθαρό χόρτο κάτω αλλά μύριζε λίγο. Δεν έχω δει ακόμα τις αντιδράσεις, βέβαια όλοι είναι εναντίον του Κωνσταντή και βρίζουν. Αυτό το γλυκό παιδί μου ζήτησε 100.000 φορές συγγνώμη για αυτήν τη σκηνή. Δεν ένιωσε καθόλου καλά. Είναι μια πολύ σκληρή σκηνή» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Η ίδια αναφέρθηκε και στον «Κατήφορο» σημειώνοντας «Θυμόμαστε όλοι τη σκηνή στον Κατήφορο με τη Ζωή Λάσκαρη. Υπήρξε επίσης και μια ανάλογη και πολύ δυνατή σκηνή στη “Μαλένα”». «Τον προετοίμασα. Βέβαια μου ζήτησε να μην τη γυρίσω. Δεν γινόταν αλλιώς, του ζήτησα συγγνώμη και ζήτησα την κατανόησή του. Έχουν όλα τα επαγγέλματα τις δυσκολίες τους», είπε για την αντίδραση του γιου της Αχιλλέα σε όσα θα διαδραματίζονταν στη σκηνή.

Τι θα δούμε στις “Άγριες Μέλισσες” τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου:

Η Θεοδοσία προσεγγίζει φιλικά την Ελένη, γεμίζοντας περισσότερες ενοχές τον Λάμπρο και την Ελένη. Παράλληλα, ο Νέστορας κάνει την πρώτη επίσημη γνωριμία με τον εγγονό του. Θα μπορέσει αυτή τη φορά να έρθει πιο κοντά με την οικογένεια του γιου του; Το σχέδιο του Κωνσταντή στέφεται με επιτυχία όταν κλέβει τα ρούχα της Βιολέτας και εκείνη ρεζιλεύεται καθώς τριγυρνά στο χωριό με τα εσώρουχα. Οι γυναίκες του χωριού απαγορεύουν στους άντρες τους να ξαναπάνε στο καφενείο.

Την ίδια ώρα, ο Κυπραίος συγκρούεται με την Μυρσίνη και διαλύει τον παράνομο δεσμό τους. Το ίδιο βράδυ, η Βιολέτα καταρρακωμένη παίρνει μια παράτολμη απόφαση για τη ζωή της, ενώ στο σπίτι των Σεβαστών γίνεται η επίσημη δεξίωση προς τιμήν του Νικηφόρου και της Ασημίνας. Η Ανέτ βρίσκει την ευκαιρία να τρυπώσει στο γραφείο του Δούκα και να βρει αποδείξεις για την απάτη που έκανε ο αδερφός της με τη διαθήκη του πατέρα τους, ενώ ένας χορός της Δρόσως και του Νικηφόρου θα ξυπνήσει στη μικρή αδερφή Σταμίρη απαγορευμένα πάθη.