Κορίτσι της διπλανής πόρτας ή ιδιοκτήτρια του brand Regalis Collection;

Ένα ολόφρεσκο fashion brand, έχει και το ανάλογο background

 

Από τη Νικολάτου Κωνσταντίνα

Συναντώ την Ιωάννα Κυρίτση στο «σπίτι» της, εκεί που περνάει τις περισσότερες ώρες της ημέρας, που δημιουργεί, που νιώθει ότι ανήκει. Ο χώρος του Regalis είναι όσο φωτεινός, φρέσκος και άνετος είναι τα προϊόντα που ένα-ένα διαλέγει η Ιωάννα και η ομάδα του brand και γίνονται ανάρπαστα. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ άλλο χώρο από αυτόν. Πολλά γυαλιά, πολλές τσάντες, όμορφες συσκευασίες και όλα τακτοποιημένα αφού οι τέσσερις «μαμάδες» του Regalis φροντίζουν να είναι όλα σε τάξη. Την περιμένω πέντε λεπτά να τελειώσει από email και τηλέφωνα που χτυπούν ασταμάτητα ώσπου με οδηγεί στην αίθουσα που ανταλλάζουν ιδέες.

Έχεις τελειώσει Διεθνών Ευρωπαϊκών και Οικονομικών Σπουδών στην ΑΣΟΕΕ, ωστόσο σε βρίσκουμε εδώ, να είσαι ενθουσιασμένη με κάθε νέα παραγγελία, να δοκιμάζεις τα προϊόντα του brand που η ίδια δημιούργησες. Τι συντέλεσε στο γεγονός να αλλάξεις πορεία?

Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν μου άρεσαν ποτέ τα οικονομικά. Μπήκα στο Πανεπιστήμιο το 2004 και ένιωσα ότι έκανα λάθος επιλογή όσον αφορά το τμήμα. Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω θα σπούδαζα Marketing και Επικοινωνία και όχι Διεθνών και Οικονομικών σπουδών. Όταν λοιπόν ξεκίνησα το τμήμα που πέρασα, αποφάσισα ότι δεν θέλω να ακολουθήσω αυτό τον τομέα και προσπάθησα να αλλάξω αντικείμενο σπουδών. Είχα υποτροφία από το υπουργείο Εξωτερικών και επιδίωξα να αλλάξω την υποτροφία. Με έπεισαν να δώσω μία ευκαιρία στο τμήμα και του χρόνου, έχοντας παρακολουθήσει τα μαθήματα να αποφασίσω αν τελικά επιμένω στην αλλαγή. Ωστόσο με την πάροδο του χρόνου αποφάσισα πως για κάποιο λόγο μπήκα εκεί που μπήκα και έτσι ακολούθησα τη συμβουλή τους να τελειώσω, να πάρω το πτυχίο μου και εφόσον μπορούσα να παρακολουθήσω μαθήματα άλλων τμημάτων, επέλεγα μαθήματα σχετικά με Marketing. Επωφελήθηκα των γενικών γνώσεων που μου πρόσφεραν τα οικονομικά και θεώρησα πως είναι χρήσιμα σε όποιο κλάδο και αν ασχοληθώ. Δεν με σκέφτηκα ποτέ υπάλληλο κάποιας εταιρίας. Γι αυτό άλλωστε, από τον πρώτο χρόνο των σπουδών μου εργαζόμουν έξω, με κόσμο, σε promotion και σε δημόσιες σχέσεις.

 

Στην αρχή, το αντικείμενο που ξεκίνησες να ασχολείσαι ήταν το χειροποίητο κόσμημα. Εν συνεχεία, δημιούργησες ένα brand γνωστό για τα fashion γυαλιά και τα ξεχωριστά μαγιό. Σε χαρακτηρίζουν διορατική αφού εισάγεις τάσεις εξωτερικού πρώτη στην Ελλάδα. Τι είναι αυτό όμως που σε κατευθύνει όσον αφορά τα προϊόντα του Regalis Collection;

Στο παρελθόν η επιλογή των προϊόντων για το site γινόταν με βάση το προσωπικό μου γούστο. Κάνοντας μία έρευνα αγοράς ,τι θα ήθελα εγώ να αγοράσω και να φορέσω. Βέβαια αυτό αρκετές φορές δεν βγήκε σε καλό γιατί το γούστο μου δεν καλύπτει πολλές γυναίκες που επιθυμούμε να εξυπηρετήσουμε και να συνεργαστούμε. Με την πάροδο των χρόνων έχω γίνει πιο ευέλικτη καθώς, πλέον, η επιλογή γίνεται μετά από σύσκεψη με όλα τα κορίτσια στο γραφείο , μαζί καταλήγουμε στο τι ακριβώς θα έχουμε στη νέα collection. Όσον αφορά τα γυαλιά, προσπαθούμε να φέρνουμε τα πιο ξεχωριστά, fashion κομμάτια που δεν κυκλοφορούν στην αγορά. Επίσης, τα τελευταία χρόνια επιλέγουμε τα μαγιό μας να είναι από ελληνικές εταιρίες που προσφέρουν άριστη ποιότητα. Επομένως, αυτό που με κατευθύνει είναι το γούστο και η ποιότητα ώστε να μας εμπιστευτεί ο καταναλωτής για την επόμενη αγορά του.

Regalis. Τι σημαίνει για εσένα;

Για μένα Regalis είναι ο κόσμος μου. Τα πάντα, η ζωή μου, το παιδί μου αφού το ξεκίνησα από πολύ μικρό και το μεγαλώνω. Είναι το πάθος μου , το μεράκι μου.

Ποίο είναι το ρητό που ακολουθείς στην καθημερινότητα σου;

Να ακολουθείς τα όνειρα σου. Να ακούς την καρδιά σου. Τόλμα, όταν σου λέει η καρδιά σου κάντο, να το κάνεις. Μην ακούς το φόβο αφού όταν τολμάς θα είσαι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από ότι ήσουν χθες.

Ποία συμβουλή θα έδινες τα παιδιά που ξεκινούν την επαγγελματική τους πορεία;

Υπομονή. Να κάνετε κάτι που αγαπάτε και σας ολοκληρώνει. Να ξυπνάτε το πρωί και να λέτε πάω να κάνω κάτι που με κάνει χαρούμενο, μην συμβιβάζεστε με οτιδήποτε λιγότερο από αυτό που θέλετε να κάνετε. Δημιουργήστε και στοχεύστε σε αυτό που σας ολοκληρώνει ως άνθρωπο. Ό,τι κάνετε να το κάνετε με μεράκι.

Ποίο κριτήριο πρέπει να έχει κάποιος για να εργαστεί στην οικογένεια του Regalis;

Καταρχάς να αγαπάει τη μόδα και την τρέλα. Να έχει αντοχές ώστε να αντέχει εμένα. Είμαι δύσκολος συνεργάτης γιατι το ξεκίνησα μόνη μου με πάρα πολύ δουλειά και δεν συμβιβάζομαι με οτιδήποτε δεν είναι τέλειο. Κάποιες γνώσεις Η/Υ και λατρεία για την επικαιρότητα. Να περνάει το μήνυμα του με τη μόδα.

Ποίο είναι το κίνητρο που σε εμπνέει να συνεχίσεις παρά τις δυσκολίες και τον ανταγωνισμό;

Η αλήθεια είναι πως δεν κοιτάω τον ανταγωνισμό γιατί το θεωρώ τοξικό. Ο μόνος ανταγωνισμός για εμένα είναι το regalis στο παρελθόν. Μου αρέσει η εξέλιξη. Όταν μία εταιρία επιδιώκει καθημερινά να είναι καλύτερη από τον εαυτό της, θεωρώ πως θα ξεχωρίζει πάντα.

 

Πως διαχειρίζεσαι την επιτυχία του brand;

Δεν θεωρώ πως υπάρχει επιτυχία. Υπάρχει κόπος, δουλειά και μεράκι. Είμαι πολύ περήφανη για την αναγνωσιμότητα του brand μας. Όμως δεν το θεωρώ επιτυχία γιατί αυτό σημαίνει πως μέχρι εκεί πάει. Θα είχε βουλιάξει το πλοίο. Το βλέπω από πιο χαμηλά. Κάθε φορά επιδιώκουμε καλύτερο αποτέλεσμα.

Στο ξεκίνημα, πίστευες πως θα έχει τέτοια απήχηση;

Όχι, ξεκίνησα θεωρώντας πως θα βγάζω κάποια βιοποριστικά έξοδα όμως είμαι πολύ περήφανη για την εξέλιξη και την πορεία του site.

Στην αρχή ενός εγχειρήματος, όλοι συναντούν δυσκολίες. Εσύ τι αντιμετώπισες;

Ένα άδειο πορτοφόλι με μηδενικά έσοδα και πολλά έξοδα. Όμως, Ξεκίνησα το brand σε μια άλλη εποχή, το facebook και οι διαφημιστικές είχαν πολύ διαφορετικούς όρους. Ήταν υπέρ μας, υπήρχαν ευκαιρίες και βοήθεια. Τα πρώτα χρόνια όμως, όλα τα έσοδα προορίζονταν για την βελτίωση του brand, για πρώτη ύλη και προϊόντα. Μετά από δύο χρόνια μπόρεσα να προσλάβω ένα άτομο. Τότε μπόρεσα να ξοδέψω κάποια χρήματα για ένα συνεργάτη.

 

Πες μου ένα χαρακτηριστικό που κρίνεις απαραίτητο να διαθέτει ένας νέος για να πετύχει.

Πείσμα. Πάθος και πολλή αγάπη γι αυτό που κάνει. Υπομονή και γερά νεύρα.

Θα μοιραστείς μαζί μας ένα μυστικό επιτυχίας του Regalis Collection;

Το μυστικό μας είναι πως προσπαθούμε να είμαστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά. Κάνουμε έρευνα αγοράς στο εξωτερικό και όχι στην εγχώρια μόδα. Μελετάμε τι επικρατεί εκεί και ρισκάρουμε για την επόμενη σεζόν. Πολλές φορές έχει πετύχει. Όταν ρισκάρεις ή θα γίνει sold out ή θα βουλιάξει.

Με ποίο τρόπο δίνεις κίνητρο στους ανθρώπους που εργάζονται για το brand να συνεχίσουν και να το αγαπήσουν;

Τα κορίτσια που συνεργαζόμαστε, βλέπουν το e shop μας σαν δικό τους κομμάτι. Το έχουν ζήσει σαν μωρό. Έχουν ξεκινήσει μαζί με αυτό, έχουμε το ίδιο όραμα. Η καλή συνεργασία στο γραφείο και οι συμβουλές που ακούγονται συμβάλουν στην επιτυχία. Δεν θεωρώ πως είναι μόνο δικό μου, είμαστε μία ομάδα τεσσάρων γυναικών όπου η καθεμία βάζει το δικό της λιθαράκι στην εξέλιξη του Regalis. Η Μαριάννα είναι το πρώτο άτομο που συνεργαστήκαμε. Το χαρακτηριστικό της είναι πως χαλιναγωγεί καταστάσεις, χαλιναγωγεί εμένα όταν είμαι εξαιρετικά απαιτητική και δύσκολη σε θέματα δουλειάς. Βλέποντας εκείνη την αγάπη μου για αυτή την εταιρία, τον κόπο μου και το μεράκι μου το έκανε δικό της. Στη συνέχεια μεγάλωσε η οικογένεια μας με τον ίδιο τρόπο. Πριν ένα χρόνο καλώς ορίσαμε την Κατερίνα, έτσι ώστε να δυναμώσουμε και στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών! Πολύ πρόσφατα εντάχθηκε στην ομάδα μας και η «καινούργια-παλιά» όπως την χαρακτηρίζω Στεφανία μιας και είναι από παλιά δίπλα μου σε αυτό το εγχείρημα, η οποία ανέλαβε επίσημα το κομμάτι του Μάρκετινγκ και των Δημοσίων Σχέσεων.

 

Τα μελλοντικά σας σχέδια;

Δεν υπάρχουν. Οι ιδέες για την εξέλιξη και το περιεχόμενο του site έρχονται ξαφνικά και αυτό είναι το πιο ωραίο. Σίγουρα, επιθυμούμε και σκοπεύουμε να  επενδύσουμε στο ανδρικό και παιδικό κομμάτι.

Τι πρέπει να έχει μία γυναίκα οπωσδήποτε στη βαλίτσα της για ένα τριήμερο το καλοκαίρι;

Μαγιό, εκκεντρικά γυαλιά, φορέματα από λινό ύφασμα και τσάντα από μπαμπού ή ψάθα. Λιτά, όμορφα, γήινα χρώματα.

Δείτε όλα τα κείμενα της ενέργειας στην σελίδα http://panteio-day.24media.gr/.

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ