CELEBRITIES

Thomas Walkup: Βόλτα με τη σύζυγό του στο Κολωνάκι πιασμένοι χέρι – χέρι

Instagram/estrellanouri

Ο Thomas Walkup βρίσκεται εκτός παρκέ μιας και η αγωνιστική περίοδος ολοκληρώθηκε πριν από λίγες εβδομάδες όταν ο Ολυμπιακός κατέκτησε και το ελληνικό πρωτάθλημα.

Αν και ακόμα ο μπασκετμπολίστας του Ολυμπιακού, Thomas Walkup δεν έχει ξεκινήσει τις καλοκαιρινές του διακοπές, επιλέγει να κάνει τις βόλτες του στο Κολωνάκι μαζί με τη σύζυγό του, Estrella Nouri. Πρόσφατα, ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε το ζευγάρι να κάνει τα ψώνια του σε μία βόλτα τους στην Αθήνα χαμογελαστοί και αγκαλιασμένοι, αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα.

Ο Thomas Walkup και η Estrella Nouri πριν από 2 καλοκαίρια παντρεύτηκαν κρυφά στη Μήλο κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών τους διακοπών. Η Estrella Nouri είναι ηθοποιός (και stand up comedian), τραγουδίστρια και μοντέλο, κατάγεται από την Περσία αλλά γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Σουηδία. Η ίδια έχει εκφράσει δημόσια την αγάπη της για την Ελλάδα και επέλεξε να ακολουθήσει τον Thomas Walkup μιας και ο ίδιος αγωνίζεται στην ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού.

Παλαιότερα, η Estrella Nouri είχε μιλήσει στην εκπομπή, Το Πρωινό και είχε αναφερθεί στον σύζυγό της αλλά και στην καθημερινότητά τους στην Ελλάδα. «Ζω στην Ελλάδα τα τελευταία 3 χρόνια. Θα κάνουμε συνέντευξη στα ελληνικά απλά δώσε μου 6 μήνες ακόμα. Δεν είμαι έτοιμη ακόμα. Πηγαινοέρχομαι στην Αμερική αλλά σε 6 μήνες θα είμαι έτοιμη. Είμαι πολύ περήφανη για τον σύζυγό μου καθώς έχει 16 ασίστ και στο τελευταίο παιχνίδι είχε το ρεκόρ του Ολυμπιακού. Η Ελλάδα είναι σαν το σπίτι μου».

«Λατρεύω πολλά στον Thomas, είναι άνθρωπος του Θεού, έχει μεγάλη καρδιά. Είναι ευγενικός, δοτικός, είναι ο πρίγκιπάς μου. Υπάρχει ένας άνθρωπος για όλους μας εκεί έξω, μας λένε ότι τα παραμύθια υπάρχουν μόνο στις ταινίες, αλλά αν έχεις υπομονή, θα βρεις τον τέλειο άνθρωπο για σένα», είχε αναφέρει, μεταξύ άλλων η Estrella Nouri σε συνέντευξή της στην εφημερίδα On Time και στη Σάσα Σταμάτη.

Όσον αφορά το επαγγελματικό μέλλον του Thomas Walkup στον Ολυμπιακό, ο μπασκετμπολίστας είχε δηλώσει πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι: «Δεν μπορώ να πω ότι η καριέρα μου θα κλείσει στον Ολυμπιακό, δεν είναι και σίγουρο. Περνάμε καλά εδώ, αλλά όλα έχουν να κάνουν με τον σεβασμό από την ομάδα. Ένα κλαμπ δείχνει τον σεβασμό του με το πόσο σε πληρώνει και το πόσο σε εκτιμά».

Exit mobile version