Το Netflix συνεργάζεται με την H&M: Τα "Stranger Things" συμβαίνουν

Η πιο '80s και νεο-ρετρό καλοκαιρινή συλλογή που θα λατρέψεις.

Τα πράγματα στη ζωή έρχονται "Upside Down", κάποιες φορές. Και όσες φορές και προσπαθείς «τηλεπαθητικά» να αλλάξεις την κατάσταση, μπορεί να μην τα καταφέρεις. Αν είσαι φαν της τηλεοπτικής σειράς, Stranger Things, τότε κατάλαβες τις αναφορές και τα λόγια μου δε σου ακούγονται τόσο αινιγματικά. Και ακόμη καλύτερα, αν είσαι οπαδός του show, τότε σου έχω νέα που θα σε κάνουν να πετάξεις από τη χαρά σου.

via GIPHY

Το φετινό καλοκαίρι πρόκειται να έχει '80s διάθεση, όχι μόνο γιατί τότε θα ξεκινήσει η τρίτη σεζόν του Stranger Things, αλλά γιατί θα μπορείς να φοράς και ρούχα εμπνευσμένα από τη σειρά του Netflix. Ας γίνω πιο σαφής: Η H&M συνεργάζεται με το Netflix και την κορυφαία τηλεοπτική σειρά Stranger Things για τη δημιουργία μιας capsule συλλογής ρούχων.

Η κολεξιόν, επικεντρώνεται γύρω από την Hawkins Community Pool και περιλαμβάνει μια γκάμα από γυναικεία κι αντρικά ρούχα, μαγιό και αξεσουάρ, εμπνευσμένα από τη σειρά.

Τα t-shirts και τα κοντά μπλουζάκια με σχέδια, τα σορτς, τα playsuits, τα μαγιό και τα αξεσουάρ πισίνας, είναι μερικά από τα key pieces της συλλογής Stranger Things. Πρόκειται για μια μοναδική συλλογή που αποτελεί φόρο τιμής στο εμβληματικό στιλ της δεκαετίας του '80, στην οποία εξελίσσεται η σειρά, καθώς και στις ξέγνοιαστες καλοκαιρινές ημέρες δίπλα στην πισίνα.

Η εσωτερική ομάδα σχεδίασης της Η&Μ, σε συνεργασία με το Netflix, δημιούργησε ρετρό σιλουέτες, ενώ η χρωματική παλέτα της συλλογής κινείται στις αποχρώσεις του μαύρου, του κόκκινου και του φούξια με βεραμάν λεπτομέρειες – για τη γυναικεία συλλογή. Ορισμένα κομμάτια της συλλογής θα δούμε να φοριούνται και από χαρακτήρες στη σειρά, ενώ το χαρακτηριστικό, ρετρό λογότυπο του Stranger Things εμφανίζεται σε ρούχα και αξεσουάρ της κολεξιόν.

Στην καμπάνια της συλλογής πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Dacre Montgomery, ο οποίος υποδύεται τον Billy Hargrove στη σειρά.

 

Ο γνωστός Βρετανός φωτογράφος μόδας και σκηνοθέτης, Matt Jones, επιμελήθηκε τις φωτογραφίες της καμπάνιας, η οποία παρουσιάζει μια πιο πιο παιχνιδιάρικη εκδοχή του Upside Down.

 

Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα με τη σειρά Divided, καθώς και στο hm.com, από τις 23 Μαΐου.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ