RIHANNA

Τα νέα ρούχα που σχεδιάζει η Rihanna δεν έχουν “φύλο”. Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από το απόλυτο style icon.

Evan Agostini/Invision/AP

Στα νέα ότι η Rihanna θα αποκτήσει τον δικό της πολυτελή οίκο μόδας, σε συνεργασία με το LVMH group, όλοι ενθουσιαστήκαμε. Το να δοθεί στην καλλιτέχνιδα αυτή η δυνατότητα, ώστε να αφεθεί ελεύθερη δημιουργικά και να σχεδιάσει ρούχα που θα κοντράρονται με αυτά μεγάλων οίκων μόδας, είναι μια πρόκληση στην οποία μόνο η Rihanna μπορεί να ανταποκριθεί. Έχουμε ψηλές προσδοκίες. Και πώς να μην περιμένουμε πολλά από τη γυναίκα που μας έχει προσφέρει μοναδικές στιγμές στη μόδα με τις εμφανίσεις της, στιγμές που έχουν γράψει ιστορία και έχουν εξελίξει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τη μόδα. Περιμένουμε, λοιπόν, να δημιουργήσει ρούχα με αντίκτυπο.

Αφού τα νέα της συνεργασίας της καλλιτέχνιδας/επιχειρηματία επιβεβαιώθηκαν πριν λίγο καιρό, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε το είδος των ρούχων που θα δημιουργήσει. Σαν μια γυναίκα που ασχολείται ήδη με τη μόδα και έχοντας εισχωρήσει δυναμικά και στον κόσμο της ομορφιάς, με το brand της Fenty Beauty όπου από το πρώτο κιόλας λανσάρισμά του κυκλοφόρησε μια σειρά από foundations για πολλές διαφορετικές τονικότητες δέρματος (κάτι που κανένα άλλο brand δεν είχε κάνει ως τότε), από τη νέα επιχειρηματική της δραστηριότητα περιμένουμε κάτι αντίστοιχο. Κάτι που θα σπάσει τους κανόνες της μόδας.

Διάβασε ακόμη:Διάσημες γυναίκες που εμπνέουν το στιλ μας

Μια πρώτη γεύση του τι πρόκειται να δούμε από τον οίκο Fenty (το όνομα του νέου της fashion brand), μπορούμε να δούμε τώρα. Η Rihanna φωτογραφίζεται για το T Magazine του New York Times, φοράει items του νέου της brand και μιλάει για τη φιλοσοφία των ρούχων που σχεδιάζει.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

FENTY.com

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FEИTY (@fenty) στις

Παίζοντας με τα όρια του θηλυκού και του gender-neutral, τα ρούχα του Fenty δεν έχουν «φύλο». Ακόμα και τα πιο «γυναικεία» κομμάτια, όπως τα κοστούμια με κορσέδες, ή τα boxy πανωφόρια και τα oversized denim ρούχα, όλα έχουν μια ελευθερία στο ποιος μπορεί να τα φορέσει. «Μπορείς να φορέσεις ό,τι σου ταιριάζει», δηλώνει η Rihanna επιβεβαιώνοντας την ευρεία πλευρά που έχουν τα ρούχα της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Exclusive: A first look at #Rihanna's new fashion line @Fenty, created in partnership with #LVMH. For her next act, the pop star will become the first black woman in charge of a major luxury fashion house in Paris. Here, @badgalriri opens up about what this means to her: ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ “You’re going to be black wherever you go. And I don’t know if it’s unfortunate or fortunate, because I love being black. So, sorry for those who don’t like it — that’s the first thing you see before you even hear my voice. There are also other factors: I’m young. I’m new to the family. I’m a woman. Those factors do come into play, but I will not apologize for them, and I will not back down from being a woman, from being black, from having an opinion. I’m running a company and that’s exactly what I came here to do. I don’t know if it makes people uncomfortable or not, but that’s not even my business, you know? I do know that the reason I’m here is not because I’m black. It’s because of what I have to offer. That’s what they’re invested in. And the fact that I’m black is just that: a fact.” ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Click the link in our bio for Rihanna's full conversation with the playwright @JeremyOHarris, and to see more exclusive images of her new clothing line. Photographed by @KristinLeeMoolman, styled by @SuzanneKoller, makeup by @lauren.parsons, hair by Yusef (@yusefhairnyc), manicure by Jenny Longworth (@jennynails), set design by Andrew Tomlinson (@tomotattle).

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη T: The NYTimes Style Magazine (@tmagazine) στις

 

Δες ακόμη: Το μακιγιάζ που κάνει κάθε μέρα η Rihanna είναι πιο εύκολο απ’ ό,τι φαντάζεσαι

Oύσα η πρώτη μαύρη γυναίκα που ιδρύει τον δικό της πολυτελή οίκο μόδας, για την καλλιτέχνιδα/σχεδιάστρια, το να συμπεριλάβει ρούχα στη σειρά της που να μπορούν να φορέσουν όλοι ήταν ο βασικός της στόχος, ειδικά σε έναν χώρο που ο τρόπος που αντιμετωπίζεται το ακριβό ρούχο, είναι προκαθορισμένος.

«Η πολυτέλεια έχει οριστεί στο παρελθόν σαν ‘μία’ γυναίκα, σαν ένα brand: Ξέρεις ποια είναι η γυναίκα Saint Laurent, καταλάβαινες ποια είναι η γυναίκα της Celine, όταν ήταν η Phoebe Philo καλλιτεχνική διευθύντρια. Δεν πιστεύω ότι η γυναίκα είναι ένα πράγμα», αναφέρει ο Jahleel Weaver, style director του Fenty, προσωπικός στιλίστας και φίλος της RiRi.

Προσπαθώντας να «ταράξει» τα νερά της high-end μόδας με πιο συχνά λανσαρίσματα, το Fenty στοχεύει στο να υπάρχει μια καλύτερη σχέση με τους καταναλωτές της, όσον αφορά την πώληση των ρούχων online. Παρ’ όλα αυτά, οι τιμές των ρούχων στοχεύουν σίγουρα σε ένα πιο exclusive κοινό, καθώς θα κυμαίνονται από τα $480 δολάρια για τα αξεσουάρ (όπως τα γυαλιά ηλίου), $600 δολάρια για τα παπούτσια, ενώ τα jackets θα φτάνουν μέχρι και τα $1.000 δολάρια.

Η πρώτη συλλογή θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαΐου σε pop-up κατάστημα στο Παρίσι, ενώ στις 29 Μαΐου θα είναι διαθέσιμα στο e-shop του Fenty.

Κεντρική φωτογραφία: Evan Agostini/Invision/AP