ΜΟΔΑ

H Catherine Zeta-Jones και η κόρη της, Carys Douglas, ανακαλύπτουν τη Ρώμη στη νέα καμπάνια Fendi

Charles Sykes/Invision/AP

Υπάρχουν τσάντες και τσάντες που θεωρούνται "iconic": είναι η Novak τσάντα του Alexander McQueen. Η Birking bag της Hermès. Η Lady Dior του Christian Dior. Ό,τι έχει κυκλοφορήσει ο οίκος Chanel. Και είναι και η Peekaboo bag της Fendi. Την τελευταία αποφάσισε ο οίκος, ότι είναι καιρός να επανακυκλοφορήσει και για την καμπάνια βρήκε τα κατάλληλα πρόσωπα για να πρωταγωνιστήσουν σ' αυτή: την πανέμορφη Catherine Zeta-Jones και την κούκλα κόρη της, Carys Douglas.

 

Διάβασε ακόμη: Στην τελευταία καμπάνια της Victoria’s Secret ποζάρει μοντέλο με καμπύλες. Οι καμπύλες άργησαν μια μέρα

Μάνα και κόρη, πρωταγωνιστούν, λοιπόν, στη νέα καμπάνια της θρυλικής Fendi Peekaboo τσάντας. Θέλοντας να αποδείξουν τη διαχρονική αξία της τσάντας της οποίας το στιλ δεν πρόκειται να φύγει ποτέ εκτός μόδας, οι δυο γενιές γυναικών επιβεβαιώνουν ότι μπορούν να κρατήσουν τη τσάντα και οι δυο.

 

Ακόμη: Αυτή είναι η συλλογή Giambattista Valli x H&M. Ο ρομαντισμός “χτυπάει” κόκκινο

Το σχέδιο της τσάντας πρόκειται για τη τέλεια μίξη ενός κλασικού και πιο σύγχρονου σχεδίου και είναι αυτή της η διττότητα η οποία χαρακτηρίζει και την ταυτότητα του ιταλικού οίκου. Το brand γιορτάζει τη τσάντα με μια εντυπωσιακή ρετρό ύφους καμπάνια στην οποία η Zeta-Jones και η κόρη της Carys Douglas εξερευνούν την πανέμορφη Ρώμη, ενώ επισκέπτονται ιστορικά μνημεία της ευρωπαϊκής πόλης.

 

Με το “Fammy Affair” της Mary J. Blige να παίζει στο background, οι δυο γυναίκες χορεύουν και διασκεδάζουν κρατώντας την τσάντα του οίκου, στοχεύοντας στο να παρουσιάσουν τη σύνδεση μάνας και κόρης μέσα από τη μόδα. Με την παράδοση να αποτελεί τη βάση της φιλοσοφίας του ιταλικού οίκου, η καμπάνια απαθανατίζει τα στοιχεία αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

 

Κεντρική φωτογραφία: Charles Sykes/Invision/AP