LIFE

Super Bowl: 5 συγκλονιστικές διαφημίσεις που πρέπει οπωσδήποτε να δεις

Οι διαφημίσεις που παίζουν κάθε χρόνο στο Super Bowl είναι συνήθως αστείες, χιουμοριστικές, σεξιστικές ή με εμφανίσεις celebrities σε ρόλους που δεν τους έχουμε ξαναδεί.

Οι φετινές είχαν όλ’ αυτά, αλλά ευτυχώς υπήρξαν και ορισμένες που ξέφευγαν λίγο και δεν τις ξεχνούσες αμέσως. Η δύναμη της διαφήμισης είναι τεράστια, οπότε είναι πολύ σημαντικό όταν μεγάλα brands χρησιμοποιούν αυτή τους την προβολή για να πουν περισσότερα πράγματα από το “αγόρασε το προϊόν μου”.

Φέτος, περισσότερο από ποτέ ίσως, οι διαφημίσεις πολιτικοποιήθηκαν και περνούν και ανθρωπιστικά μηνύματα, πέρα από αστειάκια και γυμνά κορίτσια.

H Coca Cola χρησιμοποίησε το τραγούδι “America The Beautiful”, σε ένα σποτ 90 δευτερολέπτων, στα οποία ακούμε τους στίχους σε όλες τις γλώσσες που μιλούν σήμερα οι κάτοικοι των ΗΠΑ.

H Audi χρησιμοποίησε το δικό της λεπτό για να μιλήσει για την ισότητα και το ότι οι γυναίκες και οι άντρες έχουμε ίσα δικαιώματα απέναντι στην εξέλιξη, την πρόοδο και τη ζωή.

 

Η Βudweiser επικεντρώθηκε στο να πει την ιστορία των ριζών του brand, αφού ο εμπνευστής της ήταν ένας μετανάστης.

H Airbnb έχοντας εκφράσει ρητά την αντίθεσή της στην εντολή αποκλεισμού που εξέδωσε ο Trump, δημιούργησε το πιο υπέροχο σποτ στο οποίο διαβάζουμε “Πιστεύουμε πως όποιος κι αν είσαι, απ’ όπου κι αν είσαι, όποιον κι αν αγαπάς ή σε όποιον κι αν πιστεύεις, όλοι ανήκουμε. Ο κόσμος είναι πιο όμορφος, όσο περισσότερο αποδεχόμαστε τους άλλους”.

 

Τέλος, η Michelin έκανε μια διαφήμιση για το πόσο σημαντική είναι η οικογένεια, δείχνοντας μια οικογένεια μαύρων και μία με Ασιάτες, γιατί για όλους μας, οι δικοί μας άνθρωποι είναι εξίσου σημαντικοί.