Λόγω Τιμής: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας και το δάκρυ κορόμηλο στο Τwitter

Ακόμα σκουπίζουν τα δάκρυα στο Twitter μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του Λόγω Τιμής.

Το Λόγω Τιμής 20 χρόνια μετά έκανε πρεμιέρα. Έκανε την πολυπόθητη πρεμιέρα, για να γίνει μία πιο σωστή τοποθέτηση. Το κοινό ήταν εκεί. Ήταν εκεί 20 χρόνια μετά για να δει την παρέα από την Πάτρα. Κι όπως φάνηκε από τους πίνακες τηλεθέασης ήταν όλοι εκεί, συντονισμένοι στον ΣΚΑΪ, για να δουν τους ήρωες της Μιρέλλας Παπαοικονόμου. Κάποτε, δόθηκε μία υπόσχεση. Εκείνη η υπόσχεση τηρήθηκε. Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε.

Κουίζ: Ποιος χαρακτήρας του Λόγω Τιμής είσαι;

Στο γενικό σύνολο κατέγραψε 25,2% και στο δυναμικό κοινό 24,5%. Η υψηλότερη επίδοση σημειώθηκε λίγο πριν το φινάλε και άγγιξε το 30,2%.

Και στηθήκαμε μπροστά από την οθόνη και συγκινηθήκαμε κι όλα τα κάναμε όπως έπρεπε. Θυμηθήκαμε την εφηβεία μας και τα flashbacks μας το έκαναν ακόμα πιο εύκολο (το δάκρυ). Στο Twitter έγινε κάτι ανάλογο με αυτό που διαδραματίστηκε στους καναπέδες μας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κεντρική Φωτογραφία: instagram.com/logotimis

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ