ΜΟΥΣΙΚΗ

Το Ladylike πάει θέατρο: Από τον “αναρχικό τραπεζίτη” στο “Φον Δημητράκη”

Παραστάσεις για όλα τα γούστα. Η Χαρά Κιούση πήγε, είδε και μας προτείνει όσες τις έκαναν εντύπωση.

“Ο αναρχικός Τραπεζίτης” του Φ. Πεσσόα, θέατρο Βαφείο

Στο Θέατρο Βαφείο είδα μια ξεχωριστή παράσταση, που αν είχε διαφημιστεί δεν θα την έβλεπαν μόνο οι θαυμαστές του συγγραφέα, αλλά όλη η πόλη θα μιλούσε γι’ αυτήν.

Ο ποιητής Πεσσόα στον “αναρχικό τραπεζίτη ” ελευθερώνει τον πολιτικό του λόγο με διαλεκτική παραβολικότητα, χαρακτηριστικό της οποίας είναι η επαγωγική λογική. Με ατράνταχτα επιχειρήματα προκαλεί μια ζύμωση στοχαστική με ιδέες που πραγματεύονται την άσκηση εξουσίας, την σκληρή πραγματικότητα και το χρήμα. Ο ανώνυμος τραπεζίτης – από τα γεννοφάσκια του φτωχός που ωστόσο κατάφερε να συγκεντρώσει  πλούτο –  είναι “συνειδητά αναρχικός αντιστεκόμενος σε κοινωνικές συνθήκες και θεσμούς κακούς γιατί δεν είναι φυσικοί και κάνουν δυνατή την ανισότητα”. Πιστεύει ότι το χρήμα φέρνει ελευθερία, που είναι το αγαθό του αναρχικού και παλεύει γι’ αυτό.  Πολεμά την “τυραννία της βοήθειας” σ’ ένα σύστημα που αυτοπροστατεύεται, πειθόμενος ότι η αναρχία επιτυγχάνεται μόνο με προσωπικό επίπεδο.

Έτσι ο ορθολογισμός και ο ανατρεπτικός, ανήσυχος στοχασμός του τραπεζίτη προκαλούν τον θεατή, να ζυγίσει τις δικές του σταθερές αξίες, με ατομική ευθύνη.

Η αξιόλογη διασκευή της Γιώτας Κουνδουράκη, “χωρίς να προδώσει τον λόγο του Πεσσόα”, του προσδίδει θεατρικότητα με “Μπρεχτική ματιά”. Η πρωτότυπη και ριψοκίνδυνη σκηνοθεσία της δίνει μια παράσταση με παλμό φιλοσοφικό, που συναρπάζει. Ο καπιταλιστής τραπεζίτης της είναι γένους θηλυκού, που επιδέξια προβάλλει και την αντρική του φύση, αφού το χρήμα και η εξουσία αφορούν και τα δυο φύλλα. Η Γεωργία Ζώη στον αντίστοιχο ρόλο με την πολυεπίπεδη ερμηνεία της απογειώνει το δυσκολότατο κείμενο.

Με στάση και κίνηση που χαρακτηρίζουν έναν απόλυτα συνειδητοποιημένο αναρχικό και φωνή μπάσα, ακλόνητα σταθερή, πετυχαίνει να κάνει φύλλο και φτερό τους δυο παρουσιαστές σε συνέντευξή της σε τηλεοπτικό κανάλι. Η ροκ μουσική που παίζουν επί σκηνής οι MIDNIGHT NOTES και τα τραγούδια που ακούγονται (οι στίχοι είναι συνέχεια του κειμένου) δημιουργούν μια γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ παρελθόντος και ενεστώτος χρόνου. Έτσι ο άδολος αναρχικός τραπεζίτης  απευθύνεται ροκάροντας στους προβληματισμούς της σημερινής νεολαίας με γλώσσα καυστική.

Η παράσταση σίγουρα κάποιους τους ενόχλησε, άλλους τους έβαλε σε σκέψεις κι’ άλλους τους λύτρωσε. Όπως και να έχει όμως στην σκηνή του Βαφείου φύσηξε άνεμος ανανεωτικός σε περιόδους κρίσης.

 

Πληροφορίες

Θέατρο Βαφείο-Λάκης Καραλής

Αγ. Όρους 16 και Κωνσταντινουπόλεως 115, Βοτανικος. Τηλ 210 3425637

Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:30

Τιμή:10 ευρώ(κανονικό)

8 ευρώ(φοιτητικό)

Διάρκεια: 80 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Παραγωγή: ARTeFACT

Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί

Αναρχικός Τραπεζίτης: Γεωργία Ζώη

Παρουσιάστρια: Ελίζα Τζίτζη

Παρουσιαστής: Ιορδάνης Κασάπογλου

Συμμετέχει το ροκ συγκρότημα Midnight Notes

Συντελεστές

Απόδοση-Διασκευή-Σκηνοθεσία: Γιώτα Κουνδουράκη

Στίχοι: Φώντας Ανδρεόπουλος

Σύνθεση Μουσικής: Αντώνης Κουνδουράκης

Σκηνογραφία: Ειρήνη Παγώνη-Δήμος Φλέσσας

Ενδυματολόγος:  Ειρήνη Παγώνη

Χορογραφία: Γιάννα Κοντούνη

Φωτισμος:  Σάκης Μανιάτης Βαγγελης Βαφείδης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Harry Leoncini

Φωτογραφία: Κώστας Λυκαβηττός

Δ/νση παραγωγής: Βαγγέλης Βαφείδης

“Άγριες νότες” της Νίνας Ράπη στο Αγγέλων Βήμα

Οι άγριες νότες που περίμενα ν’ αντηχήσουν εκρηκτικά στην σκηνή του θεάτρου με διέψευσαν, με την κοινότοπη κι’ αδύναμη τους σύνθεση. Η νεωτεριστική δε σκηνοθεσία της Χρύσας Καψούλη συνετέλεσε ακόμα περισσότερο στην αποδυνάμωση του αφηγηματικού αυτού έργου.

Εκεί που περιμένεις ν’ ακουστούν κάποιες άγριες νότες από την υποτιθέμενη συναυλία  που διακόπτεται σε χρόνο ενεστώτα  ή κάποιες σειρήνες, θόρυβο κι’ αναστάτωση από την πολιτική δολοφονία του εξέχοντος προσώπου, πέφτεις σε δυο ταλαίπωρες φιγούρες, που στριφογυρίζουν αμήχανα και βασανιστικά στο δάπεδο του υποτιθέμενου κελιού τους.

Μια τραγουδίστρια κι’ ένας γλύπτης βρίσκονται σε απομόνωση ως εξιλαστήρια θύματα ενός βρώμικου μηχανισμού που μετατρέπει την ζωή τους σε κόλαση. Παρών ένας μυστικός αστυνομικός που αναζητά την αναρχική του κόρη, που δεν είναι άλλη προφανώς από την συλληφθείσα τραγουδίστρια. Όλα μετατρέπονται ατάκτως σ’ ένα show, το οποίο παρουσιάζει μια φίλη της κοπέλας που τελικά γίνεται εχθρός της.

Επίπεδες ερμηνείες με καρτουνίστικες κινήσεις επαναλαμβανόμενες κι’ αδέξιοι χειρισμοί άκομψης αισθητικής, μόνο την λύτρωση δεν έφεραν, παρά την “εκκωφαντική σιωπή”. Εύχομαι η αξιέπαινη ιδέα του θεσμού για την στήριξη του Ελληνικού Θεατρικού έργου στο Αγγέλων Βήμα – θεματική ενότητα Noir – να μας δώσει αξιόλογες παραστάσεις.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Χρύσα Καψούλη/DameBlance

Βοηθός σκηνοθέτη/Θεατρολόγος: Ζωή Μαντά

Μουσική: Nalyssa Green

Βίντεο παράστασης: Μάρκος Χολέβας

Σκηνικός χώρος: Τόλης Τατόλας

Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου

Σχεδιασμός φωτισμών: Βαλεντίνα Ταμιωλάκη

Φωτογραφίες: Caroline May

Ερμηνεύουν

ΜΑΡΜΑΡΑΣ: Μάνος Καρατζογιάννης

ΦΥΛΑΚΑΣ: Τσιμάρας Τζανάτος

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΡΙΑ: Αθηνά Μαξίμου

ΔΑΝΑΗ Χ: Χριστίνα Χειλά – Φαμέλη

Βίντεο:ΥΠΟΥΡΓΟΣ:Κώστας Βάρελης

Hair & Make up Styling: Σπύρος Βάρελης

Είσοδος: 12 ευρώ (κανονικό), 8 ευρώ (φοιτητικό), 5 ευρώ (για ανέργους).

Καλλιτεχνική Περίοδος: Οκτώβριος 2014 – Ιούνιος 2015

Θεματική Ενότητα: NOIR

“Φον Δημητράκης” του Δημήτρη Ψαθά, θέατρο Μουσούρη

Ο Δ. Ψαθάς, ο έντιμος αυτός μάστορας του λόγου, μας έδωσε μια πολιτική κωμωδία, όπου με καυστική κριτική και πνεύμα παρουσιάζει την νεοελληνική κοινωνία στα χρόνια Ελληνικής Κατοχής.

Ο Δημήτρης Χαρίτος είναι ένας γερμανόφιλος αποτυχημένος πολιτευτής που ξεπούλησε  και τα δυο σπίτια της γυναίκας του προκειμένου να εκλεγεί βουλευτής. Η νοσηρή του φιλοδοξία και το ακατάπαυστο πάθος του για εξουσία, τον κατέστησαν συνεργάτη των κατακτητών , με αντάλλαγμα την Υπουργική καρέκλα. Ωστόσο ο γιος του – τον οποίο αποκήρυξε – μπήκε στο αντάρτικο , η κόρη του οργανώθηκε στην Αντίσταση κι’ ο καθηγητής αδελφός του άνοιξε μπακάλικο, ώστε να τροφοδοτεί τους αντάρτες.

Στο σπίτι του μπαινοβγαίνει ένας ανυπόληπτος πολιτικάντης, όργανο της Γκεστάμπο που καλοβλέπει την κόρη του. Όταν εκείνη αρνείται την πρότασή του εκείνος δεν διστάζει να εκβιάσει τον Φον Δημητράκη, που καθώς πρέπει να πάρει μιαν απόφαση ζωής ή θανάτου συνθλίβεται ανάμεσα στις Συμπληγάδες της οικογενειακής αγάπης και του ισοπεδωτικού, αχαλίνωτου πάθους για εξουσία.

Ο Π. Φιλιππίδης στον ομώνυμο ρόλο φωτίζει τον χαρακτήρα του Φον Δημητράκη που δεν ” είναι ο στυγνός προδότης αλλά ο κωμικοτραγικός Ρωμιός πολιτικάντης που γελοιοποιήθηκε και τον καίει ο καημός “. Δειλός, αυταρχικός, καιροσκόπος κι’ ασυνείδητος βολεμένος, δουλικά παγιδευμένος στις τραγικές του μεταπτώσεις, πετά την αξιοπρέπειά του στα σκουπίδια. Ωστόσο τελικά το τραγικό του δίλημμα ταπεινωμένο τον οδηγεί  στην κάθαρση, δίχως να τον γελοιοποιεί. Αποκαλύπτοντας όμως δυσάρεστα  την πολιτική μας ασυνειδησία και νοοτροπία.

Ο  Γ. Σκιαδαρέσης συγκινεί με την ερμηνεία του στον ρόλο του πατριώτη αδελφού, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ηθοποιοί με ζωντάνια κι’ υποκριτική ωριμότητα, ενσαρκώνουν τους καθαρόαιμους χαρακτήρες του ελληνικού αυτού πολυπρόσωπου έργου. Η παράσταση – σε τρία προσεγμένα σκηνικά – ισορροπεί δεξιοτεχνικά σκηνοθετημένη, ανάμεσα στο κωμικό και στο τραγικό, “έχοντας αντίκρυσμα στο σήμερα”.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Πέτρος Φιλιππίδης

Σκηνικά – Κοστούμια: Γιώργος Γαβαλάς

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Μουσική επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος

Παραγωγή: Θεατρικές επιχειρήσεις Κάρολος Παυλάκης

ΗΘΟΠΟΙΟΙ

Πέτρος Φιλιππίδης, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Μαρία Κατσανδρή, Φαίη Ξυλά, Αμαλία Αρσένη, Γιώργος Ψάλτου, Μανώλης Χουρδάκης, Χρύσα Κλούβα, Χριστίνα Σπατιώτη, Θανάσης Ισιδώρου.

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Τετάρτη και Κυριακή: 7 μ.μ.

Πέμπτη έως Σάββατο: 9 μ.μ.

Σάββατο λαϊκή απογευματινή: 6 μ.μ.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

22 ευρώ (γενική είσοδος Σάββατο βράδυ και περίοδο εορτών), 20 ευρώ (πλατεία),17 ευρώ (λαϊκή απογευματινή), 14 ευρώ (νεανικό έως 28 ετών & άνω των 65 ετών), 14 ευρώ  οικονομικό.*, 10 ευρώ άνεργοι (με την επίδειξη κάρτας ανεργίας).

*Ενιαίο οικονομικό εισιτήριο για τρεις διαφορετικές παραστάσεις,  στην  ειδική τιμή των  42   ευρώ. (ΘΕΑΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ- «Ο ΠΟΥΠΟΥΛΕΝΙΟΣ», ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΕΤΑΝΙΑ – «ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΜΕ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ», ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΥΣΟΥΡΗ- «ΦΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ»)

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το εισιτήριο των ανέργων προϋποθέτει την επίδειξη της κάρτας ανεργίας, θεωρημένη το 2014-15, στο θέατρο και είναι μόνο για ΤΕΤΑΡΤΗ 19:00 και ΠΕΜΠΤΗ 21:00

Το εισιτήριο των άνω των 65 ετών καθώς και το νεανικό προϋποθέτει επίδειξη ταυτότητας στο θέατρο και είναι μόνο για ΤΕΤΑΡΤΗ 21:00 , ΠΕΜΠΤΗ 21:00

Το εισιτήριο των φοιτητών προϋποθέτει επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας (πάσο) στο θέατρο και είναι για ΤΕΤΑΡΤΗ 19:00, ΠΕΜΠΤΗ 21:00 και ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21:00

Η προπώληση ξεκίνησε στο: http://buy.tickethour.com/Φον-Δημητράκης_se_2001948.html

ΩΡΕΣ ΤΑΜΕΙΟΥ

Τρίτη έως Σάββατο 10.30 π.μ. – 1.30 μ.μ. & 5.00 μ.μ. – 9.30 μ.μ.

Κυριακή 11.30 π.μ – 7.30 μ.μ

Δευτέρα κλειστό

τηλ.: 2103221579

“Μήδεια του Μποστ” Θέατρο Στοά

Ένα έργο που κατά τον Μένη Μπασταντζόγλου “επικρίνει τους επικριτάς, προβληματίζει τους κριτάς και ελευθερώνει τους θεατάς”.

Πρωτοείδα την “Μήδεια” το 1993 στην Στοά, σ’ ένα θέατρο κατάμεστο από θεατές. Την ξανάδα τώρα με τον ίδιο ενθουσιασμό, με τους εξαίρετους πρωταγωνιστές σαν το παλιό κρασί, ν’ αφήνουν την πιο ευχάριστη αίσθηση. Αναμφισβήτητα το Ελληνικό θέατρο χρωστά πολλά  στην Λ. Πρωτοψάλτη και στον Θ. Παπαγεωργίου, έτσι η επιλογή τους να τιμήσουν πάλι τον Μπόστ και το θρυλικό του έργο, εύχομαι να τύχει της θέασης που του αξίζει.

Ο χαρισματικός μας συγγραφέας πήρε την Μήδεια του Ευριπίδη και της άλλαξε τα φώτα σε ευφάνταστο δεκαπεντασύλλαβο. Ευτύχησε να την μεταστρέψει σε αντισυμβατική κωμωδία, σε σάτιρα όπου καυτηριάζει την νεοελληνική πραγματικότητα σε όλο της το μεγαλείο. Λαϊκές εκφράσεις ανάκατες με λόγιες, η παραφθορά των λέξεων που δημιουργεί ποικίλους συνειρμούς με ιδιόρρυθμο τρόπο διακωμωδούν  εθνικά χαρακτηριστικά μας. Αναφορές σε πρόσφατα σκάνδαλα επαναπροσδιορίζονται και κάνουν το έργο διαχρονικό.

Έτσι η Μήδεια αποδομούμενη γίνεται μια κωμικοτραγική φιγούρα, μια γυναίκα “κακούργα δολοφόνισσα που σκότωσε τα παιδιά της που δεν έπαιρναν τα γράμματα αλλά μόνον τον μισθό”. Εκτός αυτού είχαν ερωτικές σχέσεις με μια ζουμερή μοναχή κι’ έναν καλόγερο, που δεν είναι άλλος βέβαια από τον σκανδαλιάρη Δια. Τι να κάνει η δύστυχη η μάνα μ’ έναν Ιάσονα άφαντο, του δωσε και κατάλαβε. “Σαν τους κρουνούς της ΕΥΔΑΠ στον δρόμο, έτρεχε το αίμα στο παλάτι”.                                 

Τα αρχαιοπρεπές σκηνικό, η πολύ όμορφη μουσική που έντυσε τις ενδιαφέρουσες χορογραφίες, τα σκηνοθετικά ευρήματα κι’ οι δυνατές ερμηνείες χάρισαν στο κοινό μιαν απολαυστική παράσταση με πηγαίο γέλιο.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαγεωργίου

Μουσική: Βασίλης Δημητρίου

Σκηνικό – κοστούμια: Μποστ

Χορογραφία: Μαρία Αλβανού

Επιμέλεια σκηνικού – κοστουμιών: Λέα Κούση

Τους ρόλους ερμηνεύουν: 

Λήδα Πρωτοψάλτη, Θανάσης Παπαγεωργίου, Παύλος Ορκόπουλος, Ευδοκία Σουβατζή, Εύα Καμινάρη, Θοδωρής Τούμπανος, Νίκη Χαντζίδου, Κοραλία Τσόγκα, Χριστίνα Πλατανιώτη,

Ιωάννα Παυλίδου, Ελευθερία Στεργίδου.

Μέρες & ώρες: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.00 μ.μ. & Κυριακή, 7.00 μ.μ.

Τοποθεσία: Θέατρο Στοά, Μπισκίνη 55, Ζωγράφου

Πληροφορίες: Τηλ.: 210 7702830

“Σλάντεκ” του Έντεν φον Χόρβατ, στο θέατρο Πόρτα

Το ανανεωμένο θέατρο Πόρτα φιλοξενεί μια παράσταση – σπουδή στην ανθρώπινη ύπαρξη, αδιαμφισβήτητης ρεαλιστικότητας, παραπέμποντας στα σημερινά μας αδιέξοδα.

Βρισκόμαστε στην Γερμανία του μεσοπολέμου. Η χώρα νικημένη κι’ εξαθλιωμένη οικονομικά και ηθικά επιδιώκει να προβάλλει ένα πρόσωπο φιλειρηνικό. Ωστόσο μεθοδευμένα προετοιμάζει τον Μαύρο Στρατό που θα καταστείλει κάθε  κομμουνιστική εξέγερση και θα φέρει την Εθνική Επανάσταση.

Σ’ αυτό το αποτρόπαιο κι’ ασφυκτικό κλίμα κοινωνικής αστάθειας ο Σλάντεκ αποφασίζει να ενταχθεί στο παραστρατιωτικό μόρφωμα “που εκπαιδεύει κι’ εκτρέφει δολοφόνους για το καλό της πατρίδος”. Είναι ένας νέος πάμφτωχος, αμόρφωτος, χωρίς δουλειά, δίχως οικογένεια που δεν γνώρισε ποτέ τι σημαίνει ειρήνη και ψάχνει απεγνωσμένα διέξοδο στην δυστυχία του.  Η δολοφονία της πατριώτισσας Άννας δίνει το έναυσμα  για ατέρμονες ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, όπου κυριαρχούν άγρια ένστικτα, κυνισμός, βία και εθνικιστικός σωβινισμός.

Οι θεατές εισερχόμενοι στην αίθουσα βλέπουν στην σκηνή τους ηθοποιούς – μέλη του Μαύρου Στρατού, καθισμένους σε μεταλλικές καρέκλες, που αποτελούν και το μοναδικό σκηνικό μέσον. Μαζί τους και η ‘Αννα που την ενσαρκώνει η Μ. Κεχαγιόγλου. Η ίδια ερμηνεύει και τους ρόλους άλλων δυο υποτιμημένων γυναικών που η τιμή τους εξαγοράζεται από κάθε άθλιο άντρα. Με δωρική στάση χτίζει γύρω από τον Σλάντεκ ένα ζεστό, συναισθηματικό κόσμο που εκείνος αρνιέται και τελικά τον προδίδει. Έτσι θα μείνει πάλι μετέωρος σ’ ένα κόσμο όπου “δεν υπάρχουν καρδιές, αλλά συστήματα από μύες, το ύψος της κάθε σκέψης είναι σχετικό και η ευθύνη της ελευθερίας είναι μεγάλη”.

Ο Α. Μπαλής στον ρόλο του Σλάντεκ αποπνέει την καταρρακωμένη ανασφάλεια, την διαφθορά, το αδίστακτο του ανθρώπου που παρασύρεται από”ταξίματα” και υποσχέσεις σε τραγικές ομαδοποιήσεις. Αφελής, ευμετάβλητος, συγχυσμένος και νικημένος ερωτεύεται μια θέση στον ήλιο της Γουατεμάλα. “Αυτός ο διεφθαρμένος κι’ επικηρυγμένος δήμιος”.

Η σκηνοθετική ματιά – αναγνωρίσιμη κι’ αναμενόμενη – στήνει επί σκηνής τους ενταγμένους στρατιώτες – ηθοποιούς, με τον γνωστό ναζιστικό αέρα. Κομμένοι και ραμμένοι σχεδόν στα ίδια περίπου μέτρα, με βλέμματα βλοσυρά σκοτεινά κι’ ανάλγητα, με επιθετικές πρακτικές έχουν αποβάλει προ καιρού το χαμένο κι’ αξιοθρήνητό τους ύφος. Είναι έτοιμοι πια και χτίζουν  τον ναζιστικό στρατό, το υπαρξιακό τους δράμα.

Κινούνται μηχανικά ντυμένοι τις όμοιες στολές τους, στιλιζαρισμένοι μ’ ένα ρυθμό επαναληπτικό, βγάζοντας άγριους ήχους και συριγμούς, μισολέγοντας μια μελωδία φτιαγμένη από τρία τραγούδια εποχής. Το υπόκωφο χτύπημα των υποδημάτων τους δημιουργεί συνειρμούς που “περνούν την φλόγα του κειμένου στο κοινό”. Αναμφισβήτητα η ομάδα δίνει υποκριτικά το ψυχογράφημα της κοινωνίας στο κέντρο βολής δυο πολέμων, επισημαίνοντας και επίκαιρες καταστάσεις σε ζωές ακυρωμένες που αναζητούν ταυτότητα.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς

Μετάφραση-βοηθός σκηνοθέτης: Θεοδώρα Καπράλου

Ηχητική δραματουργία – Μουσική κειμένου: Δημήτρης Καμαρωτός

Σκηνικά-Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Κίνηση: Σταυρούλα Σιάμου

Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Ερμηνεύουν: Αντώνης Αντωνόπουλος, Μαρία Κεχαγιόγλου, Γιάννης Κλίνης, Άρης Μπαλής, Μιχάλης Οικονόμου, Αργύρης Πανταζάρας, Αινείας Τσαμάτης

Εισιτήρια

Κανονικό: 15 €

Φοιτητικό, ομαδικό, ανέργων: 10 €

Προπώληση: www.viva.gr, τηλ. 11876, Public, Παπασωτηρίου, Seven Spots, Ιανός, Reload

Πληροφορίες

Θέατρο Πόρτα

Μεσογείων 59. Αθήνα, +302107780518, http://www.portatheatre.gr/

Τετάρτη: 20.00

Πέμπτη: 21.15

Παρασκευή: 21.15

Σάββατο: 21.15

Κυριακή: 19.00

Διάρκεια: 95′ (χωρίς διάλειμμα)

Είσοδος 10 – 15 ευρώ