Survivor 2: Μία Ντάνα δεν φέρνει την άνοιξη

Η μάχη των εντυπώσεων στο Survivor μόλις χάθηκε.

Μία πρώτη εικόνα δόθηκε από τα βίντεο-παρουσίαση των παικτών χωρίς όμως να αποκαλύπτεται το μεγαλείο. Μόλις φορέθηκαν τα μαγιό, εμφανίστηκαν τα τατουάζ και άνοιξαν οι κάμερες τότε όλα πήραν το δρόμο τους. Το Survivor 2 έκανε πρεμιέρα και πολλοί ήταν εκείνοι που το παρακολούθησαν. Να μη γίνουν οι απαραίτητηες συγκρίσεις με τους κάρακτερ πρωταγωνιστές του πρώτου κύκλου; Θα πάρει κανείς τον τίτλο «τραυματισμός από πάντα» από τον μάνατζερ ράγκμπι;

Τα νούμερα τηλεθέασης σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κριτήριο ποιότητας δείχνουν όμως μία τάση, γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Οι λόγοι που οδηγούν τον τηλεθεατή να μην κάνει ζάπινγκ διαφέρουν, με την αναμονή που δημιούργησε ο πρώτος κύκλος, να είναι ο επικρατέστερος. Θα βρούμε τον νέο Ντάνο; Έστω Ντάνα που είπε και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απευθυνόμενη στην Κατερίνα Δαλάκα.

 

Οι εναγώνιες προσπάθειες σύστασης και διαχωρισμού των ομάδων σε Διάσημους και Μαχητές λογικά ακολούθησαν την τακτική του «πέτρα-μολύβι-χαρτί» αφού με δυσκολία αντιλαμβάνεσαι ποιοι είναι «κοινοί θνητοί» και ποιοι όχι.

Ευτυχώς μπήκε και η Κωνσταντίνα και ξεχωρίζουμε τις ομάδας, έγραφε το tweet. Μεγάλη μερίδα των Διασήμων είναι άγνωστοι, γεγονός που δε θα συγκαταλεγόταν στα αρνητικά αν δεν έμπαιναν στη συγκεκριμένη ομάδα που φέρει το εν λόγω χαρακτηριστικό.  Για το δίκαιο της υπόθεσης υπάρχουν και παίκτες που κερδίζουν τη συμπάθεια όπως ο Στέλιος Κρητικός, ο Nάσος Παπαργυρόπουλος και η Όλγα Φαρμάκη.

 

Σε συνέχεια της περσινής εξαιρετικής απόφασης οι Μαχητές παρουσιάζονται μόνο με το μικρό τους όνομα σε αντίθεση με τους Διάσημους που έχουν «κερδίσει» την αναφορά του επωνύμου τους ως bonus της συμφωνίας. Ο Νικόλας και ο Θοδωρής. Χωρίς επίθετο. Δε χρειάζεται να τα ξέρεις όλα. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα κάθε δεύτερης, τρίτης ή τέταρτης σεζόν είναι οι τηλεοπτικά διαβασμένοι παίκτες που ξέρουν πώς να σταθούν στην κάμερα, πότε να φωνάξουν, τι να πουν και πώς να κρατήσουν τα προσχήματα για να κάνουν καλή εντύπωση κερδίζοντας την συμπάθεια.

Καλό το χρηματικό έπαθλο αλλά βασικός στόχος είναι η εξασφάλιση της επαγγελματικής τους αποκατάσταση στη μετά Survivor εποχή, αρπαχτή ή μη. Προκάτ σενάριο και αυθορμητισμός δεν πάνε μαζί και αποδεικνύεται περίτρανα μετά από περίπου δύο εβδομάδες. Για ποιον χτυπάει η καμπάνα; Οι Μαχητές μάχονται για ένα καλό πλάνο από την πλευρά του σωστού προφίλ με τα ¾ να κερδίζουν.

 

Μία από τα ίδια με περισσότερη δόση φιλαρέσκειας, επαναλαμβανόμενο μοτίβο στο σωματότυπο, φλοράλ μαγιό και γραφικότητες πριν καν αρχίσουν τα όργανα. «Το Survivor που είδαμε, δεν ήταν Survivor. Ήταν μια πολύ κακή εμπορευματοποίηση ενός πολύ δυνατού πρότζεκτ, το οποίο μπήκε πολύ άγρια στην αγορά, με πολύ καλούς χορηγούς, πράγμα που αναλώνει όλη την πραγματικότητα και το ριάλιτι. Φορούσαν όλοι ίδια ρούχα, με πολύ συγκεκριμένες μάρκες. Ο κόσμος παρακολούθησε κάτι που μοιάζει ψεύτικο, εικονικό και στημένο». Τάδε έφη Πάνος Αργιανίδης, μάνατζερ ράγκμπι και άριστος γνώστης κάθε λεπτομέρειας του παιχνιδιού.

Η ανάδειξη και η προβολή με φθηνό και τυχοδιωκτικό τρόπο το μόνο που μπορεί να επιφέρει είναι μία εφήμερη λάμψη. Η λήθη του κοινού είναι αναπόφευκτη για αυτό καλύτερα κάποιος να αποτύχει πρωτοτυπώντας παρά να πετύχει μιμούμενος.

 

*Αναδημοσιεύεται εμπλουτισμένο από το TV Έθνος

TAGS:

Δέσποινα Δημά

Η Δέσποινα Δημά, ζει, αναπνέει και γράφει για τη μόδα. Σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκανε το ειδησεογραφικό αγροτικό της και επιτέλους ήρθε η ώρα και η στιγμή να κολυμπήσει στα νερά της. Όταν δε χορεύει ξέφρενα, δε μιμείται την Άντζελα Δημητρίου και δεν κουτσομπολεύει τους πάντες και τα πάντα, ψωνίζει μέχρι να ξοδέψει και το τελευταίο ευρώ από το πορτοφόλι. Παρότι δε σκέφτεται το γάμο, θα μπορούσε να ψωνίσει ακόμα και νυφικό, αν στα πλαίσια ενός εφιάλτη, δεν έβρισκε κάτι άλλο στη βιτρίνα. Στον ελεύθερό της χρόνο μιλάει Κουμιώτικα, έτσι για την αλλαγή.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ