ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αυτή η μαμά βαρέθηκε να βλέπει πολύ κοντά σορτσάκια για τα κορίτσια και βρήκε τη λύση

Οι περισσότερες μαμάδες που έχουν κορίτσια, δηλώνουν ενθουσιασμένες με το να ψωνίζουν για τις κόρες τους. Υπάρχουν όμως κι εκείνες, οι οποίες δυσκολεύονται να βρουν τα κατάλληλα ρούχα για τις μικρές που έχουν ενδιαφέροντα πέρα από τις κούκλες και το ροζ χρώμα.

Η Sharon Choski, έχει την κόρη της, τη Maya, αλλά και την ανιψιά της, τη Grace, οι οποίες δεν θέλουν να φορούν “κοριτσίστικα πράγματα”, αλλά οι επιλογές στα καταστήματα ήταν περιορισμένες, έως και ανύπαρκτες.

Η λύση που βρήκε ήταν να δημιουργήσει μια δική της σειρά ρούχων, χωρίς φιόγκους και γκλίτερ, “επειδή υπάρχουν πολλοί περισσότεροι τρόποι για να είναι κανείς κορίτσι”.

 

Επειδή η ιδέα αυτή ήταν αρκετά μεγάλη, η Choski έκανε έρευνα πριν να λανσάρει τη σειρά. Πήρε λοιπόν τα μεγέθη από τα κοριτσίστικα και αγορίστικα ρούχα διάφορων brands και βρήκε πως τα μπλουζάκια και τα παντελόνια των κοριτσιών ήταν από 2 έως 7 εκατοστά πιο μικρά και με πιο κοντά μανίκια και μπατζάκια. Ειδικά τα σορτσάκια των κοριτσιών ήταν σχεδόν το ένα τρίτο από τα αγορίστικα σορτς.

Αυτό θα είχε κάποια λογική αν τα αγόρια ήταν πιο μεγαλόσωμα από τα κορίτσια, αλλά η εφηβεία των κοριτσιών ξεκινά πρώτη, οπότε συνήθως είναι ψηλότερα από τα αγόρια μέχρι την ηλικία των εννέα χρόνων.

 

 

Μετά την έρευνα της Choski, το brand ξεκίνησε επισήμως το 2013 και έκανε τεράστια επιτυχία. Πλέον τα κορίτσια μπορούν να φορέσουν σορτσάκια που δεν είναι υπερβολικά κοντά και στενά, ενώ οι χρωματικές επιλογές ξεφεύγουν από τα πριγκιπικά και τα κουφετί, ροζ, λευκά και κόκκινα.

 

“Πιστεύουμε πως τα κορίτσια και τα αγόρια μοιάζουν περισσότερο απ’ ό,τι διαφέρουν. Είναι όλα τους παιδιά με μια μεγάλη ποικιλία ενδιαφερόντων, από δεινόσαυρους μέχρι γατάκια και από το ποδόσφαιρο μέχρι το μπαλέτο, και θα έπρεπε να φορούν ρούχα που αντανακλούν το ποιοι είναι και τι τους αρέσει”.