Βρήκαμε το σύμμαχο της διατροφής στο γραφείο

Ταπεράκια που δεν κλείνουν καλά, θερμιδομετρητές, άγευστα πιάτα και διαρκής επανάληψη. Ποιος σου είπε πως η ισορροπημένη διατροφή πρέπει να είναι μπελαλίδικη και βαρετή;

Το project της ισορροπημένης διατροφής δεν απαιτεί επανάληψη φαγητών, αλλά ακριβώς το αντίθετο: ποικιλία σε καθημερινό όσο και σε εβδομαδιαίο επίπεδο. Ο κανόνας είναι απλός: όσα περισσότερα χρώματα βλέπεις στα πιάτα σου, τόσο πιο πλήρες είναι το γεύμα που τρως.  Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό; Το να επιστρέφεις κουρασμένη το απόγευμα στο σπίτι σου και να έχεις να ετοιμάσεις το αυριανό μεσημεριανό σου;

Γιατί εκτός από την ώρα που χρειάζεται για το μαγείρεμα, χρειάζεται να ψωνίσεις και τα αντίστοιχα υλικά, καθώς και να τα ετοιμάσεις. Άσε που τη σαλάτα σου, αν την ετοιμάσεις από την προηγούμενη, όταν θα έρθει η ώρα να την φας θα έχει κάπως... μαραθεί.

Τη λύση σε όλα αυτά δίνει το Forky, καθώς έχει εξελιχθεί στον ιδανικό σύμμαχο της καλής διατροφής μας, καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε νόστιμα, σπιτικά φαγητά μέσα από ένα μενού που ανανεώνεται καθημερινά και καλύπτει όλα τα γούστα και τις ανάγκες.

Οι δυνατότητες και οι επιλογές είναι κάθε διαφορετικές, αλλά πάντα γευστικές, ενώ έχουμε τον έλεγχο των θερμίδων που καταναλώνουμε, καθώς δίπλα από κάθε πιάτο υπάρχει η αντίστοιχη ένδειξη. Πολύ σημαντική είναι και η ευκολία χρήσης της πλατφόρμας. Καταρχάς μπορείς να δεις από την προηγούμενη ημέρα το μενού της επόμενης και να επιλέξεις όχι μόνο το φαγητό που θέλεις αλλά και τι ώρα θα γίνει η παράδοσή του. Έτσι, ορίζεις τη συχνότητα των γευμάτων σου όπως εσύ επιθυμείς.

 

Τώρα, στο προκείμενο, δηλαδή στο τι τρώμε.

Μπορείς να επιλέξεις λαδερά, ψητά, ή ακόμα και ένα κομμάτι μουσακά -τίποτα υγιεινό δεν είναι απαγορευμένο. Σημαντικός όμως είναι και ο συνδυασμός που θα κάνεις, καθώς καθημερινά θα πρέπει να καταναλώνεις και ποσότητες λαχανικών μέσα από τις σαλάτες που θα επιλέξεις.

Μία εξαιρετικά χορταστική και υγιεινή επιλογή είναι η γνωστή μας σαλάτα του Καίσαρα. Δεν χρειάζεται όμως να τη συνδυάσεις με sauce που έχει ως βάση της τη μαγιονέζα –γενικώς για το διάστημα που προσέχεις είναι καλό να αποφεύγεις τη μαγιονέζα και μπορείς να δοκιμάσεις να την αντικαταστήσεις με γιαούρτι. Εμείς προτιμάμε για τη σαλάτα μας τη μουστάρδα που λειτουργεί ως λιποδιαλύτης και επιταχύνει τον μεταβολισμό. Επιπλέον ταιριάζει πολύ ωραία με το κοτόπουλο της Σίζαρ!

 

Για κυρίως γεύμα όταν έχεις κρέας, όπως για παράδειγμα κατσαρόλας ή ψητό, μπορείς να το συνδυάσεις με πουρέ και να αποφύγεις τις τηγανιτές πατάτες. Χοιρινό με πουρέ είναι μία πολύ καλή επιλογή και ταιριάζει εξαιρετικά με μια δροσερή και υγιεινή πινελιά, όπως μια αγγουροντομάτα, ή με βραστά λαχανικά. Και το κοτόπουλο  φυσικά είναι μία σταθερή επιλογή, μπορείς να το συνδυάσεις επίσης με πουρέ ή με ρύζι λαχανικών.

 

Μην παραλείψεις από τη διατροφή σου τα όσπρια, όπως ρεβύθια, οι φακές ή ακόμα τα φασόλια φούρνου. Οι φακές μπορούν να αποτελέσουν και το βασικό στοιχείο της σαλάτας σου, ενώ τα φασόλια φούρνου ταιριάζουν σχεδόν με τα πάντα. Ξέρω τι σκέφτεσαι, να τα συνδυάσεις με ένα κομμάτι τυρί φέτα. Εννοείται πως το δικαιούσαι, αρκεί να μην το παρακάνεις.

 

Τα ζυμαρικά επίσης είναι παρεξηγημένα: δεν χρειάζεται να τα εξοστρακίσεις από τη διατροφή σου, αντιθέτως καλύπτουν εξαιρετικά τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σε υδατάνθρακες (50-55%), ενώ δεν τον επιβαρύνουν με λιπαρά, χοληστερίνη και νάτριο. Το καλύτερο είναι τα συνδυάσεις με κάποια πρωτεϊνούχα τροφή, δηλαδή με κρέας.

 

Μην παραλείψεις να φας και ένα φρούτο: στα πρακτικά, ένα μήλο για παράδειγμα «καθαρίζει» τη γεύση σου πολύ πιο αποτελεσματικά και υγιεινά από μία τσίχλα –είσαι στο γραφείο και δεν θέλεις να έχεις πάνω σου την εσάνς του φαγητού, λογικό! Σε συνδυασμό με το γεύμα που μόλις έφαγες σου χαρίζει όμως και την ενέργεια για να επιστρέψεις στη δουλειά σου. Ένα άλλο tips, ιδίως αυτές τις καλοκαιρινές ημέρες είναι να προσθέσεις και μία φέτα λεμονιού στο νερό σου: επίσης αναζωογονητική επιλογή, καθώς βοηθάει στην καλύτερη ενυδάτωση του οργανισμού σου.

Όπως βλέπεις έχεις πολλές επιλογές, και στο Forky γίνονται ακόμα πιο ξεκάθαρες καθώς χωρίζονται σε 3 κατηγορίες: classic, light & popular. Το φαγητό του γραφείου δεν χρειάζεται να είναι μπελαλίδικο, πρόχειρο, ούτε να σε αποσπά από τον στόχο της ισορροπημένης διατροφής.

 

Info: Από Δευτέρα μέχρι και Σάββατο 12:00-18:30 μπορείς να πραγματοποιήσεις την παραγγελία σου στο Forky ακολουθώντας λίγα και απλά βήματα μέσω του site, να επιλέξεις καθημερινά το φαγητό σου με πλήρη ενημέρωση για τις θερμίδες του γεύματός σου.

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ