Κι όμως, η κακή στάση σώματος δεν φταίει για τον πόνο στη μέση σου. Άλλη είναι η αιτία

Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που σε «διπλώνει» η μέση σου.

Όταν δεν υπάρχει κάποιο διαγνωσμένο μυοσκελετικό θέμα που να εξηγεί τον πόνο στη μέση και στον αυχένα, αλλά εσύ συνεχίζεις να ενοχλείσαι, κάθε λίγο και λιγάκι, συνήθως κατηγορείς το στρώμα του κρεβατιού σου, την υγρασία, τις ατέλειωτες ώρες στην καρέκλα, το λάθος καναπέ και πάνω απ' όλα, τον τρόπο που κάθεσαι σε όλα αυτά. Κι έρχομαι λοιπόν εδώ εγώ να σε ρωτήσω: Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι που κάθονται λάθος, θα πρέπει να πονάνε όπως εσύ, σωστά; Όχι.

Παντού βλέπεις γύρω σου ανθρώπους να κάθονται λάθος. Να ξαπλώνουν στην καρέκλα στο γραφείο, να σκύβουν υπερβολικά, να κάθονται ασταμάτητα σταυροπόδι, και να μην παραπονιούνται για πονεμένη μέση. Σύμφωνα και με τους φυσιοθεραπευτές, η κακή στάση του σώματος, επιβαρύνει, αλλά δεν είναι ο πραγματικός λόγος που υποφέρεις. Ο λόγος είναι άλλος. Δεν κινείσαι όσο πρέπει. Και σωστά να κάθεσαι, η ακινησία θα σε «σκεβρώσει». Ο πόνος στη μέση έρχεται απευθείας από αδύναμους ή δύσκαμπτους μύες. Φαντάσου να ξυπνάς μία μέρα και μέχρι το βράδυ να μην έχεις κουνήσει το κεφάλι σου ούτε δεξιά, ούτε αριστερά. Ε, δεν θα νιώσεις πιάσιμο, πόνο, ακαμψία όταν επιχειρήσεις να το στρίψεις δεξιά ή αριστερά;

Σαφώς και η καλύτερη λύση απ' όλες είναι να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι με τον τρόπο που προτιμάς (για τους πόνους στη μέση, ιδιαίτερα ανακουφιστικά είναι η yoga και το pilates. Ωστόσο, έστω και μερικές ασκήσεις stretching το πρωί, θα πιάσουν τόπο. Τεντώσου, κάνε εκτάσεις, κάνε καλές περιστροφές στα χέρια και το κεφάλι. Κι αν παρ 'όλα αυτά ο πόνος δεν περνάει με τίποτα, κάνε και μία βόλτα από τον ορθοπεδικό.

 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ