13 tips για να κάνεις πιο εύκολες, τις δύσκολες μέρες του μήνα

Για να μη νιώθεις μια φορά το μήνα ότι η ζωή σου τελειώνει, αυτές οι συμβουλές θα σε σώσουν.

Έχεις τα ρούχα σου; Δέχτηκες επίσκεψη από τους Ρώσους; Ήρθαν οι δύσκολες μέρες του μήνα; Έχεις δηλαδή περίοδο. Όχι πανικός. Έχουμε συγκεντρώσει τα καλύτερα tips για να κάνουμε πιο εύκολες, τις πιο αιματηρές μέρες του μήνα (#διπλής).

Ένα μπουκάλι ζεστό νερό θα σε ανακουφίσει από τις κράμπες

Ερευνητές από το University College του Λονδίνου, βρήκαν πως το να χρησιμοποιείς ένα μπουκάλι ζεστό νερό, ενώ χαλαρώνεις, εμποδίζει τα μηνύματα πόνου από το να φτάσουν στον εγκέφαλό σου. Δοκίμασε να το κρατήσεις στην περιοχή της κοιλιάς. Η ζέστη σ' αυτό το σημείο, θα βοηθήσει τη ροή του αίματος και θα σε ανακουφίσει από τις κράμπες.

Πιες περισσότερο νερό

Τις δύσκολες αυτές μέρες η αφυδάτωση είναι ένας πολύ σημαντικός εχθρός. Προκειμένου λοιπόν να την αποφύγεις, πρέπει να πίνεις αρκετά υγρά. Το πολύ νερό θα σε βοηθήσει επίσης και με τα πιο δύσκολα συμπτώματα όπως η κόπωση και το φούσκωμα. Τέλος, το να είσαι ενυδατωμένη θα σε βοηθήσει πολύ και στην πέψη, ώστε να χωνεύεις γρηγορότερα τα γεύματά σου.

Φάε μαύρη σοκολάτα

Κατά τη διάρκεια της περιόδου χάνεις πολύ μαγνήσιο, αλλά τρώγοντας σοκολάτα περιεκτικότητας 70% σε κακάο, θα ανακτήσεις γρήγορα αυτό το θρεπτικό συστατικό. Προτίμησε τις σοκολάτες χωρίς επιπλέον ζάχαρη, ή δοκίμασε να φτιάξεις κάτι υγιεινό, με κακάο στο σπίτι.

Κάνε yoga

H άσκηση βοηθάει πολύ στα προεμμηνορροϊκά συμπτώματα όπως οι κράμπες και η έλλειψη ενέργειας. Ειδικά για τις μέρες της περιόδου, οι απανταχού yoginis συστήνουν vinyasa (συνεχής ροή στις ασκήσεις).

Ένας (ή και περισσότεροι) οργασμοί την ημέρα, τον πόνο κάνουν πέρα

Οι οργασμοί θα σε βοηθήσουν να ανακουφιστείς από τις ημικρανίες, τους πονοκεφάλους, αλλά και τους πόνους της περιόδου. Κατά τη διάρκεια ενός οργασμού, η μήτρα συσπάται και στη συνέχεια αυξάνεται η ροή του αίματος, ενώ ο εγκέφαλός σου δέχεται «ενέσεις» φυσικών χημικών ουσιών που αυτόματα ανακουφίζουν τον πόνο. «Οι γυναίκες που αυνανίζονται τις ημέρες της περιόδου, βιώνουν λιγότερες κράμπες, ενώ είναι λιγότερο ευαίσθητες και ιδιότροπες», λέει η Judith Golden, μια θεραπεύτρια του σεξ.

Κράτα ημερολόγιο

 

Υπάρχουν τόσα applications που σε βοηθούν να θυμάσαι πότε είχες και πότε περιμένεις περίοδο, που είναι κρίμα να μη δοκιμάσεις καν να βρεις αυτό που σου ταιριάζει. Ή μπορείς απλά να σημειώνεις τις μέρες σε ένα κανονικό ημερολόγιο. Μπορεί να σου φαίνεται αστείο, αλλά υπάρχουν πολλές από εμάς που μέχρι πρόσφατα δεν το έκαναν καν. Έτσι θα ξέρεις πότε περίπου να δικαιολογείς μια πιο «ιδιαίτερη» συμπεριφορά στον εαυτό σου.

Βιταμίνη Ε, καλή μου φίλη

Σύμφωνα με μια έρευνα του British Journal of Obstetrics and Gynecology, οι γυναίκες που παίρνουν συμπληρώματα βιταμίνης Ε δύο φορές την ημέρα κατά τη διάρκεια της περιόδου τους, πονούν λιγότερο, απ' ότι χωρίς τι βιταμίνη. Επίσης χρειάζονται λιγότερα παυσίπονα και έχουν περισσότερη ενέργεια.

Φάε λιγότερο αλάτι

Το πολύ αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών, γεγονός που σημαίνει ότι θα νιώθεις ακόμα πιο φουσκωμένη από πριν. Προσπάθησε να τρως το φαγητό σου με λιγότερο αλάτι απ' ότι συνήθως, και προτίμησε ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Ώρα να καταναλώσεις περισσότερο ασβέστιο

Με 1200mg ημερήσιας κατανάλωσης ασβεστίου, όταν έχεις περίοδο, μπορείς να μειώσεις τα εμμηνοροϊκά σου συμπτώματα στο μισό, συμπεριλαμβανομένων της γκρίνιας, της στενοχώριας και των κραμπών. Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις, είναι να πάρεις φυσικά συμπληρώματα ασβεστίου.

Πες «όχι» στην αποτρίχωση

Πόσο μάλλον στην αποτρίχωση μπικίνι. Τις ημέρες λίγο πριν, αλλά και κατά τη διάρκεια της περιόδου, είσαι πολύ πιο ευαίσθητη κι επιρρεπής στον πόνο. Γι' αυτό συμβουλεύσου το ημερολόγιό σου και κανόνισε το ραντεβού με την αισθητικό μετά το τέλος του κύκλου σου.

Κοιμήσου σαν να μην υπάρχει αύριο

Έχει αποδειχθεί πως είναι απόλυτα φυσιολογικό να υπάρχει ένα μπέρδεμα στον ύπνο μας τις μέρες πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου. Το 30% των γυναικών λένε πως τους λείπει ουσιαστικός ύπνος ξεκούρασης κατά τις δύσκολες μέρες του μήνα. Γι' αυτό δοκίμασε να κοιμηθείς νωρίτερα και να δεις την επόμενη εβδομάδα το καινούριο επεισόδιο της αγαπημένης σου σειράς.

Γέμισε το σπίτι με λεβάντα

Οι ερευνητές λένε πως με λίγες σταγόνες λεβάντας στο μαξιλάρι σου, θα κοιμηθείς σαν μωράκι το βράδυ. Αν όμως δε συμπαθείς αυτή της τη μορφή, δοκίμασε ένα αρωματικό χώρου ή κερί με άρωμα λεβάντας, θα σε χαλαρώσει και θα σε βοηθήσει να ξεχάσεις για λίγο τη δυσφορία που νιώθεις και θα είναι σαν να πετάς στα σύννεφα. Ή κάπως έτσι.

Αντιστάσου στην καφεΐνη

Δυστυχώς για εμάς τις εθισμένες, η καφεΐνη κάνει ακόμα πιο έντονα τα συμπτώματα της περιόδου, ενώ είναι συνδεδεμένη με την αύξηση του επιπέδου των οιστρογόνων στο σώμα. Αν τυχόν έχεις πονοκέφαλο αν δεν πιεις καφέ το πρωί, δοκίμασε να πιεις μόνο μισό φλιτζάνι και στη συνέχεια να το γυρίσεις στο τσάι για την υπόλοιπη μέρα.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ