Ποδήλατο: Τι γυμνάζει ακριβώς και πόσες θερμίδες μπορείς να κάψεις

Όλα τα οφέλη που θα σε πείσουν ότι το ποδήλατο είναι απαραίτητο στη ζωή σου.

Οτιδήποτε σε σηκώνει από τον καναπέ και σε κινητοποιεί, είναι καλό για την υγεία σου. Η συχνή άσκηση σε προστατεύει από πολύ σοβαρές ασθένειες (σωματικές και ψυχικές) ενώ σου χαρίζει ενέργεια μαζί με πολύ καλή διάθεση. Ας ξεκινήσουμε με το πιο βασικό. Το ποδήλατο είναι η πιο ακίνδυνη γυμναστική, σε σχέση με άλλες, επειδή προκαλεί λιγότερους τραυματισμούς ή στραμπούληγμα. Λογικά έμαθες να κάνεις ποδήλατο σε μικρή ηλικία- αν και ποτέ δεν είναι αργά να κάνεις την αρχή- και το έχεις συνδέσει με καλοκαίρια στο χωριό ή με όμορφες στιγμές με τον μπαμπά σου. Έστω και 2 ώρες την εβδομάδα αρκούν για να βελτιώσεις αισθητά την υγεία σου και μπορείς να το κάνεις στους δικούς σου ρυθμούς. Ξεκίνα αντικαθιστώντας το αυτοκίνητο με το ποδήλατο. Είναι πιο εύχρηστο, ένας εξαιρετικός τρόπος να γυμναστείς χωρίς να ψάχνεις έξτρα χρόνο και φυσικά είναι οικολογικό.

 

Διαχείριση βάρους

Η ποδηλασία είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ελέγξεις ή να μειώσεις το βάρος σου, γιατί αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό, χτίζει το μυικό σύστημα και καίει το σωματικό λίπος. Οι έρευνες μας προτρέπουν να «καίμε» περίπου 2.000 θερμίδες την εβδομάδα μέσω της άσκησης. Η σταθερή ποδηλασία σε βοηθά να «καις» 300 θερμίδες την ώρα. Βρετανική έρευνα έδειξε ότι μισή ώρα ποδήλατο κάθε μέρα θα σε βοηθήσει να «κάψεις» 5 κιλά λίπους μέσα σε 1 χρόνο.

Δες κι αυτό: 15λεπτο πρόγραμμα πάνω σε στατικό ποδήλατο για να χάσεις τα τελευταία κιλά που σε ζορίζουν

Τι γυμνάζει το ποδήλατο;

Το στοιχείο της αντίστασης στην ποδηλασία σημαίνει ότι δεν καις απλά λίπος. Χτίζεις το μυικό σύστημα, ειδικά στην περιοχή γύρω από τους γλουτούς, τους προσαγωγούς, τους μηρούς. τις γάμπες και τους κάτω κοιλιακούς μυς. Αυτό είναι το προφανές μέρος γιατί βάζουμε την περισσότερη δύναμη στο κάτω μέρος του σώματος. Γυμνάζει τους κάτω κοιλιακούς μυς, χαρίζοντας μεγαλύτερη ισορροπία και συντονισμό στο σώμα σου, αλλά και τα χέρια (από τους ώμους έως τους δικέφαλους και τους τρικέφαλους) εξαιτίας του τρόπου που κρατάς το ποδήλατο και της δύναμης που βάζεις στις στροφές ή όταν χρειάζεται να γείρεις.

Τα plus που ίσως δε γνώριζες

Το ποδήλατο κάνει καλό στη σεξουαλική σου ζωή γιατί γυμνάζεις και τους κάτω κοιλιακούς μυς, που συνδέονται με την ερωτική πράξη. Όταν αναπτύσσονται, κάνουν το σεξ ακόμα καλύτερο για εσένα, πράγμα που οδηγεί σε καλύτερη (σωματική και ψυχική) διάθεση. Από την άλλη, αν θες να κοιμάσαι περισσότερο και πιο ποιοτικά, κάνε ποδήλατο πριν κοιμηθείς ή απλά ένταξέ το στην καθημερινή ρουτίνα σου.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ