Το είδος γυμναστικής με το οποίο η Kim Kardashian έχει αποκτήσει αυτό το κορμί

Αερόβια ή βάρη; Η προπονήτρια της Kim αποκαλύπτει την εβδομαδιαία fitness ρουτίνα της reality star.

Για την Kim Kardashian η γυμναστική είναι βασικό κομμάτι του παζλ της ζωής της. Δεν είναι και η Khloe Kardashian που έχει κάνει το training επάγγελμα, αλλά αν την παρακολουθείς στο Instagram σίγουρα έχεις πέσει πάνω σε stories που τη δείχνουν επί τω έργω.

Μάλιστα, είναι και από αυτές που στηρίζουν το athleisure στιλ (απλώς δεν έχουμε καταλάβει αν το κάνει επειδή όντως αγαπάει το fitness ή ως αφορμή για να μένει πιστή στο πρόγραμμά της).

‪Let’s March! @AMarch4OurLives @EveryTown (Wear Orange) BACKGRID

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

Σε κάθε περίπτωση, «δουλεύει» πάρα πολύ το σώμα της δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους κοιλιακούς. Η ίδια η Kim έχει πει ότι της αρέσει πολύ να εξασκείται με βάρη. Τι γίνεται όμως με την αερόβια γυμναστική; 

Η personal trainer της, Melissa Alcantara, έχει αποκαλύψει τις ασκήσεις με τις οποίες προπονεί την Kim Kardashian και τους κοιλιακούς της. Πρόσφατα, μιλώντας στο αμερικανικό περιοδικό Women's Health μίλησε για τη σχέση της Kim με την αερόβια άσκηση.

A few months ago

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

«Δεν το παρακάνουμε με την αερόβια γυμναστική. 85% της προπόνησης αποτελείται από άρση βαρών και μόλις το υπόλοιπο 15% είναι αερόβιες ασκήσεις», δήλωσε η Melissa Alcantara. Μάλιστα, όπως λέει, αυτή η προπόνηση γίνεται για έξι ημέρες την εβδομάδα από μια ώρα μέχρι μία ώρα και 45 λεπτά (ανάλογα το πρόγραμμά της Kim).

«Εστιάζουμε σε κοιλιακούς, πόδια, οπίσθια, στήθος, τρικέφαλους, πλάτη και δικέφαλους», εξηγεί. «Δύο φορές την εβδομάδα θα κάνουμε στατική αερόβια άσκηση. Δηλαδή περπάτημα στο διάδρομο για 20 λεπτά. Τίποτα όμως που να αυξάνει πολύ τους καρδιακούς παλμούς».

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ