Οι 5 εύκολες ασκήσεις που θα κάνεις για να αποκτήσεις super γυμνασμένες γάμπες

Το σημείο που παραμελείς να γυμνάσεις, αλλά που θα ήθελες να είναι πιο σφιχτό είναι οι γάμπες σου. Όχι πια.

Ξέρεις ότι τίποτα δεν επιτυγχάνεται με μαγικά κόλπα. Κάθε σημείο του σώματος έχει τα δικά του μυστικά και διαφορετικές μεθόδους άσκησης, προκειμένου να αποκτήσεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι γάμπες είναι ένα σημείο που «σνομπάρεις» στη γυμναστική, αλλά παραπονιέσαι κατά καιρούς για το πώς θα ήθελες να ήταν πιο λεπτές ή σφιχτές.

 

Και φυσικά, υπάρχουν μερικές στοχευμένες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι, χωρίς καθόλου εξοπλισμό, και να τονίσεις ένα σχετικά παραμελημένο μέρος του σώματος ώστε να βάλεις με (ακόμα) μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σορτς και κοντά φορέματα. Δες το παρακάτω βίντεο και αντίγραψε τις ασκήσεις που σου χαρίζουν γραμμωμένες γάμπες, ενώ ταυτόχρονα γυμνάζεις και άλλες περιοχές.

Δες κι αυτό: Οι ασκήσεις που θα σου χαρίσουν τέλεια πόδια

 

Η πρώτη άσκηση που σου δείχνει η Joanna είναι τα sumo squats ενώ έχεις ελαφρώς σηκωμένα πέλματα (20 επαναλήψεις). Το δεύτερο σετ είναι τα πηδηματάκια του skater, με 15 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά. Συνεχίζεις με απλά τεντώματα πέλματος, ενώ μένεις στο ίδιο σημείο. Ακολουθεί το stretching της γάμπας, μένοντας εκεί για 30 δευτερόλεπτα σε κάθε πόδι. Ολοκληρώνεις τις ασκήσεις με έντονη γυμναστική μισής ώρας, κάνοντας αυτό που σου αρέσει περισσότερο (π.χ. χορός, τρέξιμο, jogging).

Διάβασε κι αυτό: 3 ασκήσεις για γραμμωμένα πόδια και προϊόντα για λεία επιδερμίδα

Σημαντικά tips από την trainer: Είναι καλό να κάνεις πολλές επαναλήψεις με λίγα ή καθόλου βάρη. Το stretching κάνει τους μεγάλους μυς να φαίνονται λεπτότεροι και μακρύτεροι, επομένως είναι καλό να το κάνεις σε καθημερινή βάση. Όταν μιλάμε για έντονη γυμναστική, είναι καλύτερο να επιλέξεις το τρέξιμο αλλά με αργό ρυθμό και να αποφύγεις την ποδηλασία ή το σκαρφάλωμα.

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ