Πρόγραμμα γυμναστικής 15 λεπτών για τις μέρες που έχεις λίγο χρόνο και πολύ φούσκωμα

Ένα τέταρτο αρκεί για να τονώσεις το σώμα σου, χωρίς καν να βγεις από το σπίτι.

Αυτός ο κακός συνδυασμός που το έχεις παρακάνει με το φαγητό, αλλά δεν έχεις χρόνο να βγεις έξω να τρέξεις, να ιδρώσεις μια ωρίτσα να φύγουν κι οι τύψεις. Δεν υπάρχει λόγος να σκας, λύσεις υπάρχουν, ειδικά στο fitness. Ο παράγοντας χρόνος έχει απομυθοποιηθεί, αφού και μέσα σε λίγα λεπτά, γίνεται πλέον δουλειά, αρκεί να κάνεις στοχευμένες ασκήσεις, με πρόγραμμα και σε υψηλή ένταση. Όπως στο βίντεο της trainer, Rebecca Louise, η οποία κάνει αυτά ακριβώς που πρέπει.

 

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ