Λατρεύεις τα ζυμαρικά; Τα 2 είδη που μπορείς να τρως κάθε μέρα, σύμφωνα με την ειδικό

Τα ζυμαρικά δεν είναι ο εχθρός σου και η διατροφολόγος σου λέει ποια είναι πιο υγιεινά και θρεπτικά είδη ώστε να τρως σε καθημερινή βάση.

Έχοντας δαιμονοποιήσει τους υδατάνθρακες λόγω των διατροφών που βασίζονται περισσότερο στην πρωτεΐνη (τύπου Keto), έχεις φτάσει στο σημείο να βλέπεις μακαρονάδες και να γουρλώνεις τα μάτια σου με τρόμο. Οι ειδικοί όμως, σου λένε ότι το πρόβλημα δεν είναι κάθε πότε τρως ζυμαρικά, αλλά πόσο και ποιο είδος επιλέγεις να καταναλώσεις. Εκεί βρίσκεται το μυστικό.

 

Στο βίντεο, η διατροφολόγος Tracey Lockwood Beckerman σου δίνει αμέσως την απάντηση. Ζυμαρικά ολικής άλεσης και από ρεβίθια. Εδώ θα βρεις πιο εύκολα την πρώτη εκδοχή, που ειλικρινά, δεν έχει καμία διαφορά από τα κλασικά ζυμαρικά. «'Όταν αντικαθιστάς τα λευκά ζυμαρικά με ολικής, παίρνεις περισσότερες φυτικές ίνες, ενώ τα ρεβίθια σου δίνουν περισσότερη πρωτεΐνη«, εξηγεί η ειδικός.

Δες κι αυτό: Πόνος στο στομάχι: Οι 6 τροφές που θα σε ανακουφίσουν

Στη συνέχεια, σου δίνει την άδεια να τρως κάθε μέρα μακαρόνια, ακόμα και την κλασική εκδοχή τους, αλλά σου αναλύει το γιατί. Αν δοκιμάσεις να τρως με βάση τη διαίσθησή σου, μπορείς να καταναλώνεις ό,τι θες, χωρίς να βάζεις στον εαυτό σου περιορισμούς ή αυστηρά προγράμματα με συγκεκριμένες θερμίδες. Εν ολίγοις, ακούς τις ανάγκες του σώματός σου για το τι και πότε χρειάζεται κάτι. Παύεις να ακούς τις συμβουλές και τις προτροπές των γύρω σου και μαθαίνεις να εμπιστεύεσαι τον ίδιο σου τον οργανισμό.

Εφαρμόζεις αυτήν την τεχνική με οποιαδήποτε διατροφική ομάδα. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Αν τρως κάθε μέρα ζυμαρικά, αλλά ταυτόχρονα ακούς τις ανάγκες του σώματός σου, δε θα χρειάζεσαι να τα τρως συνέχεια. Πολύ σύντομα, ο οργανισμός θα «φωνάζει» ότι θέλει πρωτεΐνη, λαχανικά, φρούτα και καλά λίπη. Και εκεί μαθαίνεις πώς να περιλαμβάνεις όλες τις τροφές στο διατροφολόγιό σου χωρίς στερήσεις. Μόνο με διαίσθηση.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

equalizer

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ