3 tips για το πώς να τρως πρωινό αν θέλεις να χάσεις βάρος

Θέλεις να προσέξεις τη διατροφή σου; Τότε πρέπει να ακολουθήσεις αυτούς τους 3 κανόνες.

Δεν χωράει αμφιβολία πως το πρωινό γεύμα είναι το σημαντικότερο της ημέρας, εξάλλου είναι γνωστό ότι τρώγοντας ένα ισορροπημένο πρωινό μπορείς να αντεπεξέλθεις καλύτερα στις υποχρεώσεις της ημέρας, καθώς ο οργανισμός σου λειτουργεί σωστά και άρα δεν νιώθεις κούραση. Όταν όμως κάνεις δίαιτα είναι εύκολο να πέσεις στην παγίδα των λίγων θερμίδων με αποτέλεσμα να μην τρως όσο πρέπει και να μπλοκάρεις το μεταβολισμό σου. Αν, λοιπόν, θέλεις να χάσεις βάρος αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να τρως σωστά και όχι να λιμοκτονείς αλλά και να ακολουθήσεις τα παρακάτω tips.

1. Φάε νωρίς

Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν τρως νωρίς το πρωί ένα ισορροπημένο πρωινό, ενεργοποιείς το μεταβολισμό σου και καις περισσότερες θερμίδες μες στην μέρα ενώ παράλληλα αποφεύγεις το αίσθημα της λιγούρας και το τσιμπολόγημα που σε γεμίζει τζάμπα θερμίδες.

2. Προτίμησε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη

Μείνε μακριά από τρόφιμα που έχουν πολλή ζάχαρη, καθώς έτσι θα υποφέρεις από λιγούρες και δεν θα έχεις την απαιτούμενη ενέργεια για να βγάλεις τη μέρα. Προτίμησε ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, που θα σε χορτάσει και θα σου δώσει το boost που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να λειτουργήσει σωστά.

3. Πρόσεξε τις μερίδες

Ένα πλούσιο και λαχταριστό πρωινό μπορεί να σε χορτάσει, αλλά δεν πρέπει να το παρακάνεις με τις μερίδες, γιατί στο τέλος θα έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα καθώς η διαδικασία της πέψης θα επιβραδύνει τις υπόλοιπες σωματικές λειτουργίες.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ