Πόσες θερμίδες έχει το πασχαλινό τραπέζι

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τις θερμίδες του πασχαλινού τραπεζιού.

Χρόνια Πολλά να σου ευχηθώ πριν σε βάλω να κάνεις υπολογισμούς και συνδυασμούς τροφών. Το πιο πιθανό είναι να ξέρεις πως το πασχαλινό τραπέζι έχει παραπάνω θερμίδες από ό,τι συνήθως έτρωγες. Δεν πειράζει για μία φορά να κάνεις παρασπονδίες. Με μέτρο αλλά α το ευχαριστηθείς κιόλας, αυτή είναι δική μας συμβουλή.

Καλύτερα να απολαύσεις εκείνη την ημέρα και να προσέξεις τις επόμενες παρά να βρίσκεσαι σε μία διαρκή στέρηση. Το πιο βασικό από όλα είναι η σαλάτα. Μην την λυπηθείς. Φάε μεγάλη ποσότητα και μετά γέμισε το πιάτο σου με τα υπόλοιπα εδέσματα. Φάε από όλα και μην αποκλείσεις τίποτα απλά επικεντρώσου στις ποσότητες.

Aρνί σούβλας

Οι θερμίδες που θα δεις είναι χωρίς την πέτσα. Να την αποφύγεις βρε κορίτσι μου. Μία μερίδα 130 γραμμαρίων (περίπου) έχει 242 θερμίδες

Αυγά βραστά

Θα το τσουγκρίσεις, δε θα το φας; 78 θερμίδες για κάθε κόκκινο βραστό αυγό. Δεν το λες κι άσχημα.

Κοκορέτσι

150 γραμμάρια κοκορέτσι έχουν 250 θερμίδες. Αν το λαχταράς να το τιμήσεις.

Μαγειρίτσα

Το πιο παραδοσιακό πιάτο του τραπεζιού θα σου ''κοστίσει'' λίγο παραπάνω. 583 θερμίδες η μία μερίδα.

Πατάτες φούρνου

Πατάτες με μπόλικο λεμόνι και μουστάρδα αλλά να ξέρεις πως 200 γραμμάρια (δηλαδή 4-5 κομμάτια) θα σου δώσουν 500 θερμίδες.

Κρασί

Η πιο σοφή επιλογή είναι να προτιμήσεις λευκό κρασί κι όχι κόκκινο. Ένα ποτήρι ισοδυναμεί με 103 θερμίδες.

Πασχαλινά κουλουράκια

Δύο μικρά κουλουράκια έχουν περίπου 282 θερμίδες. Μην τα φας στο τραπέζι. Κρατήσου για να τα απολαύσεις το επόμενο πρωί με γάλα ή καφέ.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ