Πεπόνι VS Καρπούζι: Διατροφική αξία και θερμίδες

Ρίξαμε στο μπολ του θερμιδομετρητή τα πιο καλοκαιρινά φρούτα.

Είσαι δεινή καρπουζόφιλη; βλέπεις πεπόνι και θες να το φας ολόκληρο με μια χαψιά; όπως και να 'χει, καλοκαίρι χωρίς αυτές τις φρουτένιες μπαλίτσες, δεν γίνεται. Είναι δροσερά, χορταστικά και συνδυάζονται φανταστικά με τυράκια και κριτσίνια. Άσε που τρώγονται και σαν κυρίως, αν τα συνοδεύσεις με πρωτεΐνη. Κι επειδή ξέρω τι σκέφτεσαι κάθε φορά που μπήγεις βαθιά το μαχαίρι για να ανασύρεις φετούλα καρπουζάκι, σου έχω την απάντηση στη διατροφική μάχη του καλοκαιριού. Παχαίνουν;

Αρχικά να πούμε ότι από θρεπτική σκοπιά το πεπόνι δίνει κάλιο και βιταμίνες με ισχυρή αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση, όπως είναι η βιταμίνη C και το β-καροτένιο. Παράλληλα, τα υψηλά ποσοστά της αδενοσίνης που περιέχει λειτουργούν ως ασπίδα χάρη στις αντιπηκτικές του ιδιότητες. Η περιεκτικότητά σε βιταμίνη B6 καλμάρει τα νεύρα σου. Μια φέτα πεπόνι έχει 60 θερμίδες, όσες δηλαδή κι ένα μεσαίο φρούτο.

Τις ίδιες θερμίδες έχει και το καρπούζι, το οποίο είναι, όπως και το πεπόνι ισχυρή αντιοξειδωτική τροφή χάρη στο λυκοπένιό του, το οποίο φημίζεται και για την αντικαρκινική του δράση. Η υψηλή περιεκτικότητά του σε νερό το καθιστά μίας πρώτης τάξεως επιλογή όταν πεινάς και δεν θες να κάνεις παρασπονδία. Σαφώς ένα μπολ που ξεχειλίζει από καρπούζι είναι πιο υγιεινό και παχαίνει λιγότερο από ό,τι ένα με πατατάκια. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η κατανάλωσή του είναι αμελητέα και είδικά στην περίπτωση που ο στόχος σου είναι η απώλεια βάρους, πρέπει στη φυσιολογική ποσότητα. Το γλυκό μας καρπούζι έχει αυξημένη διουρητική δράση κι αυτό σημαίνει ότι τρώγοντάς το αποβάλλουμε τα υγρά, όχι όμως τις θερμίδες.

Παν μέτρον άριστον λοιπόν για εκατομμυριοστή φορά.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ