Το πρωινό ρόφημα που πίνει η Jennifer Garner για να διατηρείται σε φόρμα

H συνταγή για το διάσημο fitness smoothie.

Έχει ένα από τα πιο καλοσχηματισμένα σώματα του Hollywood (αρκεί να προσέξεις πόσο γυμνασμένα είναι τα χέρια και οι ώμοι της όταν εμφανίζεται στο κόκκινο χαλί με στράπλες τουαλέτα) και είναι πιστή φαν της υγιεινής διατροφής. Αναρωτήθηκες ποτέ πώς το κάνει;

Όπως έχει δηλώσει και σε συνεντεύξεις της, η Jennifer Garner φροντίζει το πρωινό της να είναι πλούσιο, με τη διαφορά ότι, τον τελευταίο καιρό, το προτιμά σε μορφή smoothie, ένα υγιεινό και θρεπτικό ρόφημα.

Αυτή την περίοδο η 45χρονη ηθοποιός φροντίζει ακόμα περισσότερο τη διατροφή της αφού βρίσκεται στα γυρίσματα της νέας ταινίας δράσης στην οποία πρωταγωνιστεί, Peppermint. Και αποφάσισε, μέσω του λογαριασμού της στο Ιnstagram, να μας δείξει το ρόφημα που απολαμβάνει κάθε πρωί.

Πρόκειται για smoothie που περιέχει έναν συνδυασμό super foods που γεμίζουν τον οργανισμό με πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και φυτικές ίνες και είναι έμπνευση της διάσημης διατροφολόγου Kelly LeVeque.

Don’t be scared! It’s tastier than it looks! I started working with @bewellbykelly a few months ago to get ready for #PEPPERMINTmovie and have had her smoothie every day for breakfast since. Today, I decided to play scientist and see if my @onceuponafarm cold-pressed, organic purée (or baby food, if you’re a baby, but whatever) could be a substitute for fresh blueberries when I didn’t see any in the fridge. Yep, it could. ----- #BeWELLSMOOTHIE recipe: 2 scoops @primalkitchenfoods collagen protein powder (hot tip: I prefer the Chocolate Coconut Collagen Fuel) 1 tablespoon ground flaxseed 1 tablespoon chia seeds 1 tablespoon almond butter (if no one’s looking I use extra..) 1 1/2 cups unsweetened almond milk Handful of fresh spinach Small handful of ice Very small handful of blueberries (please see almond butter. Also true here.) ----- Mix all ingredients together in blender and enjoy.

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner) on

 

Στη λεζάντα που συνοδεύει το βιντεάκι που ανέβασε στο Instagram, μεταξύ άλλων, γράφει πως το συγκεκριμένο ρόφημα δίνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια για να γυμνάζεται και παράλληλα να αντέχει τις πολλές ώρες γυρισμάτων. 

Θέλεις να το φτιάξεις κι εσύ; Να τι θα χρειαστείς.

2 γεμάτες κουταλιές της σούπας σκόνη πρωτεΐνης (όποια χρησιμοποιείς ή υπάρχει στο σπίτι)

1 κ.σ. λιναρόσπορος

1 κ.σ. σπόροι chia

1 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλου

1 1/2 φλ. γάλα αμυγδάλου

Μια χούφτα φρέσκο σπανάκι

1 χούφτα βατόμουρα

Λίγο πάγο

Ανακατεύεις στο μίξερ και σερβίρεις (όλα τα παραπάνω υλικά μπορείς να τα βρεις σε καταστήματα με βιολογικά είδη).

 

Κεντρική φωτογραφία: Evan Agostini/Invision/AP

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ