Οι τροφές που πρέπει να τρως και να αποφεύγεις όταν σε ενοχλεί το στομάχι σου

Τα φυσικά αντίδοτα στις στομαχικές διαταραχές.

Είναι εμετός, διάρροια ή μόνο ένας έντονος πόνος λόγω δυσπεψίας, μια καούρα. Απ' ό,τι κι αν ταλαιπωρείσαι, έστω κι από ένα φούσκωμα, υπάρχουν κάποιες τροφές που ανακουφίζουν, θεραπεύουν και παίρνουν αυτή την ανυπόφορη δυσφορία μακριά. Ίσως να είναι εκείνες που σου έδινε ή μητέρα σου όταν ήσουν παιδί και σ' έπιανε η κοιλίτσα.

Πρόκειται για 4 τροφές που αποτελούν το βασικό κορμό της διατροφής BRAT. Ενός διαιτολογίου με λευκό ψωμί, μπανάνες, λευκό ρύζι και πουρέ μήλου. Τροφές ήπιες, μαλακές και ιδιαίτερα εύπεπτες, χαμηλές σε φυτικές ίνες, χωρίς λίπος ή έντονη γεύση που προκαλούν ναυτία που δεν θα ερεθίσουν το στομάχι ή το έντερό σου κι άρα δεν θα προκαλέσουν διαταραχές.

Στην ίδια συνομοταξία, τροφές όπως τα κράκερς (χωρίς πολύ αλάτι), τα λευκά δημητριακά, ο ζωμός του κρέατος, τα αυγά και το κοτόπουλο χωρίς πέτσα.

Στον αντίποδα και μακριά από τη φιλοσοφία της BRAT, είναι όλα τα τηγανητά, οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, τα φρούτα, τα λαχανικά και το αλκοόλ. Εννοείται ότι η αποχή από όλα αυτά δε θα είναι χρόνια, αλλά για λίγες μέρες ή ώρες, ανάλογα με την ένταση των συμπτωμάτων.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ