Οι τροφές που πρέπει να τρως αν έχεις μαύρους κύκλους

Πώς να φωτίσεις το πιο σκοτεινό σημείο του προσώπου σου, τρώγοντας.

Ο μη επαρκής ύπνος, το στρες, η κληρονομικότητα, η κόπωση, η έλλειψη σιδήρου και βιταμινών είναι οι βασικές αιτίες που τα ματάκια σου κάνουν μαύρους κύκλους. Θαύμα δεν θα γίνει, αλλά με την κατάλληλη διατροφή μπορείς να βοηθήσεις τον οργανισμό σου και ειδικότερα την επιδερμίδα σου να επαναφέρει έστω κι ένα κομμάτι από τη χαμένη του λάμψη και φωτεινότητα στο συγκεκριμένο σημείο του προσώπου σου.

Κόκκινο κρέας

Κι όχι μόνο, αλλά ευρύτερα όσες τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και βιταμίνη B12. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μοσχάρι άπαχο, φύτρες σιταριού.

Πράσινο τσάι

Βελτιώνει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και έχει υψηλή αντιφλεγμονώδη δράση. Το πράσινο ξεπρήζει τα ευαίσθητα, πρησμένα μάτια, είτε το πίνεις, είτε χρησιμοποιείς τα φακελάκια κρύα σαν επιθέματα στην περιοχή.

Αβοκάντο

Θαυματουργό αποδεικνύεται το πιο λιπαρό λαχανικό που θα βρεις στο μανάβη. Αν δεν σ' αρέσει ως τρόφιμο, το λιώνεις σαν γουακαμόλε και το απλώνεις στην περιοχή. Τα διατροφικά λιπαρά οξέα του αβοκάντο αποκαθιστούν την υγρασία και την ελαστικότητα κάτω από τα μάτια.

Ό,τι έχει βιταμίνη Κ

Αυγά, φασόλια, μπρόκολο, βρώμη, κουνουπίδι, σογιέλαιο, ντομάτες, λάχανο, σπαράγγια, φράουλες, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, γαλακτοκομικά, σόγια, κ.ά.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ