Οι τροφές που ηρεμούν μια κοιλιά με φούσκωμα

Τροφές που προλαμβάνουν κι επαναφέρουν την κοιλιά στα φυσιολογικά της επίπεδα.

Ήταν μια τρελή βραδιά. Έφαγες ό,τι δεν έπρεπε. Βουνά αλατιού και λαδιού έχουν σχηματιστεί μέσα στο στομαχάκι σου. Η πέψη άργησε μια μέρα και πού την είδατε. Δε θες να φας τίποτα, ποτέ ξανά, αλλά από την άλλη ξέρεις ότι δεν μιλάς ψύχραιμα. Δεν κάνει κιόλας, το βασικότερο. Πώς αντιμετωπίζεις λοιπόν το ενοχλητικό πρήξιμο στην κοιλιά, ή, ακόμα πιο αποτελεσματικά, πώς το προλαμβάνεις;

Το φούσκωμα είναι αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων. Κακά τα ψέματα, δεν φταίει μόνο το μπέργκερ που καταναλώθηκε μια λάθος ώρα. Αν τρως γρήγορα, έχεις θέμα δυσκοιλιότητας, είσαι πολύ αγχωμένη, δεν πίνεις πολλά υγρά, δεν γυμνάζεσαι ή είσαι άνω των 40 ετών, οι διατροφικές σου συνήθειες πρέπει να διαμορφωθούν έτσι, ώστε να διευκολύνεται η πέψη. Οι παρακάτω κατηγορίες τροφών λειτουργούν ως «καρφίτσα» για μια κοιλιά μπαλόνι.

Οι φυτικές ίνες

Δύο μερίδες φυτικών ινών ημερησίων εμποδίζουν την εμφάνιση δυσκοιλιότητας, η οποία σε μεγάλο ποσοστό ευθύνεται για το πρήξιμο που νιώθεις. Προτίμησε να ξεκινάς τη μέρα σου λοιπόν με προϊόντα ολικής άλεσης και ειδικά με δημητριακά, ιδανικά κουάκερ.

Οι «καλοί» υδατάνθρακες

Το λευκό αλεύρι είναι νοστιμότατο στις περισσότερές του εκδοχές, αλλά δυστυχώς οδηγούν με ταχύτητα προς την κατακράτηση κι αυτό γιατί οι απλές πηγές υδατανθράκων (αλεσμένα σιτηρά, τρόφιμα με ζάχαρη, επεξργασμένες τροφές) και ειδικά κάθε μόριο της γλυκόζης τους, καθώς μετατρέπονται ως ενέργεια στους μύες και το συκώτι, αποθηκεύουν μαζί δύο μόρια νερού. Η σωστή διατροφή περιλαμβάνει σύνθετους υδαατάνθρακες, όπως λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς.

Τροφές πλούσιες σε ποτάσιο

Δεν μετριάζει μόνο το αίσθημα της κούρασης, αλλά εμποδίζει και την κατακράτηση. Είναι ηλεκτρολύτης κι ως τέτοιος έχει την αποστολή να διατηρεί ισορροπημένα τα επίπεδα των υγρών στο σώμα μας, μια κατάσταση απαραίτητη για να νιώθεις καλά. Τα οφέλη του είναι φυσικά πολλά. Συμβάλλει στη σωστή «επικοινωνία» μεταξύ των νεύρων και των μυών, βοηθάει τα πολύτιμα συστατικά να φτάσουν μέχρι τα κύτταρα και κρατάει τα επίπεδα του νατρίου στα σωστά επίπεδα. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, η έλλειψή του αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης πέτρας στα νεφρά. Παράλληλα, αν δεν καταναλώνεις τροφές που έχουν ποτάσιο, μία κούραση, ένα πρήξιμο, μια θολούρα πνευματική είναι πολύ πιθανό να τη νιώσεις. Το παίρνεις από τροφές όπως η πατάτα (λευκή & γλυκοπατάτα), χυμός ντομάτας, κατεψυγμένο σπανάκι, παντζάρι, φασόλια, γιαούρτι, σέσκουλα.

Το γιαούρτι με προβιοτικά

Είναι μία τροφή που επιβάλλεται σχεδόν να προσθέσεις στη διατροφή σου. Τα οφέλη του υπερβαίνουν τη φήμη του. Δεν ενισχύει μόνο το ανοσοποιητικό, κάνει και την κοιλιά επίπεδη. Είναι το ιδανικό ελαφρύ δείπνο, συνδυασμένο με φρούτα ή μέλι και 1-2 φρυγανιές ή ξηρούς καρπούς.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ