Οι 4 "αθώες" συνήθειες που σαμποτάρουν την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος

Τα πιο συνηθισμένα εμπόδια στην απώλεια βάρους, που δεν πάει ο νους σου.

Το κίνητρό σου είναι ένα: μια σωστή διατροφή, ένα πλάνο απώλειας βάρους. Προσέχεις για να έχεις. Μήπως όμως το παρακάνεις ή παρανοείς αυτό που όντως πρέπει να κάνεις και συνεπώς οδηγείσαι στο αντίθετο αποτέλεσμα; γιατί, πράγματι, υπάρχουν κάποιες συνήθειες με θετικό πρόσημο που γυρνάνε μπούμερανγκ.

Τρως υγιεινά, αλλά σε μεγάλες ποσότητες

Η απομάκρυνση τροφών πλούσιων σε λιπαρά είναι το πρώτο, μεγάλο βήμα για σωστή διατροφή. Δεν είναι όμως το μόνο. Ο παράγοντας «μέτρο» πρέπει να ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις. Το να ξεχειλίζεις το πιάτο με κινόα, αντί για λευκό ρύζι, το να τρως περισσότερα φρούτα από τις συνιστόμενες μερίδες δεν συνιστούν διατροφικά άλλοθι. Και οι υγιεινές επιλογές τροφής έχουν τις θερμίδες τους. Το να συνδυάζεις ψωμί ολικής άλεσης με μισό βάζο ταχίνι δεν θα σε αδυνατίσει.

Αυτοτιμωρείσαι με σπασμωδικές στερήσεις

Έπεσες με όλη σου τη λύσσα στο μπολ με το γαλακτομπούρεκο χθες, οπότε για τις επόμενες 2 μέρες η διατροφή σου θα κινηθεί στα επίπεδα του μενού ενός αυτοεξόριστου ερημίτη στα βάθη της Σαχάρα. Μόνο νερό και κάτι ακόμα, «για να ξεπρηστείς». Δεν πετυχαίνεις τίποτα μ' αυτού του τύπου τις στερήσεις. Χάνεις υγρά, συγχύζεσαι από την πείνα και μετά τη λήξη συναγερμού βουτάς πάλι σ' ένα μπολ. Έκανες την ατασθαλία; φάει σωστά από το επόμενο λεπτό και μετά.  Κι επιτέλους πάψε ν' αυτοτιμωρείσαι.

Πίνεις υγρά χωρίς διακρίσεις

Το φαγητό παχαίνει μόνο, τα υγρά όχι. Βρείτε το λάθος. Ο καφές με τις 3 κουταλιές λευκής ζάχαρης σε γεμίζει με θερμίδες που είναι κρίμα να μην χαρείς μέσα σε κάποιο πιάτο. Επίσης, ωραίοι οι χυμοί με τα 15 υλικά που πίνεις για να χορτάσεις, αλλά ορισμένοι πρέπει να υπολογίζονται ως πλήρες γεύμα. Και τα ποτά σου, θέλουν ένα όριο, για πολλούς και διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων και αυτός για τον οποίο συζητάμε τώρα.

Κόβεις ολόκληρες ομάδες τροφίμων

Δεν τρως καθόλου λίπη. Ή άμυλο. Ή γλυκές τροφές. Καταναλώνεις μόνο light εκδοχές τροφίμων. Οι απαγορεύσεις που έχουν διάρκεια- όπως π.χ. καθόλου ψωμί, φρυγανία ή παξιμάδι για 2-3 μήνες είναι η βάση για αρκετές μεθόδους αδυνατίσματος, οι οποίες ωστόσο έχουν αποτέλεσμα, αλλά για λίγο. Αν θες να κάνεις ένα πραγματικό καλό στον εαυτό σου, μάθε να τρως τα πάντα, στις σωστές ποσότητες, με τους σωστούς συνδυασμούς.

 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ