Διατροφή πλούσια σε ανανά. Ποια τα οφέλη της

Βάλε λίγο εξωτισμό στο πιάτο σου. Φάε ανανά.

Ανανάς ο εύκομος, ή απλά ανανάς, ποώδες τροπικό φυτό. Τρώγεται φρέσκος, μαγειρεύεται, γίνεται κομπόστα, χυμός. Στη γλώσσα Guarani, σημαίνει «εξαιρετικό φρούτο» και πράγματι, το αγαπημένο φρούτο της Μεγάλης Αικατερίνης της Ρωσίας πράγματι είναι. Η διατροφική του αξία ανά 100 γραμμάρια δίνει 50 θερμίδες, έχει αρκετούς υδατάνθρακες (12,4 γραμ) και πολλές βιταμίνες.

Είναι πλούσιος σε βιταμίνη C

Σωστά μαντεύεις από το χρώμα του. Ο ανανάς ξεχωρίζει για την περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C κι ως εκ τούτου προστατεύει από τα κρυώματα, τις βλάβες των κυττάρων και τη γήρανση του δέρματος.

Έχει πολύ μαγγάνιο

Ένας ανανάς καλύπτει σχεδόν το 70% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε μαγγάνιο, το οποίο είναι βασικό για τη σωστή ανάπτυξη των οστών. Ειδικά για τις γυναίκες αυτό συνεπάγεται ότι τρώγοντας ανανά, μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης.

Προστατεύει τα μάτια

Η εκφύλιση της ώχρας κηλίδας είναι μια πάθηση που προκαλεί προοδευτική απώλεια της κεντρικής όρασης και αποτελεί μία από τις κυριότερες αιτίες σοβαρής μείωσης της όρασης. Η κατανάλωση ανανά είναι ένα μέσο προστασίας των ματιών μας όσο μεγαλώνουμε.

Καταπολεμά τις αλλεργίες και τις φλεγμονές

Λέγεται βρομελίνη και είναι γνωστή για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του. Παράλληλα, συμβάλλει τη μείωση της βλέννας στο λαιμό και τη μύτη. Ωστόσο είναι μια ουσία που αν καταναλωθεί σε υπερβολική ποσότητα, οδηγεί σε υψηλή αιμορραγία κατά την περίοδο, διάρροια κι εμετούς. Γι΄αυτό όπως όλα, έτσι κι ο ανανάς πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ