7+1 light λύσεις να διαχειριστείς την πείνα σου απευθείας από τη διατροφολόγο

Η διατροφολόγος Ζωή Σαμαρά προτείνει 8 λύσεις για τις δύσκολες ώρες της πείνας.

Πόσες φορές έχει τύχει να ξεκινήσεις μία δίαιτα και ενώ όλα πάνε καλά, φτάνει μία ώρα της ημέρας που η πείνα σου είναι τόσο δυνατή, ώστε να ορίζει όλο σου το είναι; Nα θυμάσαι πως όπως σε όλα τα θέματα, έτσι και στη δίαιτα πάσα αρχή δύσκολη. Οι πρώτες μέρες που υποβάλλεις τον εαυτό σου σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους είναι οι πιο δύσκολες και απαιτούν μεγάλη υπομονή. Ωστόσο, κάθισα και σκέφτηκα και βρήκα κάποιες αρκετά υγιεινές λύσεις που μπορείς να εντάξεις μέσα στην ημέρα σου, να μην επηρεάσουν την απώλεια βάρους σου, αλλά να κατευνάσουν λίγο την πείνα σου.

Λαχανικά

Τα λαχανικά είναι σωτήρια λύση σε περιπτώσεις πείνας. Έχουν ελάχιστες θερμίδες και πολλές φυτικές ίνες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προκαλούν κορεσμό χωρίς να σου προσδίδουν θερμίδες.

Σούπες λαχανικών

Αν προσέξουμε την παρασκευή τους οι σούπες λαχανικών μπορούν να αποτελέσουν μία πολύ light επιλογή. Τα κρίσιμα συστατικά που ενδέχεται να τις μετατρέψουν σε ένα πιάτο πλούσιο σε θερμίδες είναι το ελαιόλαδο, οι κρέμες γάλακτος, τα ζυμαρικά, το ρύζι ή η πατάτα που προσθέτουμε.

1 φρυγανιά ολικής άλεσης με 3 κ.σ. cottage cheese

Ένα σνακ με συνδυασμό υδατάνθρακα και πρωτεΐνης, που αποτελεί ένα πολύ χαμηλό σε θερμίδες γεύμα. Το συστήνω λόγω της πρωτεΐνης του τυριού και των φυτικών ινών της φρυγανιάς που θα προκαλέσουν κορεσμό.

1 φρέσκο φρούτο

Αν είσαι σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους και πεινάσεις πολύ ή νιώσεις μεγάλη ανάγκη για γλυκιά γεύση, τότε μπορείς να φας 1 φρέσκο φρούτο. Έχει παραπάνω θερμίδες από τα λαχανικά λόγω των φυσικών του σακχάρων, αλλά ένα φρούτο παραπάνω μέσα στην ημέρα δεν θα καταστρέψει όλη σου την προσπάθεια.

2 χούφτες σπιτικό ποπ κορν

Τονίζω το σπιτικό. Ιδανικά να το έχεις παρασκευάσει μόνη σου, ώστε να μη βάλεις καθόλου αλάτι και ελάχιστο λάδι. Και πάλι προσοχή στην ποσότητα γιατί ακόμα κι αν έχεις ελέγξει τα συστατικά του, έχει θερμίδες, καθώς το καλαμπόκι είναι αμυλούχο λαχανικό.

Νερό

Ξέρω σου φαίνεται αστείο, αλλά είναι επιβεβαιωμένο πως πολλές φορές συγχέουμε το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας. Οπότε πιες ένα ποτήρι νερό για να βεβαιωθείς πως όντως πεινάς και δε διψάς.

Καφές

Αν είσαι λάτρης του καφέ, τότε θα έχεις παρατηρήσει πως η κατανάλωση μιας κούπας καφέ μπορεί να παρατείνει τον χρόνο κορεσμού, δηλαδή να σε κρατήσει για περισσότερη ώρα χορτάτη. Έχει επιβεβαιωθεί από μελέτες πως όντως ο καφές είναι ένα ρόφημα που σε «χορταίνει». Προσοχή στην προστιθέμενη ζάχαρη. Ο καφές από μόνος του δεν έχει θερμίδες, ωστόσο η ζάχαρη ή το γάλα ή η σαντιγί που μπορεί να προσθέσουμε σε αυτόν αυξάνουν τη θερμιδική του αξία.

Αφεψήματα

Αν δεν σου αρέσει ο καφές, τότε δοκίμασε άλλα ροφήματα για να διαχειριστείς την πείνα σου. Τσάι, τίλιο, κρόκος Κοζάνης είναι πολύ καλές επιλογές. Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στη ζάχαρη ή στο μέλι που προσθέτεις.

Κανείς δεν είπε πως η προσπάθεια απώλειας βάρους είναι ό,τι πιο απλό. Ωστόσο, με λίγη υπομονή σίγουρα θα τα καταφέρεις. Τις πρώτες ημέρες που είναι και οι πιο δύσκολες εφάρμοσε κάποιες από τις συμβουλές μου. Και θα δεις, όσο περνάει ο καιρός θα νιώθεις πιο γρήγορα και για περισσότερη ώρα χορτάτη!

Ευχαριστούμε πολύ τη Ζωή Σαμαρά

Διαιτολόγο Διατροφολόγο, M.Sc

Πτυχιούχο Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

2410 288053

Facebook page: Dieticious by Zoi Samara

Instagram: @dieticious_sam

www.dieticious-zoisamara.blogspot.com

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ