Έκτορας Μποτρίνι: "Ο influencer είναι στην ουσία ένας ηλίθιος τεμπέλης"

Ο Έκτορας Μποτρίνι τα έβαλε με τους influencers και στο «Πρωινό» μάθαμε τον λόγο που το έκανε.

Ξέρεις τον Έκτορα Μποτρίνι κυρίως από τον «Εφιάλτη στην κουζίνα» όπου τον έβλεπες στην ελληνική εκδοχή του Gordon Ramsey να βρίζει τους πάντες προσπαθώντας να οργανώσει τις κουζίνες του. Το ίδιο σκληρό τον είδες και στο "Hell's Kitchen", ενώ μια άλλη πιο γλυκιά πλευρά του είδες στις εκπομπές «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» και "My Way". Εκτός της τηλεοπτικής του πορείας ο Έκτορας Μποτρίνι είναι ένας πολυβραβευμένος σεφ. Από το 2003 μέχρι σήμερα τα εστιατόρια του Έκτορα Μποτρίνι, αλλά και τα εστιατόρια με τα οποία συνεργάστηκε κατά καιρούς, έχουν βραβευτεί με 48 «Χρυσούς Σκούφους» και ο ίδιος έχει πολλές φορές αναδειχτεί σεφ της χρονιάς. Γιατί στα λέω όλα αυτά; Γιατί έχουν άμεση σχέση όπως ειπώθηκε στο Πρωινό με το «μανιφέστο» του Έκτορα Μποτρίνι κατά των Influencers όπως το δημοσίευσε σε μια ανάρτησή του στο Instagram.

«O influencer είναι στην ουσία ένας ηλίθιος τεμπέλης, που βγάζει χρήματα επωφελούμενος από την ηλιθιότητα κάποιων πάμπλουτων που δεν είναι σε θέση να διαλέξουν μόνοι ούτε ένα ζευγάρι παπούτσια για ηλίθιους», έγραψε ο Έκτορας Μποτρίνι και σε μια εποχή όπου στα δικά μας χέρια τουλάχιστον έχουν φτάσει μέχρι και επαγγελματικές κάρτες από Ελληνίδες influencers ή φερέλπιδες influencers, όπως μάλλον θα το περίμενες έγινε ο κακός χαμός.

 

Την επομένη ο Άρης Καβατζίκης αναφέρθηκε στον αέρα του Πρωινού στο ζήτημα, τονίζοντας ότι επικοινώνησε με τον σεφ ο οποίος ξεκαθάρισε ότι αναφέρεται σε πρόσωπα που ενώ τη μία χρονιά μπέρδευαν την «τρούφα» με τις «πάστες» και χαρακτήριζαν μια «κρεμ μπρουλέ» καμμένη απέξω και κρύα από μέσα, σαν να μην έπρεπε να είναι έτσι το διάσημο γλυκό, την επόμενη χρονιά οι ίδιοι κάνουν κριτικές εστιατορίων σαν influencers, ταξιδεύουν δωρεάν και μιλούν για τα πάντα. Είδες λοιπόν που τα βραβεία του τώρα αποκτούν άλλη αξία;  Οι υπόλοιποι της ομάδας του Πρωινού εξήγησαν ότι θα τους φαινόταν πιο σωστό ο Έκτορας Μποτρίνι να αναφερόταν μόνο στο θέμα της γεύσης, ενώ η Φαίη Σκορδά μίλησε για την «απόλυτη» στάση του, και τον «αφοριστικό» τρόπο με τον οποίο εκφράστηκε για ανθρώπους που «κάτι κάνουν καλά».

 

Και μετά το ζήτημα πέρασε στους influencers γενικά, στην τάση αυτή παγκοσμίως, στον τρόπο που μεταφράζεται στην Ελλάδα και στην γνωστή του κατάληξη για φέτος, όπου ο Άρης Καβατζίκης ξεσπαθώνει και η Φαίη Σκορδά μιλά κατευναστικά και η ζωή προχωράει.

 

Κεντρική φωτογραφία: NDP Photo Agency

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ