Γυναίκες που ενέπνευσαν κι άφησαν το στίγμα τους στον κόσμο της ομορφιάς

Γυναίκες που έχουν κάνει τη δική τους επανάσταση στη βιομηχανία της ομορφιάς.

Ιδανικές αναλογίες, κατάλευκα χαμόγελα, ωραία χαρακτηριστικά, λαμπερό μακιγιάζ, πλούσια μαλλιά, αψεγάδιαστες επιδερμίδες, θηλυκότητα. Παρόλα αυτά, η έννοια του κάλλους της γυναικείας μορφής είναι κάτι παραπάνω από εικόνα, φυλές, χρώματα, θερμίδες, τελειότητα, κανόνες, πρέπει και νόρμες. Είναι αγάπη γι αυτό που είσαι, γι αυτό που κάνεις, γι αυτό που πρεσβεύεις. Κι όσο πεζό κι αν ακούγεται σε ορισμένους, οι γυναίκες που ξέρουν ποιο προϊόν ενυδατώνει τα μαλλιά και την επιδερμίδα τους, ποιο είναι το ιδανικό foundation και ποιος ο καταλληλότερος τρόπος να αναδείξουν το βλέμμα τους, είναι συνήθως αυτές που έχουν καταφέρει να κάνουν ένα βήμα παραπάνω και να αλλάξουν τα δεδομένα, ξεφεύγοντας από τα κατεστημένα των προτύπων ομορφιάς, που τα θέλουν όλα τέλεια και αρμονικά.

Είναι αυτές, οι ίδιες γυναίκες που κρύβονται πίσω από νέα ρεύματα και μεγάλες αλλαγές στη βιομηχανία της ομορφιάς που κατά καιρούς επαναπροσδιορίζουν κλασσικούς όρους ομορφιάς και διαμορφώνουν το χάρτη με βάση τα θέλω και τις ανάγκες που ορίζει η γυναικεία φύση αλλά και οι κανόνες της σύγχρονης ζωής. Επειδή, λοιπόν, η ομορφιά και γυναικεία φύση είναι άρρηκτα συνδεδεμένες  σου θυμίζουμε- γνωρίζουμε κάποιες από τις πιο σημαντικές γυναίκες που ενέπνευσαν, αποτελώντας #inspo για όλες εμάς.

Balanda Atis

 

Η χημικός Balanda Atis θυμάται από την παιδική της ηλικία τις γυναίκες της οικογένειάς της λόγω του χρώματός τους δυσκολεύονταν να βρουν μία απόχρωση σκιάς ματιών που να τους ταιριάζει. Έτσι, η δουλειά της στα εργαστήρια της L’ Oreal της έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθεί αποκλειστικά με αυτό το πρόβλημα. Το 2013, η Atis ξεκίνησε ένα project δημιουργίας προϊόντων ειδικών για τους έγχρωμους καταναλωτές. Σήμερα, η Atis είναι επικεφαλής του ‘’Women of Color Lab’’, μιας ομάδας επιστημόνων, που έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 30 νέες αποχρώσεις σε πολλά από τα brands της εταιρίας.

Emily Weiss

 

Το 2010, η Emily ήταν 25 χρόνων και ξεκίνησε το δικό της  site για να φιλοξενεί τα πάντα για την ομορφιά. Λίγα χρόνια αργότερα, το 2014, αποφάσισε να λανσάρει τη δική της σειρά προϊόντων μακιγιάζ, τα Glossier. Σχεδιασμένα με βάση τις σύγχρονες απαιτήσεις, τα makeup products Glossier έχουν κατακτήσει τον κόσμο της ομορφιάς, κάνοντας μάλιστα ιδιαίτερη εντύπωση.

Pat McGrath

 

Αν και είναι γνωστή για ως makeup artist, η Pat McGrath έχει σαφώς προσφέρει πολλά περισσότερα. Έχει δουλέψει δίπλα σε θρυλικά ονόματα της μόδας και της ομορφιάς και πλέον είναι η πιο διάσημη κι αναγνωρίσιμη makeup artist παγκοσμίως. Τα τελευταία χρόνια είναι υπεύθυνη για πολλά από τα makeup trends της κάθε σεζόν και πλέον κυκλοφορεί σειρά μακιγιάζ που φέρει την υπογραφεί της, Pat MacGrath Lab. Κάτι ακόμα για το οποίο η McGrath ξεχωρίζει είναι ο τρόπος που δουλεύει, αφού χρησιμοποιεί περισσότερο τα δάχτυλά της παρά τα πινέλα.

Iman

 

Σίγουρα ξέρεις ότι η Iman υπήρξε ένα από τα πιο διάσημα top models, αλλά υπάρχουν πολλά ακόμα που κάνουν την παρουσία της σημαντική στο χώρο. Αφού πέρασαν πολλά χρόνια που η Iman περπατούσε στα catwalks με δικά της καλλυντικά, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δικιά της σειρά καλλυντικών για έγχρωμες γυναίκες. Το brand της απογειώθηκε και πλέον διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες ποικιλίες διαθέσιμων αποχρώσεων σε foundation, κρέμες BB και highlighters.

Michelle Phan

 

Μιλώντας για το vlogging, μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις τελευταία και στην ομορφιά δεν μπορείς παρά να αναφερθείς στην Michelle Phan. Είναι από τις πρώτες διδάξασες του είδους, αυτή που έστρωσε το χαλί για να ξεκινήσει η εξάπλωση της νέας διαδικτυακής εποχής, αυτής των video tutorials. Η Phan ξεκίνησε το δικό της κανάλι το 2007 και σήμερα μετρά σημαντικές συνεργασίες με εταιρίες κολοσσούς όπως η Lancôme και η L'Oréal. To δικό της brand name γεννήθηκε, αναπτύχθηκε πίσω από την οθόνη ενός υπολογιστή κι όλα αυτά έγιναν πριν η Phan κλείσει τα 30.

Jessica Alba

 

Σίγουρα την ξέρεις ως ηθοποιό αλλά δεν μπορεί να μην έχει πάρει το αυτό σου το επιχειρηματικό δαιμόνιο της Jessica Alba. Το 2011, λάνσαρε το δικό της brand ομορφιάς, το Honest Company που έβαλε το δικό του λιθαράκι στη βιομηχανία της ομορφιάς και τοποθέτησε την Jessica Alba στην λίστα με τις πιο πετυχημένες γυναίκες επιχειρηματίες κι όχι μόνο, αφού αυτή τη στιγμή το brand αξίζει 1.7 δις. δολάρια και συγκαταλέγεται στις πιο ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.

Gwyneth Paltrow

 

Αναμφίβολα, η Gwyneth Paltrow ξέρει από ομορφιά αλλά και πώς να την πλασάρει. Η ηθοποιός ξεκίνησε το δικό της επιχειρηματικό ταξίδι στο χώρο της ομορφιάς, λανσάροντας το Goop το 2008. Πρόκειται για ένα site που ασχολείται με το lifestyle πάντα μέσα από μία πιο εκλεπτυσμένη ματιά, το οποίο υπήρξε πρότυπο για πολλά που εμφανίστηκαν στη συνέχεια παγκοσμίως. Η ηθοποιός έχει καταφέρει πλέον να κάνει το όνομά της συνώνυμο της ομορφιάς και τώρα που σου τα λέω αυτά, κυκλοφορεί ήδη η πρώτη της σειρά περιποίησης με οργανικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας.

Madam C.J. Walker

 

Πρόκειται για την πρώτη αφρο-αμερικανίδα γυναίκα που έγινε αυτοδημιούργητη εκατομμυριούχος. Ο λόγος ήταν μία σειρά προϊόντων για τα μαλλιά κατά της τριχόπτωσης, η οποία λανσαρίστηκε στην αγορά το 1905. Αυτό όμως που επίσης αξίζει να αναφερθεί για την Madam C.J. Walker είναι ο τρόπος που κατάφερε να αναπτύξει την επιχείρησή της. Η Walker πίστεψε και στηρίχθηκε στην άμεση και προσωπική επαφή με τους πελάτες της και έδωσε βαρύτητα στις πωλήσεις door-to-door. Στις μέρες μας, αυτή η τακτική ακολουθείται από τεράστια beauty brands που έχουν χτιστεί πάνω στην σκέψη της Madam C.J. Walker.

Alicia Keys

 

Είναι η πρώτη που υποστήριξε ανοιχτά το κίνημα ‘’makeup free’’. H Alicia Keys έμαθε τις γυναίκες να μην ντρέπονται για την επιδερμίδα τους και να αισθάνονται όμορφες ακόμα και χωρίς eyeliner. Αν και έχει κάνει ξεκάθαρο ότι δεν είναι κατά του μακιγιάζ, η Keys έδωσε μία ειλικρινή διάσταση στην ομορφιά και τα πρότυπα που χτίζει η τεράστια βιομηχανία πίσω της κι ανέδειξε τη σημασία του φυσικού προσώπου και της γοητείας που κρύβεται στα αληθινά χαρακτηριστικά.

 

Κεντρική Φωτογραφία:Photo by Amy Sussman/Invision/AP

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ