Το νέο άρωμα του Οίκου Calvin Klein είναι μία ωδή στη γυναικεία αλληλεγγύη

Το πρώτο άρωμα με τη ματιά του Raf Simons.

Εμπνευσμένο από τη δύναμη και την έμπνευση που μεταλαμπαδεύει η μια γυναίκα στην άλλη, ο Οίκος Calvin Klein δημιούργησε το νέο άρωμα CALVIN KLEIN WOMEN,  το πρώτο άρωμα με τη ματιά του νέου Chief Creative Officer του οίκου, Raf Simons, που έρχεται να αποτελέσει μία ωδή στη γυναικεία αλληλεγγύη, ένα φόρο τιμής στις γυναίκες που υπάρχουν στη ζωή κάθε μίας από εμάς και έχουν συμβάλλει στο να γίνει η  προσωπικότητα που είναι σήμερα. 

Η έμπνευση και ο σκοπός

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

«Όταν το πλήθος συνδυάζεται με την ατομικότητα, η ελευθερία αποτελεί τρόπο έκφρασης και η συλλογικότητα είναι τόσο σημαντική όσο και η ατομικότητα.» λέει χαρακτηριστικά Raf Simons και συνεχίζει «Με το άρωμα αυτό, σκοπός μας ήταν να φέρουμε στην επιφάνεια τη συλλογικότητα. Η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, αποτελεί μια εξερεύνηση της θηλυκότητας – ένα group γυναικών που τις ενώνουν τα ίδια πράγματα:  η επιθυμία για δημιουργία προσωπικής ταυτότητας, η ικανότητα να υποστηρίζουν τις απόψεις τους και να αποφασίζουν εκείνες για τους εαυτούς τους.»

Το άρωμα

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

Το νέο άρωμα CALVIN KLEIN WOMEN αποτελεί δημιουργία των αρωματοποιών Annick Menardo και Honorine Blanc και στην ουσία είναι ένα παιχνίδι αντιθέσεων και ποικιλομορφίας. Ένα ξυλώδες, floral άρωμα που εκπέμπει δυναμισμό με έναν τρόπο διακριτικό, ενώ παράλληλα αποπνέει φρεσκάδα και αισθησιασμό.  Το απαλό ροζ χρώμα του αρώματος, είναι αποτέλεσμα των συστατικών του: ευκάλυπτο, πέταλα από πορτοκαλί άνθη και κεντρόξυλο Αλάσκας. Η συσκευασία του αρώματος, αποτελεί μια σύμπραξη μόδας και τέχνης, θυμίζοντας εικόνες σύγχρονης φωτογραφίας. Ένα έντονο άρωμα με διαχρονική θηλυκότητα, σε  γυάλινο μπουκάλι με ασημένιο καπάκι, σχεδιασμένο με βάση τα παραδοσιακά αρχέτυπα αρωμάτων. Επαναπροσδιορίζει τους κώδικες αισθητικής ενώ ταυτόχρονα σέβεται την παράδοση.  Το γραφικό, oversized καπάκι του αρώματος, σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Raf Simons και αποτέλεσε τον καμβά για την έντυπη φωτογραφική καμπάνια της Anne Collier.

Η καμπάνια και οι πρωταγωνίστριες

Σκηνοθετημένη από την καλλιτέχνιδα Anne Collier και δημιουργικά σχεδιασμένη από την Lloyd & Co., η νέα διαφημιστική καμπάνια υποστηρίζει τις γυναίκες, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί γιορτή για τη σύγχρονη τέχνη.

 

Πρωταγωνίστριες στην έντυπη αλλά και τηλεοπτική καμπάνια του αρώματος, CALVIN KLEIN WOMEN, οι βραβευμένες ηθοποιοί και ταυτόχρονα γυναίκες παγκόσμια αναγνωρισμένες για το μοναδικό τους ταλέντο, τη δημιουργικότητα και το δυναμισμό τους, Lupita Nyong'o και Saoirse Ronan. Η καμπάνια περιλαμβάνει εντυπωσιακά, καθαρά και απλά πορτραίτα, ενώ οι δύο ηθοποιοί στέκονται δίπλα σε επιλεγμένες προσωπικότητες του παρελθόντος που έχουν αποτελέσει έμπνευση για εκείνες. Γυναίκες που αποτελούν είδωλα της θηλυκότητας και έχουν διαμορφώσει τις απόψεις, τις προσωπικότητες καθώς και τη γυναικεία τους φύση. Η ηθοποιός Lupita, απαθανατίζεται δίπλα στην τραγουδίστρια και performer Eartha Kitt και τη γνωστή αμερικανίδα ηθοποιό Katharine Hepburn, ενώ η Saoirse φωτογραφίζεται δίπλα στην βραβευμένη ηθοποιό Sissy Spacek και τη μοναδική τραγουδίστρια και ακτιβίστρια Nina Simone.

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

Η τηλεοπτική καμπάνια του αρώματος  θα ξεκινήσει να προβάλλεται στη Νέα Υόρκη προς το τέλος του φετινού καλοκαιριού, ενώ το άρωμα θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα καλλυντικών από τα τέλη Σεπτέμβριου 2018. Το καλύτερο; Κάθε γυναίκα σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, μπορεί να αποτίει φόρο τιμής στις γυναίκες της ζωής της, κοινοποιώντας απλώς μια φωτογραφία τους, βάζοντας το hashtag #IAMWOMEN.

 

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ