High Heels on High Hills:Μια εσπερίδα για τις γυναίκες

Αισιόδοξα τα μηνύματα για τη Ανέλιξη των Γυναικών στο Επιχειρείν στην κορυφαία ''θηλυκή'' εσπερίδα της ICAP Group.

Με τη συμμετοχή 200 Επιχειρηματιών και Ανωτάτων Στελεχών ολοκληρώθηκε η γυναικεία εσπερίδα “High Heels on High Hills” που για 5η συνεχή χρονιά διοργάνωσε η ICAP Group, με συντονίστρια την  έγκριτη δημοσιογράφο Μαρία Σαράφογλου.

Η πρώτη θεματική ενότητα περιελάμβανε ομιλίες σχετικά με τις «Βέλτιστες Πρακτικές Εταιρικών Πολιτικών για το Γυναικείο Κεφάλαιο». Το εναρκτήριο λάκτισμα πραγματοποίησε η κυρία Βίκυ Γρηγοριάδου, Managing Director, The Nielsen Company, η οποία παρουσίασε την πολιτική του Ομίλου διεθνώς. Η κυρία Γρηγοριάδου επεσήμανε τη διαφορετικότητα μεταξύ των ομάδων εργασίας εντός της επιχείρησης καθώς και την αναγκαιότητα συσχέτισης της με την εκάστοτε αγορά. Επιπλέον, ανέφερε ότι η Nielsen στοχεύει στη διατήρηση ισορροπίας στις προσλήψεις ανδρών-γυναικών, επιτυγχάνοντας ποσοστά πρόσληψης 50%-50%. Τέλος, εστίασε στις δράσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία για την ενίσχυση των γυναικών όπως την ημέρα της γυναίκας ενώ συμμετέχει σε κοινωνικές δράσεις όπως το “rescue cure”.

Στη συνέχεια, στο βήμα ανέβηκε η κυρία Αναστασία Μακαριγάκη, Περιφερειακή Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Κεντρικής Ευρώπης και Ευρύτερων Βαλκανίων, PepsiCo, η οποία ανέλυσε το corporate vision της εταιρείας, εστιάζοντας σε 3 βασικούς πυλώνες. Συγκεκριμένα,  η εταιρεία 1) έχει υιοθετήσει έναν αξιοκρατικό τρόπο σκέψης και διαχείρισης των καταστάσεων προς τις εργαζόμενες γυναίκες, 2) έχει αναπτύξει ένα μεγάλο δίκτυο υποστήριξης των γυναικών 3) προσφέρει ευκαιρίες προσωπικής εξέλιξης προκειμένου να επιτύχουν την ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και επαγγελματικής τους ζωής. Συμπλήρωσε, δε, ότι η PepsiCo στηρίζει τις γυναίκες στην αρχή της καριέρας τους μέσω προγραμμάτων stem training ενώ είναι υπέρ των ίσων ευκαιριών για τις γυναίκες στον εργασιακό χώρο.

Τη σκυτάλη πήρε η κυρία Ηρώ Μέλλιου, Head of Centers of Expertise, Vodafone Hellas, η οποία υπογράμμισε την στήριξη που προσφέρει η εταιρεία της στις γυναίκες που έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται από το σπίτι τους μία φορά την εβδομάδα, διευκολύνοντας έτσι το ρόλο τους ως μητέρες και σύζυγοι. Κλείνοντας, ανέφερε ότι η Vodafone πέτυχε να διπλασιάσει την άδεια λοχίας για τις γυναίκες τους, με πλήρεις απολαβές, δήλωση που κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Τέλος, η κυρία Νάνσυ Μαλλέρου Ιδρύτρια και CEO της Life Clinic Group παρουσίασε τα εμπόδια που αντιμετώπισε στην αρχή της καριέρας της,  λόγω της γυναικείας της φύσης και τον καταλυτικό ρόλο που έπαιξαν στην επιλογή της να ασχοληθεί με το life coaching, ειδικότερα στις  γυναίκες που εργάζονται. Τόνισε δε, ότι οι περισσότερες γυναίκες έχουν την ανάγκη να μάθουν να ελίσσονται σε ένα περιβάλλον που δεν τους ευνοεί, και ότι όχι μόνο οι γυναίκες αλλά και οι άνδρες αναζητούν τρόπους για ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και επαγγελματικής τους ζωής.

Αναζοωγονητική έκπληξη της εκδήλωσης, αποτέλεσε το ευχάριστο, γεμάτο ενέργεια, διάλειμμα που επιφύλαξε στις συμμετέχουσες η ICAP, σε συνεργασία του Holmes Place, όπου εξειδικευμένος performer-γυμναστής της γνωστής αλυσίδας health clubs, ξεσήκωσε το κοινό με τη μουσική και ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ασκήσεων για ευεξία και τόνωση.

Η δεύτερη θεματική ενότητα της εκδήλωσης, περιελάμβανε Συζήτηση Ανωτάτων Στελεχών με θέμα: «Οι προκαταλήψεις στην επιλογή, ανάπτυξη και ανέλιξη των Γυναικών στην Ανώτερη ιεραρχία» υπό το συντονισμό του Νικήτα Κωνσταντέλλου, Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου, Όμιλος  Εταιρειών ΙCAP και Προέδρου της Εταιρίας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ). Στη συζήτηση συμμετείχαν οι κυρίες: Αργυρή Βαγιωνά, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, ''Αναγέννηση''- Κέντρο Αποκατάστασης, Χαρά Βαρδακάρη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Πειραιώς Factoring και ο Σεραφείμ Καραΐσκος, Director Εxecutive Search and Selection, ICAP People Solutions.

Η συζήτηση, επικεντρώθηκε στα θέματα κοινωνικής κουλτούρας  και οικογενειακής εκπαίδευσης που σε κάποιες περιπτώσεις οδηγούν τις Γυναίκες να περιορίζουν τις φιλοδοξίες τους και να διεκδικούν λιγότερα από τους Άντρες, στον επιχειρηματικό στίβο καθώς και στα επιτυχημένα παραδείγματα επιχειρηματικότητας που δείχνουν ότι οι νεώτερες γενιές Γυναικών μπαίνουν πιο δυναμικά στον επιχειρηματικό στίβο διεκδικώντας ξεκάθαρα τη θέση που τους αξίζει. Από την άλλη, οι γυναίκες-Μanagers δεν είναι εξοικειωμένες με την λογική του International Assignment/Relocation για την απόκτηση διεθνούς εμπειρίας, κυρίως λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, γεγονός που πιθανόν να καθυστερεί την εξέλιξη τους, κυρίως στα πλαίσια πολυεθνικών οργανισμών, σε σχέση με τους άντρες συναδέλφους τους.

Έντονη συζήτηση με το κοινό, πραγματοποιήθηκε με αντικείμενο τις  άνισες οικονομικές απολαβές μεταξύ Ανδρών και Γυναικών, φαινόμενο που παραμένει έντονο τόσο σε ελληνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η αποφυγή ανάληψης ρίσκου, οι πιθανές διακοπές στην καριέρα (λόγω παιδιών), η αποφυγή ανάληψης περισσότερων ευθυνών λόγω ήδη βεβαρυμμένου καθημερινού προγράμματος (κυρίως εκτός εργασίας) αλλά και η ενασχόληση σε τομείς ή θέσεις χαμηλότερων απολαβών (υγεία, εκπαίδευση) συντηρούν το φαινόμενο. Σημειώθηκε επίσης, από όλους τους συμμετέχοντες, η πεποίθηση ότι αξίζει και πρέπει να ενισχυθεί η εκπαίδευση των Γυναικών,  σε τομείς  STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

Συνολικά, ισχυρό αναδείχτηκε το μήνυμα αισιοδοξίας πως οι προκαταλήψεις έχουν σε σημαντικό βαθμό περιοριστεί σε σχέση με προηγούμενα χρόνια τόσο σε επίπεδο επιλογής όσο και σε επίπεδο ανάπτυξης και ανέλιξης των γυναικών στελεχών ενώ οι νέες γενιές είναι σαφώς πιο απελευθερωμένες από στερεότυπα του παρελθόντος.

Στην τελευταία θεματική ενότητα, η Μαρία Κοκκίνου και η Χριστίνα Πραβή και οι δύο Managers ICAP Human Capital Consulting πραγματοποίησαν  Group Coaching sessions, πάνω σε δύο θέματα καριέρας:  Α) «Διεκδικώ από μένα και από τους άλλους», Β)  «Το μετέωρο βήμα της αλλαγής»

Σε όλες τις συμμετέχουσες, μοιράστηκε η επιχειρηματική Έκδοση Leading Women in Business, ενώ 9 τυχερές συμμετέχουσες κέρδισαν κατόπιν live κλήρωσης:

Διαμονή 2 ημερών για 1 ζευγάρι, στο πολυτελές Aphrodite Beach Resort Hotel

3 VIP σετ της Εstee Lauder

2 wellness packs από τα Holmes Place

2 super τσάντες της Power Health

1 Executive Coaching session από την  Life Clinic

Υποστηρικτές της εκδήλωσης ήταν οι: APHRODITE BEACH RESORT MYKONOS, ESTEE LAUDER, HOLMES PLACE, καφές L’OR, PEPSICO, και POWER HEALTH. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν τα μέσα Adbusiness, Today, advertising.gr και BusinessNews.gr της DIRECTION BUSINESS NETWORK, η εφημερίδα Δημοπρασιών και Πλειστηριασμών,  το dimoprasion.gr, η HuffPost Greece και το Ladylike.gr.

Η ICAP Group, στο πλαίσιο της Στρατηγικής της για την Εταιρική  Κοινωνική  Ευθύνη στηρίζει μεταξύ άλλων, την ΕΛΕΠΑΠ. Στην κατεύθυνση αυτή, στην εκδήλωση ΗIGH HEELS ON HIGH HILLS, φιλοξενήθηκε  ειδικό περίπτερο της οργάνωσης από όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αλλά και να συνδράμουν στο Έργο του Οργανισμού.

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ