H Fanta πρωτοπορεί με την Street Art outdoor καμπάνια της

Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια εμπλέκει την τέχνη με τη διαφήμιση.

Η Mindshare, σε συνεργασία με την Master Media Systems, δημιουργούν την πρώτη Street Art outdoor καμπάνια στην Ελλάδα για λογαριασμό της Fanta.

H ενέργεια εντάσσεται στη νέα καμπάνια #TakeoverFanta  στην οποία οι «νέοι» αναλαμβάνουν το marketing  του προϊόντος  και αλλάζουν το λογότυπο, το μπουκάλι και τη στρατηγική.

 

Το brief του «νέου»  τμήματος marketing ήταν απλό: ”Θέλουμε κάτι το οποίο θα αλλάξει τοv τρόπο που βλέπουν και βιώνουν οι νέοι την ΟΟΗ διαφήμιση». Έτσι επιλέχθηκε ο street artist  b. (https://www.facebook.com/thisismybworld/)  και δημιουργήθηκε η πρώτη Street Art διαφήμιση σε 2 στάσεις λεωφορείων (Σύνταγμα & Φλοίσβο) .

Η πρωτοποριακή ενέργεια, που εμπλέκει την τέχνη με τη διαφήμιση, κάνει πράξη την προτροπή του νέου «Διευθυντή Marketing Νέων»  φέρνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα. «Όλα αλλάζουν!»

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ