FMCG in Action: Η απάντηση των brands στις απαιτήσεις των καταναλωτών

Πώς απαντούν τα FMCG στις απαιτήσεις των καταναλωτών;

Δημιουργικότητα, έμπνευση και καινοτομία χαρακτηρίζουν τον τρόπο με τον οποίο απαντούν τα brands καταναλωτικών προϊόντων που διακινούνται από το κανάλι των σούπερ μάρκετ (FMCG) στις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών, τη μείωση του διαθέσιμου για κατανάλωση εισοδήματος, αλλά και την ένταση του ανταγωνισμού.

Στo συνέδριο «FMCG in Action», την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου, θα παρουσιαστούν ιδιαίτερα επιτυχημένες πρακτικές που υλοποιήθηκαν από προμηθευτές ταχυκίνητων προϊόντων και από τους συνεργάτες τους, με στόχο την ανταλλαγή γνώσης μεταξύ των στελεχών του κλάδου και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σχετικά με το πώς η αγορά δημιουργεί το μέλλον της.

 

Ομιλητές στο συνέδριο είναι, μεταξύ άλλων (αλφαβητικά):

Σύλβια Αγάθου, ‎Brand Manager My Coke for Greece, Cyprus & Malta - ‎The Coca-Cola Company

Παναγιώτης Αλεξανδρόπουλος, Sales manager καταναλωτικών προϊόντων, Μύλοι Αγίου Γεωργίου

Δημήτρης Ζακαλκάς, Στρατηγική Marketing & Επικοινωνίας, ΜΑΚΒΕΛ - Eurimac

Αγγελική Ιωσηφίδου, Marketing & Communication, EUROCATERING "ΦΡΕΣΚΟΥΛΗΣ"

Μαντώ Καλαμπόκα, Senior Brand Manager DIXAN, Henkel Hellas

Ιωάννης Καμπούρης, Professor, Writer, Entrepreneur, Διευθύνων Σύμβουλος, «E-LA-WON»

Γιώργος Καραγιάννης, Founding Creative Partner, 2yolk, "Κάμπος Χίου"

Όλγα Καρπούζου, Senior Brand Manager, NESTLÉ Hellas “NESTLÉ fitness”

Αλεξία Λασκαράτου, Impulse Confectionery Manager, NESTLÉ Hellas

Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Manager, Μέλισσα Κίκιζας

Σταυρούλα Μαρκοπούλου, Brand Manager, EΨΑ

Αναστασία Μόσχου, Marketing Director Confectionery, Mars Multisales East Med

Στέφανος Ναξάκης, Marketing Manager Laundry, UNILEVER

Σοφία Παϊζή, Διευθύντρια Marketing, Agrino

Γαβριήλ Πολλάτος, ‎Marketing Communications Director, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ

Δέσποινα Πορτοκάλη, Managing Director, Orange, Tottis-Bingo "koukouroukou"

Δημήτρης Ταρναράς, Project & Business Development Manager, Μύλοι Λούλη

Εκπρόσωπος "AVOYOG Smoothie Beverage"

 

Αναλυτικές πληροφορίες για το περιεχόμενο και τους ομιλητές του συνεδρίου διατίθενται στο website www.fmcginaction.gr

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

Clinique Beautylike

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ